aurinkoista lauantaita kaikille! =)
Viime yö meni tytön kanssa aivan loistavasti, herättiin vasta puoli 11, viikon verran tyttö nukkunu huonosti ja aamut ollu niin kiukkusia ja heränny jo 7.. nyt sitten laitoin yöks pelkän vaipan ja kalsarit
niin jo nukku huvin, lie sit oliks siitä vai mistä mut ihana pirtee eolo. Mullakun on taas tullut se väsymys., niinku tytöstäkin, olisin vaan voinu nukkua ympäri kellon. muita oireita ei sitten ookkaan olllu, loppu puolella jouduin pari kertaa sairaalaan kun paineet meni niin lahaalle ja sitten siel olin hetken aika tarkkailussa.
Mua hiukan jännittää kuin ne suhtautuu neuvolassa siihen ku mulla on nyt sektiosta aikaa 4,5kk ja jo odotan. Mut ei haluttu käyttää ehkäsyy ja kun ei mulle sanottu mitään ns. aika rajaa et ksoka saa alkaa odottaan. no, on se arpi kuitenkin jo niin hyvin parantunut et toivon ettei siihen mitään tulis.
tosta painosta kun on puhuttu, mjulle tuli tytöstä 18kg!
mut sairaalaan jäi kaikki, tosin leikkauksen jälkeen maha oli vielki sen näköi ku olis toinen jääny sisälle mut siel oli vaan ilmaa ja oli tuskalliset kolme päivää olla siel sairaalassa.
anve, sulle voimia sinne maalle. vaikka me asutaan ihan kaupungissa ja kaikki sukulaiset lähellä, nyt kun on ollu ne mm.kisat, mulla on niin monta kertaa menny hermo ku äijä vaan kattoo peliä ja mua ei yhtäään kiinnosta ja kun sit kaiki hommat on mun kontolla.. :/ no, onneks ne loppuu huomenna! =)
G: onko teillä ollu ihan suunnitellut odotukset pienellä ikäerolla vai onko ollu yllätyksenä? Vaikka oltiin annettu lupa kakkosen tulla heti kun tulee, niin kyllä se silti oli aika "shokki" kun sen plussan tein, vaikka oli jo parin viikon verran aatellu et oireita on ja tällee, miehen reaktio oli ehkä enempi siihen shokkiin suuntautuva..
nyt se jo on kuitenkin taas ihan odotuksessa mukana!
no jojoo.. hyvää päivän jatkoa ja toivotaan että kaikkien masuasukit pysyy matkassa mukana! :hug: :heart:
Tann ja masuasukki rv4+4 :heart: