No, kyllähän tolla hinnalla voi ne köyhemmätkin jo alkaa ajattelee sitä omaa hanuriaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ainahan rikkaat ajattelee vaan omaa persettään.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Yksi kuponki/asiakas! Sä huijaat ja tavallaan varastat!
Mä tarkoitinkin sitä, että samat ihmiset käy monta kertaa eri liikkeissä ja eri kassajonoissa. En sitä, jos lapsillakin on kuponki.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Voi hyvänen aika sentään, meikäläiset on pieninä palosammuttimina laitettu jonottamaan kahvipakettia, koska tarjous oli: yksi asiakas/pkt.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Yksi kuponki/asiakas! Sä huijaat ja tavallaan varastat!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Miten niin höpö höpö, kun kupongissa lukee niin. No, ihan sama mulle.Alkuperäinen kirjoittaja katse:höpö öpö...me kysyttiin reilusti ja saatiin ostaa useampi vaate kerralla. Meidän tyttö muuten varasti tänään tietämättään. (avaa sateenvarjon)Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Yksi kuponki/asiakas! Sä huijaat ja tavallaan varastat!
Makseltiin siinä monia vaatteita. Annoin aina 2?:n kolikon lompakosta ja takaisin saatiin euro niin se annettiin seuraavalle. Tytölle annoin 1?:n niin hän sai takaisin euron. Oli ihan hämillään ja ihmetteli asiaa....autossa vasta kertoi kun liikkeessä oli aika härdelliä ja näytti euron kolikon.
Nyt on koossa ovh.280e ostokset ja 14e on maksettu =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:Me ollaan taas menossa paikalliseen Seppälään ostoksille! Tänään aion satsata itseeni =)
Ja lisää vaatetta kävin ostamassa. ITSELLENI Mulla oikeesti on (oli) ihan sikahuono vaatevalikoima, että kyllä tuli vaatteet tarpeeseen! Ostin takin, 4 housut, 2 paitaa. Muksuille muutaman vaatteen.Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:Nyt on koossa ovh.280e ostokset ja 14e on maksettu =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:Me ollaan taas menossa paikalliseen Seppälään ostoksille! Tänään aion satsata itseeni =)