Lueskelin tätä ketjua taaksepäin ja ajattelin vähän kommentoida noita aiempia juttuja.
Eli kun puhutaan oviksen jälkeisistä oireista, niin minulla eniten oireita tullut juuri nega kierroissa: rintojen arkuus, munasarjojen vihlaisut joskus jopa huonovointisuus. Näin oli myös esikon yritysaikana.
Tosin myös tukilääke lugesteron saattaa aiheuttaa oireita.
Nyt tässä tärppikierrossa en huomannut pahemmin mitään ylimääräisiä vihlaisut, kun vasta lähempänä dpo 10. Lämpöjä on myös ollut turha mitata, kun selkeästi niissä ei ole mitään vaikutusta ollut. Nega kierroissa välillä lämmöt olleet yli 37 ja tässä kierroissa pääasiassa 36.6.
Myös testi on antanut niin nyt, kuin esikon aikana jo viim. dpo 11 vaalean viivan. Koska minä tiedän tarkalleen ovulaatioajan, niin turhaa oikeastaan odottelen kuukautisiin asti. Nytkin vuodon pitäisi alkaa vasta ensi keskiviikkona, kun tukilääke loppuu huomenna. Vuoto yleensä alkaa noin 3 päivän päästä.
Eri asia on jos tosiaan ovulaatio on epävarma. Niin voi juuri testi näyttää plussaa vasta paljon myöhemmin. Omalla kohdalla ennen hoitoja ovistestit näyttivät usein plussaa, vaikka sitä ei edes tullut, juuri pco:n vuoksi. Nyt kun ultrassa asia varmistetaan voin tulokseen luottaa.
Ikää minulla tulee tammikuussa 35 ja miehellä 38. Alkaa siis olla viimeiset hetket tehdä se kakkonen.Ja ikäeroa tulisi nyt sitten 5- vuotta. Myös minulla on sisaruksiini ikäeroa 5v 9kk ja toiseen 7v 5 kk. Silti suvussa muilla ei ole ollut ongelmia raskautua.
Meillä myös aika moni tietää vaikeuksista hankkia lapsia, niin ei turhia kysellä toisesta. Tosin nyt jo osa tietää, että yritetään kakkosta.
Jos tosiaan kaikki nyt menee toiveiden mukaan La. on 5.9.2015. Ja tosiaan paras aika tallettaa on silloin ovisplussapäivänä ja 2 päivää sen jälkeen. Meille lääkäri ehdotti, kun irrotin munasolun torstaina, niin seksiä sitten perjantai iltana. Tosin tehtiin jo torstaina ja siihen se sitten jäi.
Miukula rv 4 (testit vahvistuu ja pissattaa
)