Pidetäänköhän me ennätystä hallussa vai onko joku pistänyt paremmaksi??

60kpl Seppälän euron ostoksia on jo tehty :D

Kunto loppui lapsilla kesken, joten jouduimme luovuttamaan jo tässä vaiheessa päivää :D

Parhaat valikomat oli Lippulaivan, Ison Omenan ja Tapiolan Seppälöissä, jos oikein muistan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Sori nyt vaan mut ei mahdu mun järkeen miten joku jaksaa... :whistle:
Meitä on iso porukka ja varmasti aina jaksetaan, jos jotain on halvalla. Ukko oli varmasti ekaa kertaa elämänsä aikana innoissaan vaatekaupoille lähdössä =)

Mistäänpäin maailmaa ei saa noin halpoja vaatteita ja ollaan sentään muutamakin paikka nähty, joten miksi ei?? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä kehut rahoillasi niin eiköhän olisi ollu parempi jättää noi ostokset köyhemmille ostettavaksi? Ees osa? Mitä noin paljoilla rytkyillä ees tekee?
Ihan normaaleja t-paitoja, housuja ja shortseja yms. nuo on, joten käyttöön vaan. Ei me mitään hörhelöitä hommattu, tavallisia käyttövaatteita.

Aina me hankitaan kaikki mahdollisimman halvalla, aivan aina =)
 
Minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Sori nyt vaan mut ei mahdu mun järkeen miten joku jaksaa... :whistle:
No meillä se on ainakin pakko, mikä laittaa jaksamaan. Näin edullisesti saa lapsille kouluun ja päiväkotiin vaatteet, niin ei voi olla hyödyntämättä. Harmi ettei lenkkareita ja koulureppuja löydy seppälästä :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Isla:
Mitäs kaikkea ostit ;)
Itselleni vain 2 t-paitaa, koska kokoja ei yllättäen ole :ashamed:
Vauvalle kauluspaidan ja housut, vähän reilut mutta nätit.
Pojille 3/4 shortseja vai mitä ne on aika monet, ehkä 4-5 kpl, samoin t-paitoja ehkä saman verran.
Yhdet ulkoiluhousut, hyvät.
Ukolle varmaan 5-6 housut, parit shortsit, t-paitoja, yksi bleiseri.
Tytölle 17v kans jotain, bleiseri, toppeja ja housut ainakin - eilen itse osti bikinit.

Jotain tuon tapaista ollaan hankittu :)
 
vieras
Eikö teillä ole vaatteita ennestään? Mihin yksi lapsi tarvii esim 5 shortsit?
En enää ihmettele että vanhin lapsesi tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja osattomaksi vaikka sit sillekkin osteletta tavaroita. Muistaa sen kuinka erilaisessa arvomaailmassa nyt elätte, ja muksuille ostelette kaikenlaista kun hän itse ei lapsena tainnut saada paljoa mtn
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
60 kpl yhden euron ostoksia =)

Häh?

Siis siellä on jotain roinaa euron/kpl?
No ei nyt roinaa, ale-vaatteita eurolla.
Okei, nyt tajusin.

(vähän hidas tänään)

Ei se mitään. ;) Mä olin vähän epäileväinen tän kampanjan suhteen mutta täytyy sanoa että siisti paita ja siistit housut 2?:lla ei ole huono kauppa ollenkaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö teillä ole vaatteita ennestään? Mihin yksi lapsi tarvii esim 5 shortsit?
En enää ihmettele että vanhin lapsesi tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja osattomaksi vaikka sit sillekkin osteletta tavaroita. Muistaa sen kuinka erilaisessa arvomaailmassa nyt elätte, ja muksuille ostelette kaikenlaista kun hän itse ei lapsena tainnut saada paljoa mtn
Höpöhöpö, ei meille kukaan ylettömästi mitään saa, hyödynnetään vain alennukset ja ainoa jonka kanssa käyn kaupassa niin, että ostan melkein mitä vaan osaa pyytää on (oli) vanhin tyttäreni, muut saavat yleensä tienata itse juttunsa (esim.pelit yms).

Vanhimmaiselta on olen sulattanut senkin, että vävynkin olen aika pitkälle vaatettanut, joten.........

Varmasti on samat jutut saanut aikoinaan kuin mitä toisetkin nyt saa, kyllä vika on jossain muualla...
 

Yhteistyössä