W
wilma
Vieras
meillä 6v ja 8kk lapset!mies on saannu reissata ja käydä baarissa ja minä olen myös joskus baarissa käynnyt!tänäaamuna mies sano(krapula)et sitä ärsyttää ku vinoilen sille aina välillä ku se käy baarissa!totta vinoilen aina välillä ja välillä kyllä on ärsyttänyt suunnattomasti!aamulla se kiukkus ja raivos!myöhemmin iltapäivällä sanoin rauhallisesti miehelleni että jokaisessa on joku huono puoli ja minulla ilmeisesti se että tuppaan toisinaan vinoilemaan ja hermostumaan sen krapula päivinä!ei mies itse mikään täydellinen ole ja sanoin etten edes jaksa alkaaa luettelemaa hänen vikojaan.sanoin että luulis olevan tyytyväinen minuun koska kahden lapsen jälkeen olen erittäi sutjakassa kunnossa ja nätin näkönen kun vaan jaksan laittaa hieman itseäni.ja että hän on saannut reissata rauhassa ja käydä baarissa!ei ole kertaakaan tarvinu lapsia öisin hoitaa tai olla lasten kanssa yötä että minä olisin viihteellä!tai kuulla jupinaa et nyt pitäs ostaa sitä ja tätä jne.kertaakaan en ole valittanu vaikka oma tilini vetäis viimosia senttejä.kodin olen pitänyt aina siistinä ja pyykit pessy ja ruuat ostanu ja laittanu!kertaakaan en ole jupissu koti hommista!lumityöt teen talvisin ja pihat hoidan kesäsin!et jos minä joskus vinoilen tai jotain niin eikö se ole normaalia!jos hän uskoo jostain löytävänsä paremman naisen jollai ei ole mitään vikoja niin on hyvä etsii mutta tuskin löytää!moni mies olis tyytyväinen minun laiseen naiseen! arvatkaa vaikeniko mies hetkeksi ja pyysi anteeksi.j