pidänko turhan vakavana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
olen epäillyt miestäni uskottomuudesta. no silloin tällöin olen tehnyt semmoista pitä ei olisi eli tutkinut miheni puhelinta. olen joskus löytänyt epäilyttäviä viestejä, mutta eilen sitten löysin että joku nainen oli viestitellyt miehelleni ja yksi viestin osa kuului näin. haluaisin hyväillä sinua ensin huosujen päältä ja sitten tunkea käteni housujesi sisään. haluan kalusi... ja toinen viesti olen jo alasti peiton alla ja ajattelen sinua. laitoin talle naiselle sitten viestin kun ensin olin raivostunut miehelleni. laitoin hänell että tietääkö hän että kyseinen mies on naimisissa ja lasteni isä. kyseinen nainen soitti heti ja pahoitteli tilannetta. ei kuulemma ollut tiennut naimisissa olosta mitään mutta lapsista kyllä. olivat tavanneet suomi24 palstalla. olivat naisen mukaan vain pariviikkoa viestitelleet. mä itse pidän tota jo jonkin laisena pettämisenä noita viestejä kun tiedän että mieheni on samalla tavalla vastaillut sille naiselle. mä vain pelkaan että hän on tehnyt tuota useamman kanssa ja voi olla että onjotain tavannutkin vaikka minulle väittää toista. minulle hän sanoi että halusi vain kiusallaan tehdä jotain tuommoista. en oikein tiedä mitä uskoa

ihan pettämistä, ,mut ei kuulu avioliittoon ja sen pitäisi kyllä loppua. Mielestäni tuo homma myrkyttää kyllä suhteen jos se jatkuu. Kyllä sen voi anteksi antaa ja unohtaa, ,mikäli ei ole tapahtunut muuta.

No kuj kerta esiintyy sinkkuna nettideittipalstalla hakemassa seuraa, ja kirjottelee seksiviestejä, niin mitä toi sit on jos ei pettämistä?????? Ei yhdyntää, ei, mutta pettämistä todellakin!

niin nimäkin sen koen pettämisenä. n todellakaan uskonut että mieheni voisi tuota tehdä kun hän ei ole sen tyylinen ja on aina ollut kovasti pettämistä vastaan. nyt en todellakaan tiedä mitä teen. tuntuu niin pahalle kokoajan. toisaalta haluaisin antaa anteeksi mutta en tiedä miten osaan enään luottaa häneen.

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
nyt poisti mun nähden puhelimesta kaikki naisten numerot joita en tunne. ei toi kyllä tuo luottamusta takas

Ja nyt kun se tietää että tutkit sen puhelinta, tallentaa jatkossa ne numerot sinne valenimillä vaikka "Marko,työ" tms. Äläkä nyt mee paljastamaan sille, että arvelet sen jatkossa tekevän niin.

Alkuperäinen kirjoittaja noi toi nyt on säälittävän teennäinen teko mieheltä:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
nyt poisti mun nähden puhelimesta kaikki naisten numerot joita en tunne. ei toi kyllä tuo luottamusta takas

Ja nyt kun se tietää että tutkit sen puhelinta, tallentaa jatkossa ne numerot sinne valenimillä vaikka "Marko,työ" tms. Äläkä nyt mee paljastamaan sille, että arvelet sen jatkossa tekevän niin.

se on niitä tallentanut salanimillä. tämä joka oli kirjoitellut ne viestit oli tallennettu nimellä kimmo

oli kivva lukea kun kimmo niminen työntää räpylänsä mun miehen housuihin mutta sitten kun se soitti niin kyllä sillä oli naisen ääni

mulla on mennyt koko päivä vain miettiessä että mitä teen. en haluais kuitenkaan erotakkaan ku rakastan kuitenkin häntä ja noi lapset. mutta toisaalta en varmaan koskaan voi luottaa häneen. onko täällä ketään ku olisi ollut samassa tilanteessa? että miten teillä menee nykyään jos olette vielä yhdessä?

mun mies on nyt iikon sanonut että se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta ja ymmärtää että mun luottamus on mennyt ja lupas että tekee kaikkensa että luottamus taas tulisi takaisen. mä haluaisin uskoa mutta tuota taitaa kaikki puhua kun jäävät kiinni. voiko tuommoisesta parantua näin vai jatkaako pettäjät aina pettämistä? onko meillä vain enään ero ainoa mahdollisuus? rakastan kyllä miestäni ja haluaisin yrittää mutta onko se turhaa?

No, no.. mä en lähtis viestien takia rikkomaan perhettä, vaan yrittäisin kasata yhdessä miehen kanssa sitä luottamusta. Sen saaminen takas kuitenkin on mahdollista yhden kerran jälkeen, mutta jos vielä nasahtais niin ei taitais enää onnistua. Lyhyesti sanottuna, minä yrittäisin, sinusta en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No, no.. mä en lähtis viestien takia rikkomaan perhettä, vaan yrittäisin kasata yhdessä miehen kanssa sitä luottamusta. Sen saaminen takas kuitenkin on mahdollista yhden kerran jälkeen, mutta jos vielä nasahtais niin ei taitais enää onnistua. Lyhyesti sanottuna, minä yrittäisin, sinusta en tiedä.

Meillä oli miehen kanssa vasta vähän samanlainen tilanne, en pääse kirjautumaan joten voisitko cothis nostaa mun ketjun "Miten saada luottamus takaisin?" Siellä kerronkin jo omasta kokemuksesta, jossa tosin minä olin se "viesteillä" pettäjä. Tosin en esiintynyt sinkkuna missään vaiheessa ja homma loppui HETI kun mies sai tietää ja ymmärsin kuinka häntä olin loukannut...

Me jatketaan yhdessä enkä enää mene vieraille ukoille numeroani antamaan. Ja uskon, että miehesin lopettaa tuon touhun OIKEASTI nyt, jos ap:ta rakastaa! Tsemppiä!

Yhteistyössä