Pidätkö rannekello ranteessa yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Missy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pii";22002768]mihin kännykkä aikakautena tarvitsee rannekelloa?[/QUOTE]

Ajan tarkistamiseen. :headwall:

Paljon helpompaa katsoa ranteesta kuin kaivaa kännykkää taskusta, laukusta tai missä se kotona liekin, eri huoneessa tai kerroksessa.

Ja joo, mulla aina kello ranteessa, myös yöllä. Suihkuun, saunaan ja uimaan mennessä otan pois. Ja leipoessa.

[QUOTE="Mira";22003076]Kyllä on aina. Otan sen pois joskus kun harrastan seksiä. Muuten kyllä aina ranteessa CK hopeinen metalli kello.[/QUOTE]

Kello ranteessa joka yö. Myös seksin aikana =) Välillä nahkaranneke voi olla vähän hikinen tai sotkuinen kyllä mutta paperille voi aina pyyhkäistä suurin sotkusta osa pois =)

Olen käyttänyt rannekelloa siitä lähtien kuin olin 5v. Tällä hetkellä ranteesta löytyy Leijonan teräs kello:

http://www.perkko.fi/tuote/5172-2907

Kello on ranteessa 24/7 aina myös suihkussa, saunassa ja yöllä. Olin eilen 2½ tuntia uimahallissa kello ranteessa =)
Kello on viimeksi ollut pois ranteesta noin pari kuukautta sitten.

[QUOTE="Jenni";22003630]Olen käyttänyt rannekelloa siitä lähtien kuin olin 5v. Tällä hetkellä ranteesta löytyy Leijonan teräs kello:

5172-2907 | Teräsmallit | Naisten kellot | Leijona | Kellot ja korut | tuote | Perkko Oy

Kello on ranteessa 24/7 aina myös suihkussa, saunassa ja yöllä. Olin eilen 2½ tuntia uimahallissa kello ranteessa =)
Kello on viimeksi ollut pois ranteesta noin pari kuukautta sitten.[/QUOTE]

Rannekello löytyy aina ranteesta yölläkin. Suihkuun mentäessä otan sen pois kun muistan (kello jää ranteeseen yhden kertaa neljästä). Jos olen jo suihkussa ja huomaan niin kello jää ranteeseen. Saunaan mentäessä otan sen melkein aina kyllä pois tai viimeistään kuin heitän löylyä ja huomaan että kello lämpenee. Kävin viime talvella uimahallissa kello ranteessa. Olin uinut yli tunnin ennen kuin huomasin että minulla oli kello ranteessa. Minulla on melkein samanlainen kun sinulla.
Kello toimi ihan hyvin niin jatkoin melkein tunti lisää. Sen jälkeen ei ole ottanut sitä pois kun käyn uimassa.

Kello on ranteessa melkein aina. Suihkussa ja saunassa en pidä mutta muuten kyllä aina, yölläkin. Myös kesällä kuin olen rannalla niin kello on ranteessa vaikka käyn uimassa. Ranteesta löytyy CK Minimal.

http://www.redfingerprint.com/watches_detail.php/Calvin_Klein/cK_Minimal_UP/K333126

Kello on kyllä yölläkin ranteessa. Joskus otan sen pois jos harrastamme seksiä tai mies hiero minut öljyllä mutta ei aina silloinkaan vaikka nahkarannekkeen päälle tulee öljyä tai muuta sotkua.

Yhteistyössä