Pienellä kehulla naisen saa tekemään vaikka mitä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomiohoonaaminen: Iida, 42, petti somekuvia kehuneen kanssa

Iida, 42, petti somekuvia kehuneen miehen kanssa: ”Ne kehut tuntuivat vaan niin hyviltä”
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2028c3ab-fc26-41a1-885c-99ec52d2c4d3
"Tuttu mies kehui Iidan salikuvia somessa. Miksi kehut sekoittavat aikuisen ihmisen pään?"

Ei mitään uutta. Naiset elävät huomiosta. Ei korkokenkiä, tissivakopaitoja tai minihameita mukavuudesta pueta vaan huomiosta. En tuomitse, koska laittautuneita naisia on ilo katsella. Eihän nyt kukaan laita instagramiin kuvia paljaista persposkistaan muuta kuin huomion saamisen toivossa. Jos huomiota saa rumalta mieheltä, se on #metoo ja jos komealta urholta niin sitten mikropetetään lähiöräkälän paskahuusssissa
Ei. Kyllä tämän täytyy olla taas näitä alemman ÄÖ-määrän naikkosia ketkä ei tajua että työkaveri laittoi ne kommentit vain piparin toivossa.
 
vierailija
”Eipä siinä muuta sitten tarvittukaan kuin sopiva kesäilta, kavereiden kanssa viihteellä, mies kävelee kadulla vastaan, sanon kavereille, että otan heidät kohta kiinni, parit lasilliset, käsi laskeutuu reidelle. Tie vie ravintolan wc-tiloihin pikaisille. Kehut vaan jotenkin tuntuivat niin sairaan hyvältä tällä iällä.”

Näin 42-vuotias Iida vastasi Iltalehden kyselyyn mikropettämisestä.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2028c3ab-fc26-41a1-885c-99ec52d2c4d3
Tämä Iltalehden kirjoittajahan vetää kivasti naisille näitä juttuja. Eilen julkassut jutun, jossa miehen viestittely somessa on mikropettämistä. Ja tässä jutussa naisen mikropettämistä on pikaset panot kusilaaria vasten. Mikro mikä mikro.
 
vierailija
Tämä Iltalehden kirjoittajahan vetää kivasti naisille näitä juttuja. Eilen julkassut jutun, jossa miehen viestittely somessa on mikropettämistä. Ja tässä jutussa naisen mikropettämistä on pikaset panot kusilaaria vasten. Mikro mikä mikro.
Tämän Iltalehden - Hyvä olo -osion naistoimittajan miehen luulisi olevan huolissaan kumppaninsa kaksien standardien mikromoraalista. Paistaa läpi että pikapanot vessassa vieraan kanssa eivät ole temppu eikä mikään.
 
vierailija
Tämän Iltalehden - Hyvä olo -osion naistoimittajan miehen luulisi olevan huolissaan kumppaninsa kaksien standardien mikromoraalista. Paistaa läpi että pikapanot vessassa vieraan kanssa eivät ole temppu eikä mikään.
Emmi on iltalehden vakituinen seksitoimittaja ja aivan varmasti on puolueellinen tässä asiassa, taitaa olla omakohtaisiakin kokemuksia.

Ihme juttu. Kyllä yhdyntä on aina ihan kunnon pettämistä. Sairasta ajatella sitä mikropettämiseksi. Ei voi puolustella millään.
 
vierailija
Huomiohoonaaminen: Iida, 42, petti somekuvia kehuneen kanssa

Iida, 42, petti somekuvia kehuneen miehen kanssa: ”Ne kehut tuntuivat vaan niin hyviltä”
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2028c3ab-fc26-41a1-885c-99ec52d2c4d3
"Tuttu mies kehui Iidan salikuvia somessa. Miksi kehut sekoittavat aikuisen ihmisen pään?"

Ei mitään uutta. Naiset elävät huomiosta. Ei korkokenkiä, tissivakopaitoja tai minihameita mukavuudesta pueta vaan huomiosta. En tuomitse, koska laittautuneita naisia on ilo katsella. Eihän nyt kukaan laita instagramiin kuvia paljaista persposkistaan muuta kuin huomion saamisen toivossa. Jos huomiota saa rumalta mieheltä, se on #metoo ja jos komealta urholta niin sitten mikropetetään lähiöräkälän paskahuusssissa
Kyllähän se oli sen naisen mies, joka unohti että parisuhteesta pitää pitää huolta. Toinen oikein kerjää huomiota, eikä anna. Mitä vaihtoehtoja tämä naiselle jättää? Pitäisi olla vaan hiljaa pesemässä pyykkejä kunnes mies kupsahtaa, niinkö?
 
vierailija
Uusfeminismin aikakausi on ihan sairas. Kaksinaismoralismi kukoistaa, naisella on valta ja miehen tehtävä on palvella naisen tarpeita. Miksi ihmeessä kukaan mies enää tänä päivänä haluaisi pariutua suomalaisen naisen kanssa?
 
vierailija
”Eipä siinä muuta sitten tarvittukaan kuin sopiva kesäilta, kavereiden kanssa viihteellä, mies kävelee kadulla vastaan, sanon kavereille, että otan heidät kohta kiinni, parit lasilliset, käsi laskeutuu reidelle. Tie vie ravintolan wc-tiloihin pikaisille. Kehut vaan jotenkin tuntuivat niin sairaan hyvältä tällä iällä.”

Näin 42-vuotias Iida vastasi Iltalehden kyselyyn mikropettämisestä.

