Pieleen mennyt tatuointi...

• Viestiketjun aloittaja tatuoitu
  • Ensimmäinen viesti
tatuoitu
Onko kenelläkään kokemusta pieleen menneestä tatskasta ja sen korjaamisesta? Kaipaisin nyt lohdutusta... :(

Olin tänään ottamassa kolmannen tatuointini, jota oon haaveillut viimeisen vuoden ajan. Se tuli tuohon olkavarteen, vähän sellaista tribaalityyppistä kiehkuraa, kukkaa ja pari perhosta, kokonaan musta. Tekijä oli yhden tuttuni kovasti kehuma tyyppi, joka on tehnyt tatuointeja jo vuosia, tekee siis kotonaan. Menin sitten luottavaisin mielin sinne ja nyt on pettymys valtava, kun tulos on ihan muuta, kuin odotin! Siellä en vielä huomannut mitään, kotona vasta, kun tarkemmin syynäsin.
Yksi perhonen oli jäänyt vajaaksi, yhdestä kukasta puuttuu keskusta, yksi kukka puuttuu kokonaan ja niissä kiehkuroissa jälki on epätarkkaa ja epätasaista.
Kyllä nyt ottaa päähän ja lujaa!!!
Huomenna menen tunnettuun tatuointiliikkeeseen kysymään miten tuon sais korjattua niin että vastais vähän enemmän piirtämääni kuvaa ja olisi siistin näköinen. Luultavasti se onnistuu aika pienellä fiksauksella, mutta kyllä tällä hetkellä ottaa niin pattiin, ettei tosikaan. :(

Onko kenelläkään käynyt vastaavaa? Onko kuva korjauksen jälkeen vastannut odotuksia?

"nonno"
Varmasti otaa päähän, mutta hyvä tatuoijahan taikoo kyllä mistä vaan ihanan. Sääli sinänsä, että rahoja esim. on tosi vaikea saada takaisin jos tatuoija tuottaa pettymyksen. On asiakkaan velvollisuus ottaa selvää tatuoijan ammattitaidosta. Itsellänikin muutama ...kröhöm... mutta ei niin paha, etten kestäisi. Oon muuten huomannut, että tunnettavuus tai ikä eivät välttämättä ole takeita kuin keskinkertaisuudelle. Uuden sukupolven hyvät tatskaajat on ajaneet näiden ''veteraanien'' ohi ja lujaa, mitä tulee ammattitaitoon.

"diu"
[QUOTE="nonno";28732830]Varmasti otaa päähän, mutta hyvä tatuoijahan taikoo kyllä mistä vaan ihanan. Sääli sinänsä, että rahoja esim. on tosi vaikea saada takaisin jos tatuoija tuottaa pettymyksen. On asiakkaan velvollisuus ottaa selvää tatuoijan ammattitaidosta. Itsellänikin muutama ...kröhöm... mutta ei niin paha, etten kestäisi. Oon muuten huomannut, että tunnettavuus tai ikä eivät välttämättä ole takeita kuin keskinkertaisuudelle. Uuden sukupolven hyvät tatskaajat on ajaneet näiden ''veteraanien'' ohi ja lujaa, mitä tulee ammattitaitoon.[/QUOTE]

No, tollanen kotitatskaaja toivottavasti pyys niin vähän rahaa ettei se raha hirveesti harmita.
Ap, odota nyt että se on parantunut täysin niin näkee paremmin mitä siinä on pielessä. Mene sitten kyselemään mielipidettä liikkeestä.

Keittiönoita
Ihan varmasti ottaa pattiin :hug: Mulla tytär on vähän hullunrohkea ja teettänyt lähes kaikki tatskansa Meksikossa. Yksi niistä epäonnistui ihan kokonaan ja tyttö oli siitä todella harmissaan. Noh, meni sitten pari vuotta myöhemmin samalle tatskantekijälle ja hän korjasi aiemman tekeleensä oikein hyväksi.

"Miira"
[QUOTE="vieras";28732836]Vahingonilo on paras ilo. Oot varmaan nyt tooosi seksikäs.[/QUOTE]

Mun mielestä jotenkin sairasta kokea iloa ap:n tapauksesta. Sä kuvittelet ilmeisesti olevasi parempi kun et ole ottanut tatuointeja, mutta tuo sun kommentti kyllä paljastaa mikä olet.

"vieras"
[QUOTE="Miira";28732874]Mun mielestä jotenkin sairasta kokea iloa ap:n tapauksesta. Sä kuvittelet ilmeisesti olevasi parempi kun et ole ottanut tatuointeja, mutta tuo sun kommentti kyllä paljastaa mikä olet.[/QUOTE]

No mikä? Tatuoinni ovat mielestäni kaikki epäonnistuneita. Tai siis niiden ottajat.

