Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25680973:Ai mikä? Siis ihan oikeasti kysyn kun korviksia laitetaan vastasyntyneille isossa osassa tätä tellusta. Itse en tosin haluaisi vastasyntyneelle korviksia ja pidän tuota 7-vuoden ikärajaa hyvänä.
No olisikohan vaikka sekin muun ohella, että pieniin irtoesineisiin voi tukehtua.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25680973:Ai mikä? Siis ihan oikeasti kysyn kun korviksia laitetaan vastasyntyneille isossa osassa tätä tellusta. Itse en tosin haluaisi vastasyntyneelle korviksia ja pidän tuota 7-vuoden ikärajaa hyvänä.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25681041:Ei kun oikeita syitä. Itse olen maasta, jossa korvikset laitetaan vastasyyntyneelle. Eikä tällaisia ongelmia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;25681187:Kysäise kampaamoista!
Niissä laittavat myös. Siis suuremmissa, ei yksityisillä niinkään.
Korumallit ovat usein esillä siinä kassatiskillä
Ne laittavat 4-vuotiaasta ylöspäin, jotkut jopa jo 3-vuotiaalle.
Samalla voi värjäyttää lapsen hiukset sopiviksi, että on varmasti tarpeeksi nätti.Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;25681187:Kysäise kampaamoista!
Niissä laittavat myös. Siis suuremmissa, ei yksityisillä niinkään.
Korumallit ovat usein esillä siinä kassatiskillä
Ne laittavat 4-vuotiaasta ylöspäin, jotkut jopa jo 3-vuotiaalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;25681230:Ei ampumalla... tunkevat sellaisen paskaisen neulan korvalehdestä läpi tietenkin :stick:
Meillä käytiin laittamassa kampaamossa ja paranivat todella hyvin ja korutkin olivat 24 karaatin kultaa![]()