Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

Voi ei neleliis, tosiaan toivotaan että on ihan harmitonta!

Pinjamaaria toivotaan kuitenkin että siitä johtuis :)

Tänne ei mitään ihmeellistä. Menkkamaista särkyä vatsassa kuten useimmissa kierroissa. On noissa ovistesteissä se hyvä puoli että nyt en sitten hätäile kun menkkoja ei "ajoissa" kuulu :) nyt vois viikon odotella ja kattoa jos vaikka jotain oireita vaihteeks ilmaantuis :)
 
Tiistai 17.3.2015



nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/1223/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -08--/2811-12ei diagnoosiaclomifen
millionnea11/10--/351/12--
mimmi922/1433/303/14selittämätön-
NeleLiis6/093/312/13endoterot ja clomit
ninas_4/10--/26-2811/12 selittämätön-
Pinjamaaria8/1335/23-368/14 --
Surusilmät8/126/307/13 --



Piinailijat

Pinjamaaria dpo 14
Mimmi92 dpo 9
Aanis dpo 6





:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

Joulukuu 2014
Pullero85(7kk)
Miukula (yk 4)

Tammikuu 2015
Huvi (2,5v)


HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! :)

Mä kävin eilen niskapoimu-ultrassa ja laskettua aikaa siirrettiin 5päivää aiemmaksi :) eli mul on ovis ollu tosi aikasin! Me oltiin vaan kp 8,12 ja 14 heiluteltu peittoo eli ton kp 8 siittiöt on sit hoitanu homman vihdoin kotiin :D nyt laskettu siis 13.9 ja tänään rv 13+4 :) toivotaan että tännekin tulee vihdoin lisää plussia :) yksityiselle meen rakenneultraan 21.4 ja kunnallinen rakenneultra on sit 4.5 :)

Aurinkoista kevään jatkoa! :)
 
Huvi ihania uutisia!! <3 aurinkoista kevättä teillekkin ja tule kertomaan uutisia meille välillä!

täällä aamulla taas tiputtelua. ei vieläkään kunnon vuotoa. soitin taas polille ja käskivät odottaa kunnon vuotopäivää. ja sanoivat että ens kierto voi olla niin että clomeja ei oteta jos kunnon vuotoa ei ala.. :( testaan lauantaina varmuudeksi
 
Huvi ihana kuulla! :)

Mäkin toivoisin tosi aikaista ovista kun siitä se esikoinenkin tärppäs, mutta näyttää menevän vaan myöhäsemmäks koko ajan. Millähän sitä sais aikaistettua..

Neleliis voihan tuo tiputtelu johtua raskaudestakin. Ajattelitko tehä testiä tässä joku päivä? :)

Alotin muuten eilen pitkästä aikaa syömään pirkan kalaöljykaoseleita missä on foolihappoa, d ja e vitamiinia. Muistin vähän aikaa sitten että niitä aloin syömään just siinä kierrossa mistä esikoinen tärppäs. Epäitoivoista.. :D ja taidanpa vielä ens kiertoon yhen purkin gelee royaleakin kokeilla. Sit saa hömpötykset riittää
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä mimmi kun otit vitskut käyttöön. :) Foolihappo on supertärkeä, ehkäisee kuitenkin niitä vakavia kehityshäiriöitä. (Ja miehillä parantaa sperman laatua. ;) ) Eikä gelee royalesta haittaakaan ole. ;)

Täällä on edellisistä kierroista poikkeavia oireita! Eli välillä vihloo aika ikävästi keskellä alavatsaa. Luultavasti kohdussa? Jaiks. Testaisko huvikseen jo huomenna? Pääsis tihrustamaan mahdollisia haamuja..? ;)
 
Pinjamaaria testasitko? :)

Täällä ei mitään uutta. Menkkajomotusta vaan. Koko ajan tunne et kohta alkaa, mutta luotan siihen et noin viikon päästä vasta..

Muoks. Hups neleliis sähän olitkin jo testipäivää laittanu viestiin :)
 
Viimeksi muokattu:
tänään ei taas ole mitään vuotoa eikä kipujakaa. välillä lantiossa tuntuu ikävää painetta. ja pää särkee... päänsärkyä mulla oli esikoisen raskaudessa. siihen muistan syöneeni panadolia ja kirosin ku mitää ei auttanu. joo mä testaan huomenna tai sunnuntaina. riippuu nyt. huomenna pitäis oviksen mukaa sit alkaa menkat :D
mä taidan kans kaivaa noi kalaöljyt käyttöön. mä syön koko ajan mama vitamiineja niissä on kaikki tarpeellinen.
 
NeleLiis Jep, nyt päästään yrittelemään taas sitten vaihteeksi, muutama digiovistikku jäi kaappiin kummittelemaan, ne varmaan hyödynnän sitten letrojen kanssa.

Ompa vaihteeksi tosi kivuliaat menkat, joutuu lääkkeen kanssa elämään.

Plussa-aalto kevääksi sitten tänne, kuka aloittaa :heart:
 
Surusilmät onnea uuteen kiertoon! :) mikäs laitetaan kierron pituudeksi, vai jätetäänkö vielä auki?

Neleliis ompas outoa. Itellä kyllä esikoisesta tuhrutteli (menkkojen alkamispäivän jälkeen tosin), onkos mitää muita oireita esim. Tissit turvoksissa? :) niin kovasti toivoisin että teillä vihdoin onnistais..

