valoa hyvä että vuoto alkoi, yksi mietintä vähemmän
Mulle on ohjeistettu, että se on kp1 milloin vuoto alkaa kunnolla, eli vaikka alkaisi illalla mutta jos on heti kunnon vuotoa, niin olisi kp1.
Kyllähän se niin taitaa mennä että kaikki tukilääkitykset on vähän arpapeliä, toisille voi ollakin se ratkaiseva tekijä mutta toisille ei välttämättä auta nekään. Kyllä mä siinä lekureita uskon että niiden myötävaikutuksia ei olla tarpeeksi vielä tutkittu/ saatu varmaa tietoa että auttaisivat, mutta samaan syssyyn jos niistä ei ole haittaakaan niin mä itse otan kaikki vastaan mitä saan (ja tässä nykyisessä paikassa saan kun yksityisellä ollaan).
Ja myös se että paras paikka alkioille on kohdussa on varmaan ihan luonnollinen tosiasia. Mutta sitten kun selviää että alkioissa on vikaa, niin silloin pitkä viljely on perusteltua koska ainakaan minä en halua maksaa ns. turhista passeista sitä tuhat-lappusta kun meidän alkiot ovat kuukahtaneet siinä päivien 2-5 aikana. Vaikea valinta varmaan on, mutta kannattaa miettiä sitä omien alkioiden kannalta, ei niinkään välttämättä muiden kokemusten perusteella
Vaikka meille on luovutettu hoito tulossa, niin koska tämä jää nyt viimeiseksi siirroksi hetkeen, niin halutaan tuo pitkä viljely että saataisiin ne alkiot kyytiin jotka siitä selviytyvät. Mäkin olen kovasti noista rupusista googlaillut kun itse olen niitä suurimmaksi osaksi saanut. Onhan niillä onnistumis-tarinoita mutta sitten tilastot puhuu kuitenkin toista, eli niillä onnistutaan vähemmän.
Mutta teillähän on hyviä alkioita ollut ja raskaus alkanutkin, joten mun mielestä hyvällä pohjalla olette ja toivoa on
Nellikaneli minä varmaan kuuntelisin omia tuntoja tuon hoitopäätöksen suhteen, en niinkään muiden sanomisia. Eli jos siltä tuntuu että haluaa viidennen vielä kokeilla, niin kokeilisin ettei tarvitse sitten myöhemmin katua jotain tekemätöntä. Tai siis sillä tavalla mä olen näitä hoitoja käynyt, että kaikki se kokeillaan mikä mietityttää, niin ei tarvitse myöhemmin funtsailla ja katua
Samoilla linjoilla, suljetumpi palsta olisi parempi mutta täällä ei taida sellaista saada. Mua ei häiritse muiden lapsettomuushoidoissa kävijöiden lukemiset kun kaikki mehän sitä tietoa janotaan millä voisi onnistua, mutta en pidä ajatuksesta että joku tuttu tai tutuntuttu kävisi mun juttuja täällä vakoilemassa. Nämä ajatukset on kuitenkin vain teille tarkoitettuja ja helpottavat omaa oloa!
Niin ja vielä, tuo lähipiirin vauva/ vauvat ovat olleet mulle myös sitä raskainata aikaa...
Mua kiinnostaisi myös tuo munajohtimien klipsi tms., siitä oli joskus lääkärin kanssa puhetta ja kun menin leikkaukseen niin puhuttiin myös omien munatorvien poistosta että jos auttaisi juuri nestettä/ höyryjä vastaan. Mutta en siihen ollut vielä kuitenkaan valmis, joten torvet tallella.
Toivottavasti päätös syntyy kun annat hetken rauhassa muhia mielessä
Haikala mä joskus myös kävin läpi sitä että voiko lahjamunasoluilla saatu lapsi olla ihan täysin oma. Siinä vaiheessa kun hakkasin omien solujen kanssa eniten päätä seinään ja halusin lopettaa homman, niin se helpotti päätöstä, eli omillani en välttämättä koskaan lasta saa mutta lahjoittajan munasoluilla voin saada oman lapsen. Kun googlailin asiaa, niin en missään törmännyt siihen että joku olisi joskus muuta ajatellut kun lapsen on kuitenkin kantanut ja synnyttänyt, eli uskon että se äidin vaisto ja raskaushormonit tekee viimeistään sen että lapsi tuntuu täysin omalta.
On näitä asioita tosi hyvä pohdiskella, mutta edelleen pidän peukkuja sulle pystyssä että nyt voisi tärpätä
Halle ei siitä kortisonistakaan mitään takeita ole, mutta jos on jotain vasta-aineita niin voisi mahdollisesti auttaa. Mulla niitä ei koskaan olla mitattu, mutta lekuri sanoi että tällanen kortisoni-annos on niin pieni, niin ei ainakaan pitäisi haitata. Mutta kiva että saitte jo uuden suunnitelman
Oletko itse tyytyväinen? Niin tuleeko sulle välikierto vai tehdäänkö pas putkeen?
ON: kolmas progynova-päivä menossa, toinen hyvin nukuttu yö takana eli enää ei hikoiluta
Kyllä helpottaa omaa jaksamista kun mieskin vihjaili jo tummista silmänaluksista ja iltasella en meinannut hereillä pysyä. Nautitaan tästä nyt sitten pari viikkoa kunnes alamäki taas alkaa lugejen myötä... Reilu viikko ja sitten limakalvo-ultra onko pillerit tehonneet!