pidätkö "tuuliviiri" ihmisistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulrika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no kaikki tollaset on kaksosia! sano mun sanoneeni. ne perkeleet muuttaa mieltään joka toinen sekunti, siksi en ole niiden kanssa tekemisissä. ne esittää parasta ystävää ja kun olet takertunut häneen pysyvästi hän paljastaa todellisen luonteensa!! näin on.
 
Nyt ei jaksa kestää lähipiirissä tuuliviirejä =)
Itsellä kun raskaushormoonit viirii vähän päässä. Kyllä sitten taas jaksaa loppuelämän kaikenlaisia kunhan tästä itse tokenen-)
 
Alkuperäinen kirjoittaja olivia:
no kaikki tollaset on kaksosia! sano mun sanoneeni. ne perkeleet muuttaa mieltään joka toinen sekunti, siksi en ole niiden kanssa tekemisissä. ne esittää parasta ystävää ja kun olet takertunut häneen pysyvästi hän paljastaa todellisen luonteensa!! näin on.

Ei ystäviin kuulu "takertua".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja olivia:
no kaikki tollaset on kaksosia! sano mun sanoneeni. ne perkeleet muuttaa mieltään joka toinen sekunti, siksi en ole niiden kanssa tekemisissä. ne esittää parasta ystävää ja kun olet takertunut häneen pysyvästi hän paljastaa todellisen luonteensa!! näin on.

Ei ystäviin kuulu "takertua".

sori tuli vahingossa väärä sana, siis no onko se nyt tutustua, avautua ja kiintyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja janna:
millainen tämä "tuuliviiri" ihminen on?? voisitteko kertoa?

Miun mielestä tuuliviiri-ihminen sanoo yhdelle yhtä ja toiselle toista, ihan sen mukaan mitä mieltä tämä toinen puoli asioista on ja mikä on tälle tuuliviirille itselleen edullisinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No musta semmoset tulistuvat muttra nopeesti leppyvät on helpoimpia.

Totta.
Tai lyhytvihaiset ovat helpoimpia niistä joiden mielialat vaihtelevat. Sitten on vielä ne ihmiset joiden mielialat eivät juuri heittele koskaan ja eivät suutukkaan lähestulkoon mistään. Sellaiset helpoimpia kaikista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja janna:
millainen tämä "tuuliviiri" ihminen on?? voisitteko kertoa?

Miun mielestä tuuliviiri-ihminen sanoo yhdelle yhtä ja toiselle toista, ihan sen mukaan mitä mieltä tämä toinen puoli asioista on ja mikä on tälle tuuliviirille itselleen edullisinta.

mä en ole tollanen.olen vain omissa asoissani tuuliviiri eli en saa oikeeta päätöstä elämästäni..siis tarkotan nyt opiskelu työ yms juttuja
 
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No musta semmoset tulistuvat muttra nopeesti leppyvät on helpoimpia.

Totta.
Tai lyhytvihaiset ovat helpoimpia niistä joiden mielialat vaihtelevat. Sitten on vielä ne ihmiset joiden mielialat eivät juuri heittele koskaan ja eivät suutukkaan lähestulkoon mistään. Sellaiset helpoimpia kaikista.

Musta semmosen kanssa jää asioita hampaan koloon ja tulee fiilis, että mitähän se nyt oikein miettii, eikä sano kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja olivia:
no kaikki tollaset on kaksosia! sano mun sanoneeni. ne perkeleet muuttaa mieltään joka toinen sekunti, siksi en ole niiden kanssa tekemisissä. ne esittää parasta ystävää ja kun olet takertunut häneen pysyvästi hän paljastaa todellisen luonteensa!! näin on.

Ei ystäviin kuulu "takertua".

sori tuli vahingossa väärä sana, siis no onko se nyt tutustua, avautua ja kiintyä.

Ehkä kiintyä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja olivia:
no kaikki tollaset on kaksosia! sano mun sanoneeni. ne perkeleet muuttaa mieltään joka toinen sekunti, siksi en ole niiden kanssa tekemisissä. ne esittää parasta ystävää ja kun olet takertunut häneen pysyvästi hän paljastaa todellisen luonteensa!! näin on.

PEESI!
 

Yhteistyössä