"eeva"
Yhdellä frendillä on tatsit käsissä. Perhonen ja ruusu. Kaikki aina kysyy frendiltä onko tämä ollut linnassa tai merillä kun on tatsit käsissä
Jos ois kyse vaan musteen lähtemisestä, niin voisin mennäkin.Tai jos ois ihan joku pikkujuttu, joku selvästi vahinko. Mutta kun kyse siitä, että jälki on todella rumaa ja "haparoivaa". En todellakaan anna kyseisen ihmisen mun ihoon tökkiä enää yhdelläkään neulalla! Koska ammattitaitoa ei ole yhtään.Mikset mene sinne missä alunperin olit ja pyydä korjaamaan ihan ilmaiseksi? Itellä lähti kerran musteet irti yms. ja ihan sinne menin missä tehtiinkin, sanoi heti että joo, ei todellakaan pitäis tolta näyttää ja korjasi ihan 'takuuseen' sen tatskan.
Kerro nyt kuka sen alkuperäsen teki? :saint:Jos ois kyse vaan musteen lähtemisestä, niin voisin mennäkin.Tai jos ois ihan joku pikkujuttu, joku selvästi vahinko. Mutta kun kyse siitä, että jälki on todella rumaa ja "haparoivaa". En todellakaan anna kyseisen ihmisen mun ihoon tökkiä enää yhdelläkään neulalla! Koska ammattitaitoa ei ole yhtään.
Oikea asenne. Luuleekohan joku tosiaan, että yksittäisellä tatuointivastaisella kommentoijalla olisi kovinkin suuri mahdollisuus satuttaa tatuoidun ihmisen herkkää sielua? Onhan näitä tyyppejä, jotka ilmoittavat kuin jumalan sanana, että "ikinä en panisi tatuoitua", "tatuoitu nainen on halpa ja saastainen" tai "noloja trendipellejä kaikki tatuoidut ja kyllä kadutte suuresti myöhemmin".No, alunperin en halunnut töhryä, vaan tatuoinnin. Ja ei, en todellakaan luule olevani kuulimpi. Jos jonkun mielestä olen pelle, niin siitä vaan.
Kauheeta! Ei varmaan ollu ihan oikeeta mustetta jos hien mukana lähti pois, ei tainnu olla mikään oikea tatuoijakaan.Mies kävi tatskattava ennen Israelin matkaa. Piti tulla pantteri penikseen niin tatskaaja laittokin hakaristin otsaan. Mies piti pipoa koko matkan ja sai lämpöhalvauksen. Onneksi palattuamme huomasimme että tatska oli liuennut hien mukana pois.
Sattuuhan noita. Itsekin otin ison tatuoinnin tatuoijalla jolla olin käynyt ennenkin. Kuva näytti vielä luonnoksena ihan hyvältä, mutta parannuttua huomasin sen sisältävän ihan tajuttomasti virheitä ja epäsymmetriaa. Tatuoija ei myöntänyt edes virheitään. Äänestin jaloillani ja kävin oikealla ammattilaisella näyttämässä tatskaa joka sanoi, että kyllä siitä vaivan kanssa saadaan vielä oikean näköinen. Nyt odottelen aikoja kunnon tatskaajalle joka tuon tunarin jäljet korjaa...Mutta kyllä täytyy sanoa, että harmittaa niin paljon oma tyhmyyteni. Mäkin kun aina sanonut, etten ikinä antaisi sellaisen ihmisen tatuoida, josta en ole 100% varma, että tekee loistavaa jälkeä. Jotenkin vaan nyt harkintakyky petti ja itseäni saan siitä syyttää. Mutta tästäkin tuli opittua jotain kumminkin. Ja ilomielin sen 100-150e maksan korjauksesta, mitä tuolla liikkeessä hinnaksi arvioitiin.