Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Viiva vahvistuu :heart: en vaan uskalla kovin iloita, viimeksi kävi niin, että plussasin (haamun tosin) ja viikko siitä, kun menkkojen piti alkaa, alkoi kivut ja niagaran putoukset. :(

Nyt siis ei juuri mitään oireita, flunssan sain ja närästää, välillä huono olo (ja halut on kuin pienellä kanilla :LOL: ). Mut jos mä vielä ylihuomenna testaan, ennen kuin siirrätte mut plussanneisiin..? Digi oottelemassa, kaipa se sit pitää uskoa jos siihen pärähtää viikkoja..
 
Täällä jännitys alkaa tiivistymään 4 pvä pitäisi suurinpiirtein menkkojen alkaa..

Jotenkin se toivo on heitetty jonnekki sinne kaivoon, että asenne on jo se : menkat sieltä tulee.
Meillä siis yritystä takana kolme ja puolvuotta.

Olen paniikkihäiriöinen, jonka takia en ole uskaltanut lääkäriin tämän ongelman kanssa mennä..

Pelko on se, että lähteekö siitä mikään käyntiin, vai sanooko lääkäri vain että täytyy laihduttaa.

Olen vielä yksin tämän asian kanssa, sillä kavereita minulla vähän on, eikä nekään ymmärrä.
Puolisoni ei ole mikään, jonka kanssa ihan voisi keskustelemalla keskustella :/

Omaa napaa tuli nyt aika rankasti.

Onnea plussanneille.
 
MerinaK:lle tsemppiä piinaan :hug:

Ja ehkä mut nyt saa siirtää plussanneisiin, clearbluen digi ilmoitti että "raskaana 2-3" :heart:

Muutki nyt sit perässä plussaamaan, näköjään meillä tuo "hälläväliämeininki" ja ainoa koti-inssi auttoi. Nyt muuten tulikin tasan vuosi yrityksen aloituksesta.. toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa :heart: ei oikeen vieläkään voi uskoa todeksi!
 
  • Tykkää
Reactions: venla84
hei VAU!! täälläpä tapahtuu ja porukka vähenee.

Hurjasti onnea noora89 :hug: :flower: :heart:

Karmini toivotaan ja odotetaan viivan vahvistumista! :popcorn: :hug:

MerinaK piinaillaan yhdessä :hug:

Omaa napaa: Eli siis ovulaatio taisi olla Lauantaina ainakin siis ovistestejen perusteella. Sunnuntaina tunsin oikealla alavatsalla kovaa kipua ja alkoikin masentamaan kun lauantaina ei jaksanut peittoa heiluttaa mutta sunnuntaina sitten vielä heiluteltiin. Jos tästä kierrosta ei tärppää niin on ihme. Meillä kun oli todella vilkas viikko sängyn puolella. vois verrata jo urheiluun... :LOL: mittailin lämpöä myös tästä kierrosta.(normi36.3) Sunnuntaina jäi mittaamatta mutta maanantaina oli vähän koholla ja tiistaina sama (36.8)... eilen tuli notkahdus ales (36.1) ja tänään taas (36.9)
ei flunssasta oloa. Tiistaina ja Keskiviikkona jänniä pyörähdyksiä mahassa tai pään sisällä jommassa kummassa... :D tänään valkkaria alko vuotamaan reilusti. Terot lopetan nyt Lauantaina ja sitten odotanki menkkoja... saas nähdä... ainiin ja Tissit.. olo on kun lehmällä.. ne painaa tosi paljon ja on turvoksissa ja todella kosketusarat, ehkä johtuu teroista... mulla kun on tää endo kanssa ni noista vatsan nippailuista ei ota oikeen selvää johtuuko endosta vai mistä. jännätään jännätään :))

kaikesta huolimatta
Hauskaa vappua! :flower:
 
Joo, Penni79, löysin koti-inssiä ihan ohjeet netistä ja huvikseen kokeiltiin, kun miehellä välillä ongelmia sisäänlaukeamisessa. Luultavasti se riitti, kun juuri ovis plussan saatuani kokeiltiin (mies muutoinkin oli hieman puolikuntoinen, joten ei olis kyennytkään normaaliin yhdyntään). Molemmat vaan kyllä naurettiin koko kokeilulle, että jos tästä saa alkunsa niin onpahan tarinaa kerrottavaa :LOL: ehkä kuitenkin uskotellaan itsellemmekin että sai alkunsa ihan normiyhdynnällä. Siis ihan apteekista ostettulla isohkolla ruiskulla ruutasin tavaran sisääni, kun mies sen ensin oli auliisti kuppiin toimittanut :LOL:

Kiitoksia onnitteluista, la näillä näkymin joko 4.1. Tai 8.1., riippuu lasketaanko oviksesta vai menkkojen ekasta päivästä.. toivottavasti päästään ultraan asti selvittämään :heart:
 
Mulla on ollut kans nuita vihlaisuja, sekä maha sekaisin :D illalla tuli pahaolo ja mahaan koski.. Tiiäppä sitä sitten mitä tämä on.

