Sanoinko väärin miehelleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voimummatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voimummatti

Vieras
En osaa ajatella asiaa mieheni näkökulmasta, nainen kun olen. Myönnän, että välillä töksäytän asioita.

Eli miehelleni tuli välilevynpullistuma selkään melkein 2v sitten. Selkä leikattiin 1,5v sitten, mutta selkään jäi kipuja ja kipuvaiva. Mies pystyy kyllä tekemään lumitöitä jne hommia, mutta selkä on aina sen jälkeen ärtyneempi.

Olen itse hoitanut talomme lumityöt, imuroinnit ja kaikki sellaiset nyt parin vuoden ajan. Viimeksi siivotessani hoksasin, että mieshän pystyisi varmasti myös imuroimaan, mutta olen varjellut häntä siltä asialta koska hänellähän on se selkäjuttu. Sanoinkin ääneen imuroimisen jälkeen jotenkin näin "Tajusin just että kyllähän sinäkin voisit imuroida! Olen koko tämän ajan imuroinut siksi, koska olen halunnut varoa sinun selkääsi, mutta kyllähän varmasti pystyisit sen tekemään".

No, mies loukkaantui ja otti asian niin, että arvostelin häntä suunnilleen laiskuudesta ja siitä, kun hän ei ole imuroinut... En sitä niin tarkoittanut. Tästä asiasta on aikaa kolme-neljä viikkoa ja tänään pohtiessani että pitääkin varmaan siivota viikonloppuna, möksähti mies siihen, että on hänen vuoronsa imuroida koska sanoin hänelle niin. Eli edelleenkin mökötti tuosta asiasta.

En vaan ymmärrä... Miehen pointti ei siis ole, että hän pelkäisis selkäänsä ja sen takia ei haluaisi imuroida. Hän vaan otti tästä asiasta itseensä enkä minä vaan naisena näe, että miksi ihmeessä..?

Yhteistyössä