pidatko verhot kiinni vai auki pimealla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähtisumu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tähtisumu

Jäsen
14.01.2007
989
0
16
sen 2.5 vuotta kun ollaan tassa talossa asuttu olen pitanny muut kun makkarin verhot auki pimeella mut nyt kolmen viikon ajan on illalla tullu sellanen tunne etta joku tiirailee vastavaisten talojen ikkunasta :/ ja olen laittanu sen puolen verhot kiinni, vaikka etupihan puolella on saanu olla verhot auki.
en sita muuten ajattele mutta se fiilis tulee melkein joka ilta ja sit on pakko laittaa verhot kiinni.

Meillä on alakerrassa vain pitsiset valoverhot, niiden läpi näkee ihan hyvin sisälle, kun täällä on illalla valot.

Silti me ei laiteta verhoja kiinni, mulle tulee ihan ahdistunut vankilaolo, jos verhot ovat kiinni. :)

Yläkerrassa makuuhuoneissa on öisin verhot kiinni, mutta vain siksi, että minun on vaikea nukkua kovin valoisassa.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Tien puoleisten ikkunoiden verhot laitan kiinni, muut on yleensä auki.

samalla lailla meilläkin =)

Mutta sittenhän ei näe, ketä tiellä kulkee... :)

No joo, jos totta puhutaan niin risteykseen oleva olkkarin ikkunan verho on puoliksi alas vedettynä =) joten kyl siitä voipi tiirata ketä tiellä liikkuu

Meillä on verhot makkarissa ja työhuoneessa oikeastaan koko ajan kiinni. Niistä suora näkyvyys autotielle ja pyörätielle. Ja meidän ikkunana alla toiset pitävät pyöriään (nojaavat pyörät meidän ikkunaan!!!).

Olkkarissa oikeastaan aina kaihtimet kiinni ja keittiössä verhot auki. Niiden ikkunoitten alla menee pyörätie.

Verhot on aina auki, mut sälekaihtimet on joka ilta pakko laittaa kii. Tie menee ihan vieressä ja kaikista nnapureista kuin myös ohikulkijat näkee sisälle.. Keittiö sisäpihan puolella ja siellä ne on useemmin auki.

Auki. Musta on kaunista katsella, kun ulkona on pimeää. Tai no makuuhuoneen on yleensä kiinni, mutta siellä ei ollakaan kuin lähinnä silmät kiinni. Onneksi ei ihan suoraan kukaan näe sisälle. Tosin edellisessä näki, ja silti oli usein verhot auki.

Olohuoneen päätyikkunassa on laskosverhot oikeastaan aina kiinni, näkymä kun on melkein suoraan tielle. Toisessa ikkunassa taas on kahdet verhot, ns. valoverhot ovat aina edessä.
Vierashuoneessa sälekaihtimet oikeastaan aina kiinni.
Makkarissa on verhot oikeastaan aina auki.
Keittiössä sälekaihtimet rakosallaan.

Verhot ja sälärit on aina auki hereilläoloaikaan. Nukkumaan mennessä täräytetään makuuhuoneitten sekä keittiön kaihtimet kiinni.

Mua ahdistaa jos ikkunat on ummessa hereillä ollessa. Mä haluan valoa ja avaruutta! Eikä mua pätkääkään haittaa, vaikka meille voi nähdä sisään sekä naapurit että ohikulkijat, katsokoon jos niin uteliaita ovat! :D

Yhteistyössä