Tänään on pissittäny vähän väliä, mut johtuisiko sitten kahvinjuonnista.

Kivaa että on muitakin piinailijoita :)
 
Mahtavaa Noora:heart:Tarrasukkia matkaan :)

Täällä olis ns. perinteen mukaan alkaa menkat tänä aamuna...vessassa pyyhkiessä tuli sitten haalean punaista, ajattelin että se oli sitten taas siinä..hanat aukee yleensä aika nopeasti.Seuraavalla vessa käynnillä tuli edelleen yhtä lailla haaleaa verta.Äsken vessassa käydessä ei tullut paperiin enään yhtään mitään...
Mitähän siis oikein tapahtuu,tosiaalta en edes tiedä varmaa ovispäivää, mistä laskea...mutta jos menkat on poissa vielä sunnuntaina, niin testin käyn kyllä ostamassa :)
 
Onnea plussanneille :)

Läiti mulla alko viimeks menkat ihan samal taval mitä tos kuvailit eli pitkään tuli vaan pyyhkiessä vähän haileeta verta ja sit myöhemmin oliko pari yötä siitä hanat aukes kunnolla. Toivotaan kuitenkin ettei sulla tuu täti kylään.

Omaa napaa.. Täällä nippailee välillä alamahaa, rinnat tuntuu tosi painavilta ja valkovuoto ei o loppunu ollenkaan oviksen jälkeen. Dposta ei mitään hajuu enkä jaksa ees laskee mut ens viikon ti/ke varmaan hanat aukee. Myös jokapäiväistä oikeen silmän elohiirtä ollu, kun siitä täällä joskus puhuttiin. Ens viikkoa odotellessa sius.
 
Onnea vielä kerran Noora!! Aivan ihana juttu <3 Täällä pitäis olla ovis myös ihan näinä päivinä ja just vitsailinkin miehelle että eiköhäm tässä kuussa tehä vauva! Niitä kun niin vaan tehään niin päätettiin sitten että eiköhän tehä! :D mies on aikasemmin ollut se kärsivällinen osapuoli, mutte nyt sanoi että alkaa myös olla ettei malttaisi odottaa että saataisiin meille toinen lapsi. Toivottavasti vielä joskus...

Läiti mulla myös alkanut olee silleen et useinkin alkaa menkat tosi hitaasti. Ekasta "löydöstä" saattaa kestää pari päivää hanojen aukeamiseen kun ennen ne aukes hyvinkin nopeesti ekan tuhrun jälkeen.

Tsemppiä myös piinailijoille! Toivotaav lisää plussia tälle palstalle!!
 
Onnea Karmini!!!! Ihanaa! Olikos teillä apuja tässä kierrossa käytössä? Monesko yk toi toivotun tuloksen?
Se vahva viiva on erittäin hyvä merkki - oireet kyllä kerkee tulla myöhemminkin ;)

Ja muille plussaonnea kohden kesää!!
 
Penni kiitos :) tässä kierrossa ei ollu ku clomit,ei siis kerenny inssiin ku ovisplussa tuli vasta torstaina 17.4 ja se perjantaihan oli pitkäperjantai..eli kotikonstein mentiin :) ja yk10 oli tämä tärppikierto. Nyt vaan pitää toivoa et kaikki sujuu hyvin loppuun asti.

Onkos meille mitään omaa plussaketjua??
 
Onnea Karmini:heart:

Täällä menkat edelleen poissa eikä edes viiruja havaittavissa, kovaa vihlontaa kyllä löytyy.Mulla tosissaan alkaa menkat aina kerralla,ilman mitään tipotteluita.Mutta tiedä sitten.Esikoisesta tuli raskautumisen jälkeen vielä useammat ns. menkat.

Tästä kohta ostoksille suunnataan, niin samalla käyn hakeen apteekista testejä:D
Ukolle tossa just nauroin, et nyt jänskätään raskautta ja jos testi positiivinen, niin sit jänskätään että onko tulossa 1 vai 3 :D tosin onneks ultra olis sit jo tän kuun loppupuolella, ettei tartte pitkään odotella:D

Mutta katsotaan miten käy.
 