,,,,,
[QUOTE="vieras";28733104]No mikä? Tatuoinni ovat mielestäni kaikki epäonnistuneita. Tai siis niiden ottajat.[/QUOTE]

Miksi tulet kommentoimaan jotain tuollaista tähän ketjuun, kun asiasi ei liity mitenkään ap:n viestiin? Joskus on fiksua pitää mielipiteensä ihan omanaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28733104]No mikä? Tatuoinni ovat mielestäni kaikki epäonnistuneita. Tai siis niiden ottajat.[/QUOTE]

Todella monet tatuoinnin ottajat on monta kertaa onnistuneempia ihmisiä kuin sinä. Ihan varma tieto.

tatuoitu
No jollain on näköjään hauskaa mun kustannuksella, mutta ei se mitään, hyvä jos olen voinut tuottaa iloa sulle. :)

Mutta kiitos asiallisesti vastanneille. Juu, rahallisesti en onneksi menettänyt paljon, sitä en sure. Harmittaa vaan tatuointi, joka ei nyt ole yhtään sitä mitä piti. Mutta huomenna olen menossa AMMATTILAISELLE, joka katsoo tilanteen ja antaa arvion korjauksen hinnasta. Onneksi tuo on sellainen, että lienee helpostikin korjattavissa. :)

itse en mene kuin liikkeseen ja mietin tarkkaan ja kyselen monilta et millanen tekijä on.. Sitten kun oon löytäny yhden niin muille en mene. Siinä tapauksessa et jos ei enää tee nii menen semmoselle jonka tiedän tehneen tatuointeja ihmisille jotka tunnen.

Oon tarkka siitä kenelle menen ja aina liikkeeseen.

Maltti on valttia.
Anna kuvan parantua ennen kuin näytät toiselle tatuoijalle. Näin hän saa paremman kuvan siitä mikä siinä sinua häiritsee ja miten se on mahdollista korjata.

"vieras"
Aika turhaa mennä näyttämään uudesta, turvonneesta ja ylimääräistä väriä ulos pukkaavasta kuvasta mikä siinä on vikana, usein värit, rajaukset ja varjostukset näyttävät ihan erilaisilta ruven lähdettyä ja ihon parannuttua.

tatskatun vaimo
Mies kävi tatskattava ennen Israelin matkaa. Piti tulla pantteri penikseen niin tatskaaja laittokin hakaristin otsaan. Mies piti pipoa koko matkan ja sai lämpöhalvauksen. Onneksi palattuamme huomasimme että tatska oli liuennut hien mukana pois.

Ei oo mullakaan kuvia, mutta..
Miksi tulet kommentoimaan jotain tuollaista tähän ketjuun, kun asiasi ei liity mitenkään ap:n viestiin? Joskus on fiksua pitää mielipiteensä ihan omanaan.
Joo, tämmösiä ihmisiä määkään en ymmärrä. ..Pakko kait niiden on olla trolleja. En mäkään "pidä" monenlaisista ihmisistä, mutta en koe tarvetta mennä huutelemaan niille miten koen olevani jotnkin yläpuolella j "parempi", kuin he koska en itse YMMÄRRÄ jotakin heidän käytäntömalliaan tai tapaansa toimia..

Paljastaa monesti oman tyhmyytensä, ja kypsymättömyytensä kun huutelee muille asioista tietämättömänä.

Ap, toivottavasti sen tatskan saa korjattua, uskoisin ainakin. PArilla tutulla mennyt pieleen ja hyviä niistä saanut uudelleen tekemällä. Boonusta siitä, että ei ole värikäs, tai uskoisin että helpompi mutaa alkaa korjaan.

Katoin jotain ttuointi-tv:tää ja siinä monesti korjataan "virheellisiä ttskoja..
Jos korjaaminen askaruttaa, niin ehkä voisit oppia pitämään siitä nykyisestä tai muokkaisit sen semmoiseksi, että siihen tulee kokonaan uudet kukat ja pörriäiset? Tee hienompi siitä!!

tatuoitu
Kävin äsken Tattoo Nationissa näyttämässä tätä. Ja siellä AMMATTILAINEN totesi heti, että kyllä on pieleen tehty, paljon virheitä. Näki sen jo ennenkuin näytin mallikuvaa, että millainen siitä piti tulla. Mutta lohdutti, että on helposti korjattavissa ja siitä tulee vielä tosi hyvä. :)
Mut tosiaan nyt pitää odottaa kolmisen viikkoa, että paranee, niin sitten voi alkaa uudestaan tatuoimaan päälle ja korjailemaan. Helpottaa suuresti, että sen voi korjata, mut ottaa päähän, että pitää nyt ainakin sen 3 viikkoa elää tän kanssa. Onneksi on sellaisessa paikassa, että saa hyvin peitettyä Olkavarressa siis.

Mutta kyllä täytyy sanoa, että harmittaa niin paljon oma tyhmyyteni. Mäkin kun aina sanonut, etten ikinä antaisi sellaisen ihmisen tatuoida, josta en ole 100% varma, että tekee loistavaa jälkeä. Jotenkin vaan nyt harkintakyky petti ja itseäni saan siitä syyttää. Mutta tästäkin tuli opittua jotain kumminkin. Ja ilomielin sen 100-150e maksan korjauksesta, mitä tuolla liikkeessä hinnaksi arvioitiin.

Yhteistyössä