Seksiä olivat edeltäneet miehen kehut somessa."


juu, toi mikropettäminen oli mielenkiintoinen uusi sanatuttavuus. Itse olisin kuvitellut sen tarkoittavan esim. sellaista pettämistä, mikä ei olisi mennyt fyysiselle tasolle ollenkaan – ihan riippumatta siitä, oliko mikro-kokoinen vai ei.
Onko Thaikkulassa käynti sitten nanopettämistä?
 
Samoin perinteinen ”olet niin vahvan näköinen, että homma sujuu varmasti leikiten”, toimii lähes kaikkiin miehiin.

Ja toisaalta, jos joku työ pitää enivei tehdä, niin parempi kehun kautta. Näin molemmille jää hyvä mieli. Homma tuli tehtyä ja toinen sai kiitosta ja kehuja, mistä useimmat nauttivat.
Olen kokeillut.
"Sinä kun osaat niin hyvin tiskata ja imuroida..." Ei toimi just koskaan. En vissiin osaa kehua riittävän hyvin?
Ruoanlaittoon toimii paremmin. "Sinä olet kyllä semmoinen velhotar keittiössä, että..." - "No menes nyt aksu sohvalle odottamaan kun minä paistan pihvit."
 
vierailija
Miten sen ny milloinkin ottaa.
Mut nuorin neljästä lapsestani täyttää piakkoin 18. Ei mulla vielä niin huonoksi ole muisti menny ettenkö yhtään mitään naisen kanssa olemisesta muistaisi.
Miehen pitää kalastaa ruoka vedestä ja tuoda ne perattuna ruokapöytään, tehdä ateriaksi.
Aina se ei onnistu samalla tavalla, mutta silloin voi o p e t e l l a :)
 
vierailija
Kehumalla saa niin miehet kuin naiset helposti tekemään mitä tahtoo. Siihen nähden kehumista käytetään todella vähän.
Toki toiset ovat alttiimpia kehumiselle, mutta lähtökohdat saada ihminen taipumaan tahtoonsa ovat paremmat, kun ensin kehuu tätä.
Pitää vain tajuta/tietää ko ihmisen ”heikko kohta”. Toisilla toimii ulkonäön kehuminen, toisella älykkyyden tai taitojen ylistäminen.
Ylistämällä alistamista siis?
 
vierailijafg
No ei todellakaan ole kaikki naiset tuollaisia. Mä olen naimisissa oleva nainen eikä mua kiinnosta muut miehet tai heidän puheensa. Kerjätkööt pesää sinkuilta.

En kyllä sinkkunakaan suostunut sänkyyn kenen tahansa kanssa enkä helposti. Joku pieni kehuminen ei riitä siihen, että saa mut sänkyyn. Kuvottavaa edes ajatella, että heti suostuisi panemaan ties kenen kanssa vain sen takia, että toinen vähän kehui.
 
Olen kokeillut.
"Sinä kun osaat niin hyvin tiskata ja imuroida..." Ei toimi just koskaan. En vissiin osaa kehua riittävän hyvin?
Ruoanlaittoon toimii paremmin. "Sinä olet kyllä semmoinen velhotar keittiössä, että..." - "No menes nyt aksu sohvalle odottamaan kun minä paistan pihvit."
Joo, noissa pitää olla tosi tarkkana ja miettiä sopiva keino imartelulle.

Esim. joku "voi luoja, että olet seksikkään näköinen imuri kädessä" tyyppinen kommentointi olisi saattanut toimia tuossa paremmin.
Tai omiin tunteisiin vetoaminen, tyyliin "voi kun tulee ihan mummolan leppoisa ja rakastava tunnelma mieleen, kun saa tässä sohvalla pötköttää ja kuunnella, kun sinä siellä lauraa luritellen tiskailet".
 
Ylistämällä alistamista siis?
Ei suinkaan. Tai toki sitä siihenkin voi käyttää.

Mutta oikeasti ihmisten parisuhteet ja muutkin ihmissuhteet olisivat paljon onnellisempia, kun vain muistaisi kehua toista silloin tällöin.
Monesti se arki on lähinnä sitä "teitkö sitä, muistitko tätä, mikset hoitanut tuota", niin ihan yksinkertainen ja ohimennen heitetty "oletpas tänään komea" tai "kiva kun olet siinä", saa ihmeitä aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
vierailija
No ei todellakaan ole kaikki naiset tuollaisia. Mä olen naimisissa oleva nainen eikä mua kiinnosta muut miehet tai heidän puheensa. Kerjätkööt pesää sinkuilta.

En kyllä sinkkunakaan suostunut sänkyyn kenen tahansa kanssa enkä helposti. Joku pieni kehuminen ei riitä siihen, että saa mut sänkyyn. Kuvottavaa edes ajatella, että heti suostuisi panemaan ties kenen kanssa vain sen takia, että toinen vähän kehui.
Rahallako sut saa kaadettua?
 
vierailija
Ei suinkaan. Tai toki sitä siihenkin voi käyttää.

Mutta oikeasti ihmisten parisuhteet ja muutkin ihmissuhteet olisivat paljon onnellisempia, kun vain muistaisi kehua toista silloin tällöin.
Monesti se arki on lähinnä sitä "teitkö sitä, muistitko tätä, mikset hoitanut tuota", niin ihan yksinkertainen ja ohimennen heitetty "oletpas tänään komea" tai "kiva kun olet siinä", saa ihmeitä aikaan.
Totta! Oletko lukenut kirjan "Viisaat vanhemmat"? Siinä on tarkemmin selitetty se muoto, millä on suuri merkitys... Syyttelyn sijasta täytyy sanoa muuta, kunhan se on varmasti totta eikä sano sinä-muodossa ---tai jotakin. En lähde etsimään sitä asiaa, mut vanha kirja kirjastossa toimii varmasti vieläkin(y)
 

Yhteistyössä