Moi kaikille!
Hengähdystauko on tehnyt hyvää, täällä taas piipahtamassa. En lupaa että jään tai olen aktiivi, haluan hieman irrottautua tästä "vauvapuuhasta", kun tämä on viimeisen vuoden aikana ollut aika kova stressitekijäkin elämässä - vaikka ihanan asian ei sitä pitäisi olla. Mutta, halusin tulla kertomaan kuulumisia.
Mulla on nyt ollut taas 2-3 luomukiertoa, en edes muista. Nyt taitaa olla kolmas. Viimeisinkään clomikierto ei tuottanut tulosta ja luomukierroilla kai kroppa on tyhjennellyt itseään clomeista, kun on ollut hassuja oireiluja, mm. piinaavaa tissikipua ja paljon muuta. Tämä kierto on alkanut suht normaalisti, ovis on ihan ovella. Mutta. Saa ollakin. Jos sattuu petipuuhat oikeaan kohtaan, hyvä niin - jos ei, sitten ei. Kun clomeista ei apuja saatu, niin päätettiin nyt viedä tätä lapsettomuusasiaa pidemmälle ja tänään piipahdettiinkin sitten julkisella puolella tutkimuksissa ja saatiin hyviä uutisia; mun munikset toimii normaalisti, siellä nytkin johtofollikkeli kasvamassa 17 mm ja n. 15 uutta kasvamassa oikealla, kymmenkunta vasemmalla.. aloitetaan jo seuraavasta kierrosta inseminaatiot letro-avusteisesti ja käsittääkseni sitten irroitellaan myös pregnylillä. Katsotaan saadaanko vastetta, toivottavasti. Vaikka nyt jo hieman jopa ajatus pelottaa, koska olen tehnyt omaa ajatustyötäni tässä luomukiertojen aikana ja ajatellut elämää tällä nykyisellä perheen kokoonpanolla, ihan vain oman mielenterveyteni takiakin..
Että näin meillä. Ihanaa, tänne on tullut plussiakin, hurjasti onnea jokaiselle ja tsemppiä teille, jotka odottelette edelleen vauvauutisia :heart: