Pidättekö muut naiset pitkätukkaisista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Niin pidättekö pitkätukkaisista miehistä? Vai lyhyet hiukset oltava,kalju?
Jos hiukset on siististi kammattu auki tai kiinni?
itse olen hulluna pitkät hiukset omaamaan mieheen,yleensä on
hiukset kiinni ponnarilla tai auki siististi,siisti parta viellä ja ruskeet silmät. :D

Niin pidättekö pitkätukkaisista miehistä? Vai lyhyet hiukset oltava,kalju?
Jos hiukset on siististi kammattu auki tai kiinni?
itse olen hulluna pitkät hiukset omaamaan mieheen,yleensä on
hiukset kiinni ponnarilla tai auki siististi,siisti parta viellä ja ruskeet silmät. :D

Pitkähiuksiset pikkusen rentunnäköset on ihan parhaita :D Ei siis mitään puku päällä, pitkät hiukset geelillä ponnarille sliipattua, vaan farkut ja nahkatakki.

Juu khyl. Nykyisellä on ihana pitkä paksu tukka. Ihastuksillanikin on ollut pitkät hiukset, vähintään olkapäille. Mut olen kyl styylannut myös semmosten kanssa joilla on lyhyet hiukset.

[QUOTE="eeee";23098260]En tod. tykkää pitkästä tukasta miehellä. Jotenkin etovaa. Kaljukin parempi, vaikken siitäkään oikein pidä. Lyhyt tukka paras.[/QUOTE]

Miks on jotenkin etovaa,pitkät hiukset miehellä?
Osaatko sanoo? Mie taas en tykkää kaljusta:)

[QUOTE="Mina";23098272]Pitkähiuksiset pikkusen rentunnäköset on ihan parhaita :D Ei siis mitään puku päällä, pitkät hiukset geelillä ponnarille sliipattua, vaan farkut ja nahkatakki.[/QUOTE]

Mies ei todellakaan pidä pukua päällä,paitsi hautajaisissa ja meijän häissä. :D
Farkut yleensä jalassa,tummat t-paidat ja nahkatakki.
Juu ei ei ikinä geelillä sliipattua.:D
Ai niin ja viellä tummat,pitkät silmäripset ruskeiden silmien kans.:p

Viimeksi muokattu:
Mun miehellä pitkä tukka ja hieno parta, muutenkin rock-tyylinen, joten just mun makuun. :) Mut joo ehkä joku ohut, rasvanen pitkä tukka ei oo kyllä hieno kenelläkään... Ja toisaalta tiedän myös lyhythiuksisia ja kaljuja hyvännäköisiä miehiä, niin että ei tuo pitkä tukka pelkästään tee miestä komeaksi mun mielestä :)

onneks oon kerinny jo oman pitkätukan rengastaa omaks.:D

[QUOTE="auts";23098347]Kuvitelkaa niinkuin Mikko Zetterberg :p mutta siistinä ja todellisena ei-hörhönä.

Pitkä tukka ja rotsi päällä... tulispa vastaan ja olisinpa vielä nuori ja vapaa :)[/QUOTE]

HAHAH! :D Mun miehen veli on juuri tuon tyypin näköinen, mutta normaali! :D monet kerrat ollaan miehen kanssa naureskeltu kun ollaan katottu putousta, mutta vielä ei olla uskallettu miehen veljelle naljailla. :D

Viimeksi muokattu:
Mikä tahansa pituus voi olla hyvä, jos se sopii kantajalleen. Kaljuista en kuitenkaan oikein innostu.

Tällainen tukka olis hyvä. :whistle:

c9df5_red-black-emo-guy-hair-style.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23098531:
Mikä tahansa pituus voi olla hyvä, jos se sopii kantajalleen. Kaljuista en kuitenkaan oikein innostu.

Tällainen tukka olis hyvä. :whistle:

c9df5_red-black-emo-guy-hair-style.jpg

Ei ihan miun makuun tuo pehko. No ehkä yksvärisenä menis.:whistle:
Ehkä mie tykkään henkeen ja vereen pitkätukkaisesta hevarityypistä.
Onneks ei tarviakaan ehtiä muun tyypistä miestä.:D

Yhteistyössä