P
pettynyt
Vieras
olen epäillyt miestäni uskottomuudesta. no silloin tällöin olen tehnyt semmoista pitä ei olisi eli tutkinut miheni puhelinta. olen joskus löytänyt epäilyttäviä viestejä, mutta eilen sitten löysin että joku nainen oli viestitellyt miehelleni ja yksi viestin osa kuului näin. haluaisin hyväillä sinua ensin huosujen päältä ja sitten tunkea käteni housujesi sisään. haluan kalusi... ja toinen viesti olen jo alasti peiton alla ja ajattelen sinua. laitoin talle naiselle sitten viestin kun ensin olin raivostunut miehelleni. laitoin hänell että tietääkö hän että kyseinen mies on naimisissa ja lasteni isä. kyseinen nainen soitti heti ja pahoitteli tilannetta. ei kuulemma ollut tiennut naimisissa olosta mitään mutta lapsista kyllä. olivat tavanneet suomi24 palstalla. olivat naisen mukaan vain pariviikkoa viestitelleet. mä itse pidän tota jo jonkin laisena pettämisenä noita viestejä kun tiedän että mieheni on samalla tavalla vastaillut sille naiselle. mä vain pelkaan että hän on tehnyt tuota useamman kanssa ja voi olla että onjotain tavannutkin vaikka minulle väittää toista. minulle hän sanoi että halusi vain kiusallaan tehdä jotain tuommoista. en oikein tiedä mitä uskoa