Pinjamaaria sitä se testaaminen tosiaan teettää. Höh..

Mä ajattelin huvikseen tuhlata noi mun 2 viimeistä raskaustestiä ens viikolla, ellei menkat ehi alkaa :D sit lupaan ja vannon etten lisää osta mitään testejä ennen ku menkat on reilusti myöhässä tai muuten oo ihan varma plussasta.
 
oli tissit kipeet ja turvonneet. paitsi ei enää tänää. ja eilisen välipäivän jälkee vuoto on muuttunut vaaleanpunaseksi eli odotan et tänään vuoto alkaa ... en siis testannut... kylläpä tipahdin taas korkealta. mutta nyt meen vaan eteenpäin ja olen tyytyväinen jos kierto jää näin lyhyeksi... :) ja pääsen clomit taas aloittamaan... suurinosa raskautuu toisesta kierrosta ja mä nyt aattrlin kuulua samaan kerhoon... jouluvauva sitte .... :D mutta katsotaan jos nyt tästä päivästä sais kp1...

toivottavasti saadaan plussia kevään aikana tänne!!! <3
 
Neleliis oliskohan se sitten voinu olla kuitenkin kemiallinen raskaus? Oli miten oli toivotaan nyt sitten että toka kierto on se :)

Mäkin taas idioottina menin oviksen perusteella laskureita täyttämään että jos nyt plussa tulis niin la ihan joulukuun alussa. Alkaa vaan olee aika tylsää lähes joka kuukaus niitä täytellä. Toiveita mulla nostaa kovenevat menkkakivut. Ihan hullua kun todennäkösemmin ne on ne tulevat menkat mitkä sitä aiheuttaa mut muistan vaan niin esikosesta kun viikkoa etuajassa kivut alkoivat et mitä ihmettä nytkö jo alkaa..
 
kemiallinen raskaus kävi mielessä. terolutien ekassa kierrossa vuos sitte tais olla kemiallinen raskaus. ehkä huomenna saan proge testin tulokset. uskon ovulaation tapahtuneen kun tänään on kp1 ja menkat tuli ajoissa.

eli voi päivittää kp1 kunnon vuoto alkoi yöllä. tiistaina saa clomeja taas nappailla.
 
Neleliis eiköhän se ovis melko varmasti ollu :) toivotaan että kroppaa alkaa nyt pelaa normaalisti :)

Äh nyt on esikoinen taas valvottanu viikon putkeen (poskihampaat ja flunssa) ja käy mielessä et onneks ei kuitenkaan ihan yk 1 tärpännyt. Huh jos tässä vielä olis pieni vauva. Ei siinä kyllä mä mielelläni sen ottaisin, mut ehkä ihan hyvä että vähän tulee ikäeroa :)
 
Viimeksi muokattu:
no on se hyvä ettei joo heti tärpänny olisit voinu olla aika loppu. mutta nythän olis jo hyvä aika raskautua :) harmi ku ei vaan voi laittaa tilaukseen. meillä esikoinen on joka ilta toivonu saavansa sisaren on kuulemma niin yksinäinen. kylläpä siinä sydän särkyy :(
 
Neleliis tuo kyllä kuulostaa niin kurjalta :( Lapselle varmaan tosi vaikea yrittää selittää miksi toive ei toteudu..

Joo oon kyllä vähän kateellinen niille jotka pystyy suunnitelemaan esim. Et kesällä olis hyvä aika synnyttää.. Mä oon nyt tässä yrittäny miettiä miten teen mun töiden kanssa. Ei kiinnosta ollenkaan olla siellä. En viittis kuitenkaan irtisanoa itteäni kun oon kuitenkin hyvään firmaan hyvällä paikalla päässyt töihin ja täällä ollut jo 5v. Vaikea saada edes muualta töitä. Hoitovapaa houkuttelis, mutta jos tuunkin sinä aikana raskaaks niin parmpi olis taloudellisesti olla sillä plussaus hetkellä töissä. Se just kun ei tiiä vaan yhtään kauanko siinä menee..
 
mul on vähä sama ongelma. kiinnostus ei töihi riitä. mulla taas ei ole mahollisuutta kotia jäädä. rahallisesti parempi joo töissä. mutta jos nyt tuntuu ylivoimasen raskaalta ni jää kotia vielä. mä jäisin ainaki jos mahis olis :)

sain eilen proge arvot. 20.8??? luin et ovista ei tapahdu näillä arvoilla. ens viikolla soittaa sit vasta lääkäri.. kyllä on hidasta hommaa... :(
 
Neleliis mun mielestä mitä oon lukenu niin jos on yli 8 niin ovis on tapahtunu, mutta pitäis olla yli 25 et keltarauhanen toimii normaalisti.. Miehen kanssa juteltiin et katotaan jos jäisin syksyllä kotiin, jos ei plussaa sitä ennen tule. Mä kuitenkn voin jäädä heti plussatessa erityisäitiysvapaalle, niin olis se kyllä reilusti enemmän ku kotinhoidontuki..

Huomenna aamulla, jos ehin niin teen testin. Mitään oireita ei kyllä ole, mutta kivempi vaan jos niitä testejä ei olis joka kierrossa kaapissa kiusaamassa. Vähän jo luulin eilen et olis tissit kipeet, mutta ne olikin vaan lihakset mitkä oli kipeytyny..

Muok. Pinjamaaria mikäs tilanne siellä? :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä