Pieneläinklinikka Tuhatjalka Tampere,onko joku käynyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mia
Olen ja todella kalliiksi tuli, kun lääkäri oli joku kandi. Minäkin osasin ehdä diagnoosin, jota tämä kandi ei uskonut. Ja toden totta tämä virhe maksoi. Kukahan korvaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:
No mun mielestä nää puhelinmaksut: 4,93 ?/puhelu + 1,98 ?/min. klo 8 - 20 ja 9,94 ?/puhelu +2,86 ?/min. klo 20 - 08 on jo aivan tähtitieteelliset. Hinnat kuin puhelinseksilinjoilla :whistle:
Kallista on, mutta tavallinen ajanvaraus ei maksa tavallista puhelua enempää. Nuo päivystysajankohdan soittohinnat saisivat kyllä olla kohtuullisemmat.

 
Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:
No mun mielestä nää puhelinmaksut: 4,93 ?/puhelu + 1,98 ?/min. klo 8 - 20 ja 9,94 ?/puhelu +2,86 ?/min. klo 20 - 08 on jo aivan tähtitieteelliset. Hinnat kuin puhelinseksilinjoilla :whistle:
Kallista on, mutta tavallinen ajanvaraus ei maksa tavallista puhelua enempää. Nuo päivystysajankohdan soittohinnat saisivat kyllä olla kohtuullisemmat.
Minä soitin päivystykseen (pakottava tarve). Lääkäri jahkasi ja jahkasi eikä oikein tiennyt mitään. Pelkkä puhelinlasku oli 80 euroa!
 
vieras
Ajanvaraus Internet-sivuilta

Voit varata aikoja yleisimpiin toimenpiteisiin suoraan netissä. Netistä varattavia toimenpiteitä ovat rokotus, tikkien poisto sekä kissojen sterilointi ja kastrointi.

Ajanvaraus puhelimella

* puhelinnumero (03) 223 6306
* ma-pe klo 8.00-20.00

Muina aikoina päivystys 0600 - 306 083


Ihan norminumero ajanvaraukseen.
 
maisa
Muutaman lähialueen konitohtorin jahkailujen jälkeen joka kerta oltu sektiossa Tuhatjalassa loppuviimein.
Loistavaa palvelua,miellyttävä henkilökunta.
Nokka osoittaa nykyään aina vain sinne jos hätä tulee :)
Ja itse maksaisin vaikka 100e/minuutti,jos koiralle vain avun siitä numerosta saan.
 
jooo, jos eläin ei ole todella hengenlähdön edessä teen mitä vain että selviää johonkin muuhun lääkäriin.
iitse jouduin kerran käydessä neuvomaan lääkäriä, tuttavalla kuollut eläin pöydälle kun ei olllut ultraa jolla katsoa tilanne. ja tämä ei ole ainoa kuollut eläin siellä.
 
koirallinen sekä kissallinen
Mistäköhän ootte nuo puheluhinnat repineet? Juuri varasin ajan ja ajan varaus täysin ILMAINEN! sekä netistä pystyy myös ilmaiseksi varaamaan ajan.
Kumma käsitys kalliista....
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koirallinen sekä kissallinen:
Mistäköhän ootte nuo puheluhinnat repineet? Juuri varasin ajan ja ajan varaus täysin ILMAINEN! sekä netistä pystyy myös ilmaiseksi varaamaan ajan.
Kumma käsitys kalliista....
Aiemmissa keskusteluissa kyllä tuli ilmi, että kyseessä on päivystysajan hinnat... Ne on ihan sivuilta revitty ja puhelua aloitettaessa se myös ilmoitetaan.

 
"pettynyt"
Itse olen elukoitani käyttänyt uudemmassa Tuhatjalassa muutamia kertoja ja nyt olen tullut siihen tulokseen, että seuraavan kerran käydään kyllä jossain ihan muualla.
Työnjäljestä ei itselläni nyt niinkään ole ollut valittamista, mutta se henkilökunta...niin nyrpeää ja työhönsä kyllästynyttä meininkiä, että huhhuh! Niin hoitajien kuin lääkäreintenkin puolesta.
"Eksoottisten" eläinten kastrointeja/sterilointeja ym siellä käy välillä hoitamassa Ylöjärveltä sellainen virolainen nainen, hän kyllä oli todella mukava, osaava ja ihana tapaus.
Mutta muun henkilökunnan käytöksestä minulta ei ainakaan löydy pienintäkään positiivista kokemusta, ikävä kyllä.
Ainiin, ja kävihän siellä kerran semmonenkin juttu, että unohtivat antaa yhden lääkkeen meille mukaan, kun olin siellä käynyt yhden murusistani kastroimassa. Parin päivän päästä viitsivät sitten soitella ja ilmoittaa asiasta! Eivätkä olleet kyseistä lääkettä edes kotihoito-ohjeisiinkaan kirjanneet.. -.-
 
