Pidätkö rannekello ranteessa yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Missy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="lissu";22002889]Kyllä ranteessa on pieni valkoinen nahkarannekelinen Esprit kello yölläkin. En osaa elää ilman sitä.[/QUOTE]

Mulla oli sama, kunnes oli pakko ottaa pois, kun nahkaisestakin tuli "ihottumaa"

[QUOTE="Jonna";22004449]Jos nukun yksin niin aina, jos nukun poikkiystävän kanssa niin 50% kerrasta kyllä. Löytyy ranteesta ruskea leveä Axcent Broadband rannekello.[/QUOTE]

Minulla on ihan sama juttu. Aina kun nukun yksin niin kello on ranteessa. Sillin kun nukun jonkun muun kanssa niin otan sen pois myös noin joka toinen kerta. En halua raapia itseä eikä meistä isolla metallisella rannekellolla vahingossa intiimisillä paikoilla tai muualla =).

Sain mieheltä keväällä uuden rannekellon ja kello on kyllä ollut ranteessa melkein joka yö. En edes ota pois sen kuin käyn suihkussa tai uimassa, saunaan mentäessä otan sen pois. Kellossa on nahkaranneke mutta on ihan hyvässä kunnossa vielä vaikka on valkoinen.

Kyllä ja ei, riippuu vähän tilanneesta. Useimmin kyllä myös öisin. Pari vuotta sitten kuin esikoinen syntyi niin kello oli vaan juhlakäytössä koska kellossa oli niin monta kertaa kosteutta vaippojen vaihtojen jälkeen. Nyt toisen lasten kanssa kello on kyllä saanut olla mukana sen jälkeen kuin ostin uuden. Kerran on ollut pientä kosteutta mutta ….

[QUOTE="Tua";22004574]Aina välillä ”yksi yö kolmesta” . Mutta kun on nahkaranneke niin se alkaa haisemaan nopeasti[/QUOTE]

Minulla on nahkaranneke ollut melkein 24/7 kolme vuotta ranteessa, eikä se haise milleen...

Tätä ennen oli sellanen metalliosista koottu (sellanen "miestenkello") ja sinne välikköihin kyllä kerty kaikkee ikävää joka tosiaan hais jos ihan alko haistelemaan, mutta nahkainen on ihan hajuton.

Sama täällä. Rannekello missä nahkaranneke. Kello on kyllä saanut olla mukana kaikkialla ja sen kyllä pikkasen huomaa kans. Kesällä mukana uimassa ja kalassa, talvella kerran viikkossa uimahallissa ja joka päivä töissä välillä sotkuisena (olen kuvanveistäjä) Kelloni on tällainen ja kohta pari vuotta vanha:

Candino rannekello C4447/4
http://keskisenkello.valmiskauppa.fi/candino-rannekello-c44474-p-3920.html

Riippuu vähän tilanteesta. Yleensä kyllä. Tuntuu oudolta jos kello ei ole ranteessa kuin menen sänkyyn. Ranteesta lyöty JetSetin valkoinen muovikello. Käyn joka aamu suihkussa kellon kanssa eikä vielä on ollut mitään ongelmia. Olen pienestä asti ollut kova kellonkäyttäjä enkä koskaan olen ottanut ne pois öisin tai suihkun mentäessä vaikka on ollut korukelloja tai rannekelloja missä nahkaranneke. Yhtäkään ei ole vielä mennyt rikki vedestä tai nukkuessa.

aina rannekello ranteessa omistan omega constellation metalliteräs 2 värisen kulta hopea rannekellon pidän niin nukkuessa suihkussa saunassa kuin myös uimahallissa sitä ranteessa kun se on vedenkestävä kello kerran yksi nainen kysyi uimahallissa kun näki kellon mun ranteessa että kestääkö sinun rannekellosi vettä sanoi kyllä ja pitääkin jos kellon arvo on yli 2500euron ostin tämän rannekellon noin 5v sitten ja vain kerran ollut poissa ranteestani ja silloinkin piti ostaa uudet patterit kellooni syy oli se

Yhteistyössä