Mulla aika lupailevia oireita:
Mahaa vääntää iltaisin ja maha kuralla heti (voi siis olla raskausoire, kuulemma)
Nenässä verihyytymiä
Maha on kuin ilmapallo (!!!) :D
Pissattaa jatkuvaan (edelleen voi johtua kahvin tms juonnista)
Eilen kuumotti kasvoja todella kovasti, kuin myös toissapäivänä.
Alamahaan (välillä myös navan vierelle) viiltelee.

Ja mikä "kauheinta" niin toisesta rinnasta tuli vähän maitoa tai jotain nestettä!! :eek:

Vähän jos jännittää, mut samalla jotenkin hyvä fiilis! :)

Odottelen silti rauhassa vielä, ja katson jääkö menkat pois.
Tosin kun mulla tuo kierto ei ole mikään säännöllinen niin saan varmaan vielä viikon odotella rauhassa (viimeiset menkat alkoi 4.4 )

Niin, ja muutamana iltana tullut pahaolo..

Listailen tänne varmaan loputtomiin näitä "luulemiani" oireita :D

Ehkä myös ihan hiiiiiituuuusen rinnat kipeät, mutta yleensä aina ennen menkkojen tuloa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille :) ihania juttuja :)

Täällä ois KP 37(olin viimeksi laskenut väärin) eikä mitään näy eikä kuulu. Eilen tein testin joka negaatio jälleen :(

Kävin tänään neuvolassa ekaa kertaa tämän asian tiimoilta. Ensi viikolla labroja ja kesäkuun alkupuolella lääkärin aika.

Mietin tässä että kun oon aina ovuloinu myöhäisessä vaiheessa kiertoa ja n. puolitoista viikkoa sitten oli ilmaista kirkasta vuotoa useamman päivän, että oli sinko voinut ovuloida vasta tuolloin? Mahakipuja mulla on jatkuvasti, niin en niitä ihan kamalasti ole muistiin laittanut.
Ei tässä auta kuin odotella...
 
Onnea Noora89 ja Karmini! Eipä taida olla meille tästä ketjusta plussanneille olla omaa odotusketjua, se voisi olla kyllä ihan kiva. Itsekin tulee täällä käytyä kurkkimassa mitä "tutuille" kuuluu. Taidan itse olla liian laiska luomaan ja etenkin päivittämään sitä odotusketjua, mutta jos joku sellaisen laatii, niin lupaan aina joskus siellä kyllä käydä :)
 
Mä oon odotusketjussa suljetussa kerhossa lapsettomuusryhmässä. jossa muuten on nykyään 10 onnellista odottajaa, noin puolet porukasta plussanneet :) -osa kevyemmin avuin, osa järeimmillä hoidoilla ja pari luomuplussaakin. Eli aina on toivoa!!

Jos joku ryhmän luo ja jaksaa päivittää, niin tulen kyllä mukaan vaikken kovin aktiivisena välttämättä :)
 
HUOH, Menin sitten jo tekemään hätätestin aamulla. ja on vasta dpo8 mun laskujeni mukaan. Negaahan se näytti ja nyt sitten toivo alkoi hiipua.|O Lämmöt on pysynyt 36.9 nytten kolme päivää. ja aamulla venytellessä ja aivastellessa on alavatsaa repinyt ikävästi. semmosia mulla oli viime raskaudessa tytöstä ihan ensimmäisinä raskausoireina. Terot lopetin eilen. Nyt vaan odotellaan... :ashamed:
 
NeleLiis Älä viellä heitä kirvestä kaivoon :) dpo:t on kuitenkin vielä kovin pienet.

Täällä edelleenkään ei menkat oo alkanu ja eriasteisiä vihlontoja on, nyt siis 2vrk niistä veripyyhkäisyistä, mitä ei housuihin kuitenkaan tullut...testi odottaa kaapissa, mutta vielä en sitä aio tehdä..
 
Läiti millos meinasit testata?

Omaa napaa, nyt siis vissiin Dpo 9 tai 10. Joka päivä on ollu vähän huonoo oloo ja tosiaan elohiiri kiusaillu ja nippaillu sillon tällön, mut en jaksa uskoo et ois säkä käyny. Just miehen veljen avopuolison kans tänää puhuin ku niin ärsyttää et koht 2v yritetty ilman et kertaakaan ois täti ollu ees myöhässä.. Sekin ihmetteli et on kyl outoo...
 

Yhteistyössä