"Vieras"
Pettynyt myös. Väärä diagnoosi, ei diagnoosia mutta järkyttävä lasku jne.. Ruumiinavauksessa selvisi sitten selkeä sairaus, joka olisi pitänyt tutkimalla selvitä. Jos siis oltaisiin kuunneltu omistajien kertomaa koiran oireista. Törkyhinnat ja mielellään laskuttavat lisää vaikkei mitään apua olisikaan.
 
En ole tykännyt, pari kertaa on tullut käytyä ihan pakottavasta tarpeesta ja joka kerta on jäänyt paskan maku suuhun.

Eivät edes ihan perusleikkausta alkaneet koiralle tekemään, luulisi että piilokiveksen leikkaus on sellainen mikä pitää osata, varsinkin kun on Tampereen "kaupunkin lääkäri".
 
"vieras"
Monilta olen muuten kuullut, että tällä klinikalla harrastetaan toivottomien tapauksien "tekohengittämistä" mielellään, kalliilla hinnalla tietenkin. Jotenkin luottavaisempi on sellaiseen eläinlääkäriin, jonka tietää sanovan sen silloin rehellisesti kun tilanne on toivoton ja lopetus eläimen kannalta inhimillisempi teko. Tippanesteytys, ravintoliuokset ja viimeiseen asti lääkitseminen turhaan kuolemansairaalla on musta älytöntä ihmisilläkin, saati sitten eläimellä.
 
"ihmettelijä"
tämä valitus on taas tätä perinteistä keskustelunpalstan kävijöiden pelotttelua!! ei se Tuhatjalka oo lähellekään surkea!!!!! kissa kyllä kuoli siel, mut luuletteko että niin vaan kissasta löytyy seuraavat sairaudet röngtenillä: imha, leukemia, kasvain, kun suolisto ja virtsatiet kunnos!!! MIETTIKÄÄ VÄHÄN MITÄ KIRJOITATTE!! TURHAA PELOTATTE IHMISII NOIL VALITUKSIL!!!!!
 
omituiset valittajat!!
[QUOTE="vieras";23285721]Monilta olen muuten kuullut, että tällä klinikalla harrastetaan toivottomien tapauksien "tekohengittämistä" mielellään, kalliilla hinnalla tietenkin. Jotenkin luottavaisempi on sellaiseen eläinlääkäriin, jonka tietää sanovan sen silloin rehellisesti kun tilanne on toivoton ja lopetus eläimen kannalta inhimillisempi teko. Tippanesteytys, ravintoliuokset ja viimeiseen asti lääkitseminen turhaan kuolemansairaalla on musta älytöntä ihmisilläkin, saati sitten eläimellä.[/QUOTE]


sitä varmaan koitetaan mahdollisan kauan pelastaa kissa elävie kirjoihin ja parantaa.
omituinen valittaja olet sinäkin. menisit jonnekin muualle valittamaan
Tuhatjalka on hyvä paikka ja sillä selvä!
 
"paavo"
Tampeteen Tuhatjalasta en tiedä, mutta Turun Tuhatjalka on hyvä.
Eiköhän ihmiset lopeteta tuommoinen negatiivinen asenne nyt ja mietitään positiivisia asioita, kuten lintusia ja muita kauniita asioita
 
"Koo"
Vein koiran tänään päivystykseen Tampereen Tuhatjalkaan korvatulehduksen takia, loppusummaksi saatiin kaikenmaailman toimenpiteillä kerättyä 311 euroa!!! Käsittämätöntä rahastusta! Kaiken huipuksi koira tippui korkealta toimenpidepöydältä ja kun kysyin, onko heillä joku vakuutus, jos tämän takia koiralla ilmenee jotakin vaivoja myöhemmin (oli juuri saanut kipupiikin). Vastaukseksi sain "en tiedä, olen täällä vain päivystämässä".
 

Yhteistyössä