Pidetäänköhän me ennätystä hallussa vai onko joku pistänyt paremmaksi??

puh ja kumppanit
20 ostosta ale hinnoista säästöä noin 160e ja normi hinnat olis ollut siinä reilu 300e paikkeilla.. eli 20eurolla yli kolmensaan vaatteet :D Oli hauska päivä ja lapsetkin tykkäs :)
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Yksi kuponki/asiakas! Sä huijaat ja tavallaan varastat!
Voi hyvänen aika sentään, meikäläiset on pieninä palosammuttimina laitettu jonottamaan kahvipakettia, koska tarjous oli: yksi asiakas/pkt. :D
Mä tarkoitinkin sitä, että samat ihmiset käy monta kertaa eri liikkeissä ja eri kassajonoissa. En sitä, jos lapsillakin on kuponki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Yksi kuponki/asiakas! Sä huijaat ja tavallaan varastat!
höpö öpö...me kysyttiin reilusti ja saatiin ostaa useampi vaate kerralla. Meidän tyttö muuten varasti tänään tietämättään. (avaa sateenvarjon)
Makseltiin siinä monia vaatteita. Annoin aina 2?:n kolikon lompakosta ja takaisin saatiin euro niin se annettiin seuraavalle. Tytölle annoin 1?:n niin hän sai takaisin euron. Oli ihan hämillään ja ihmetteli asiaa....autossa vasta kertoi kun liikkeessä oli aika härdelliä ja näytti euron kolikon.
Miten niin höpö höpö, kun kupongissa lukee niin. No, ihan sama mulle.

Mutta turha varkaaksi alkaa syyttelemään ja huijariksi jos se kerta luvataan että saa ostaa useamman kunhan vaan on kuponki.
 
Meidän pehe on ostanut 67 vaatetta/kenkää/vyötä/huivia..... maksanut siis 67? ja kun laskee paljonko olisi tullut maksamaan ovh niin arvatkaas!!!!!!

Reilu 1500?!!!!!!

Tänään sai maksaa useamman tuotteen, kunhan vain oli lippu jokaiseen. Myyjä sanoi että pääasia että päästään vaatteista eroon. Minäkin maksoin tänään 30 vaatetta kerralla, kaikki vaan piti tehdä omille kuiteilleen.
Vaatekaappi meni nyt ihan uusiksi. Nyt uskalsin ostaa vaaleanpunaistakin mitä olen ihastellut. En ole vaan uskaltanut ostaa kun en tiedä osaanko kuitenkaan pitää...nyt ei harmita vaikka jää pitämättäkin.
Lapset vaan oppi aika vääristyneen käsityksen vaateostoksista kun nyt sai ottaa mitä vaan halusi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Me ollaan taas menossa paikalliseen Seppälään ostoksille! Tänään aion satsata itseeni =)
Nyt on koossa ovh.280e ostokset ja 14e on maksettu =)
Ja lisää vaatetta kävin ostamassa. ITSELLENI :D Mulla oikeesti on (oli) ihan sikahuono vaatevalikoima, että kyllä tuli vaatteet tarpeeseen! Ostin takin, 4 housut, 2 paitaa. Muksuille muutaman vaatteen.
Nyt olis sitten kasassa 24 eurolla 570 euron arvosta vaatetta, ihan jees :p
 

Yhteistyössä