Meitä on iso porukka ja varmasti aina jaksetaan, jos jotain on halvalla. Ukko oli varmasti ekaa kertaa elämänsä aikana innoissaan vaatekaupoille lähdössä =)Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Sori nyt vaan mut ei mahdu mun järkeen miten joku jaksaa...
60 kpl yhden euron ostoksia =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:60 kpl yhden euron ostoksia =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Ihan normaaleja t-paitoja, housuja ja shortseja yms. nuo on, joten käyttöön vaan. Ei me mitään hörhelöitä hommattu, tavallisia käyttövaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä kehut rahoillasi niin eiköhän olisi ollu parempi jättää noi ostokset köyhemmille ostettavaksi? Ees osa? Mitä noin paljoilla rytkyillä ees tekee?
No meillä se on ainakin pakko, mikä laittaa jaksamaan. Näin edullisesti saa lapsille kouluun ja päiväkotiin vaatteet, niin ei voi olla hyödyntämättä. Harmi ettei lenkkareita ja koulureppuja löydy seppälästäAlkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Sori nyt vaan mut ei mahdu mun järkeen miten joku jaksaa...
No ei nyt roinaa, ale-vaatteita eurolla.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:60 kpl yhden euron ostoksia =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Häh?
Siis siellä on jotain roinaa euron/kpl?
Itselleni vain 2 t-paitaa, koska kokoja ei yllättäen ole :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Isla:Mitäs kaikkea ostit
=) =) =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostitko vanhimmalle lapsellesi/lapsenlapsellesi mitään, vai hemmottelitko ainoastaan pienimpiä?
Okei, nyt tajusin.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei nyt roinaa, ale-vaatteita eurolla.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:60 kpl yhden euron ostoksia =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Okei, nyt tajusin.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei nyt roinaa, ale-vaatteita eurolla.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:60 kpl yhden euron ostoksia =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Häh?
(vähän hidas tänään)
Höpöhöpö, ei meille kukaan ylettömästi mitään saa, hyödynnetään vain alennukset ja ainoa jonka kanssa käyn kaupassa niin, että ostan melkein mitä vaan osaa pyytää on (oli) vanhin tyttäreni, muut saavat yleensä tienata itse juttunsa (esim.pelit yms).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö teillä ole vaatteita ennestään? Mihin yksi lapsi tarvii esim 5 shortsit?
En enää ihmettele että vanhin lapsesi tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja osattomaksi vaikka sit sillekkin osteletta tavaroita. Muistaa sen kuinka erilaisessa arvomaailmassa nyt elätte, ja muksuille ostelette kaikenlaista kun hän itse ei lapsena tainnut saada paljoa mtn