Ahdistava nettideitti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahfdisava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahfdisava

Vieras
Laitoin treffi-ilmoituksen Suomi24.fi-palstalle. Muutamia vastauksia on tullut, tositarkoituksella siis etsin uusia tuttavuuksia. Toissapäivänä laitoin ilmon ja silloin tama herra X vastasi ja muutamia viestejä vaihdettiin hyvin arkipäiväisesti. Eilen laitoin hänelle kuvani sähköpostilla.

Sitten illalla puoli kymmenen jälkeen hän laittoi viestin, että kutsuisin hänet silloin iltateelle. Vastasin, että iltapuuhissa olen ja silti halusi tulla. Ehkä se oli huumoria, en tiedä. Sitten oli myöhemmin illalla laittanut viestin, että jos ei eilen illalla käy, niin miten sitten tänään.

Jotenkin vain alkoi ahdistaa tuollainen tuppautuminen. Enkä heti halua ketään kutsua kotiini ekalle tapaamiselle :/ Argh. Ehkä olen vähän outo.

Vastaat vaan että tapaaminen sopii mutta paikkana jokin kiva kahvila josta pääset kätevästi kotiin mikäli seura ei miellytä. Eli ehdotat itse kahvilaa, et toki syytä noin selvästi kirjoita. :)

No mitäs jos vastaisit hänelle ettet sovi ekoja treffejä kotiisi?!? Itse en noin tuppautuvan miehen kanssa sopisi treffejä edes muualle, ei kuulosta normaalilta tuollainen jos et siis pelkkää seksiseuraa hae. Kannattanee hetken aikaa kirjoitella jotta näkee onko edes mitään yhteistä jne.

Kerroin, etten halua tavata toistemme kotona heti, jolloin hän kyselee, pääsenjkö viikonloppuna vaikka kahville. Tosi innokas tyyppi, jotenkin ahdistavaa tuollainen.

Kerroin, etten halua tavata toistemme kotona heti, jolloin hän kyselee, pääsenjkö viikonloppuna vaikka kahville. Tosi innokas tyyppi, jotenkin ahdistavaa tuollainen.

sano sille että ottaa ihan rauhassa, vielähän on paljon aikaa tavata. ja että tykkäisit hieman tutustua enemmän ennen tapaamista. jos tapaamisen vonkaaminen jatkuu, sanoisin vaan että nyt riittää. ja siis toki jos susta tuntuu että sun mitta on jo nyt täysi, niin sanot vaan suoraan että ei nappaa tai jätät vaan vastaamatta.

sano sille että ottaa ihan rauhassa, vielähän on paljon aikaa tavata. ja että tykkäisit hieman tutustua enemmän ennen tapaamista. jos tapaamisen vonkaaminen jatkuu, sanoisin vaan että nyt riittää. ja siis toki jos susta tuntuu että sun mitta on jo nyt täysi, niin sanot vaan suoraan että ei nappaa tai jätät vaan vastaamatta.

Kiitos, vastasin noin. Kun kerroin että vanhempani tulevat tänään viikonlopuksi käymään, kysyi hän vielä, ovatko koko viikonlopun ja jos sunnuntai-iltana nähtäisiin. Jotenkin turhan tyrkky.

Mäkin pelästyisin tollasta tyyppiä ja kokisin sen ahdistavana. Tossa Poliisit kotihälytys -ohjelmassahan on niitä näyteltyjä tositilanteita. Yhdessä jaksossa nuori nainen oli kutsunut nettitutun luokseen ekaan tapaamiseen. Se mies pahoinpiteli sen ja meni sitten autoonsa. Tän naisen naapuri soitti poliisit paikalle ja ne löys sen tyypin sieltä autosta. Se tyyppi oli just lähettäny viestin kaverilleen, miten se oli melkein onnistunut tekemään murhan. Ja sillä oli autossakin jotain välineitä. Aika hurjaa joo ja ei kaikki tollasia ole, mutta netissähän on vaikka mitä sakkia, ei kaikkiin voi luottaa. Yleisellä paikalla huomaat, jos tyyppi käyttäytyy muutenkin oudosti. Ei kannata päästää kotiin, jos tuntuu ahdistavalta.

Sanon tähän kuitenkin vielä toisen näkökulman. Itse tutustuin samaisella palstalla mukavan tuntuiseen mieheen. Hän ehdotti, että voisi hakea mut kyytiinsä, niin voisimme mennä kahvilaan ja ajelulle. Se oli musta heti epäilyttävä ehdotus, että mikä ihme tyyppi toi on. Suostuin kuitenkin tapaamaan hänet kahvilassa, koska hän oli muuten ihan normaali. Ja tästä tapahtuneesta on nyt neljä vuotta, menimme naimisiin ja meillä on 1v. lapsi. Mieheni halusi vaan olla herrasmies ja hakea kotoa :D Kannattaa siis olla varovainen, muttei pidä ohittaa hyvää miestä ;)

Me juteltiin netissä nykyisen mieheni kanssa KUUKAUSI ennenkuin tavattiin. Tapaamishetkellä oli paljon puhuttavaa, molemmat olivat ihastuneita jo netissä. Siinä vierähtikin sitten 6h abc:lla :D

Ei tosiaankaan heti mitään tapaamista, netissä tutustumista ainakin se viikko/kaksi viikkoa ensin.

No äöä kotiin sitä tosiaankaan päöstä. No, Ei, nyt KAIKKI miehet mutta kyllähän tuo vähän tahdittomalta kuulostaa ja outoa miks noin hirmu kiire tavata ja nähdä. Eikö tajua että ensinnäkin kaikki nettituttavuudet suositellaan tavata jossakin julkisella paikalla, mieluiten "ei -yksin". ??!!!

Kuulostaa että haluaa seksiä, -eikä siinä mitään vikaa olekkaan, mutta tarkoitusperät hiukan hämäriä

Minä heivaisin jo nyt tuollaisen henkilön. Ja jos tapaat, älä nyt vain kotiisi sovi tapaamista, julkiselle paikalle!

Niin ja mietippä vielä millasta sen ois tollasen kanssa sitten seurustella. Tyyppi. Vaikuttaa aika turhan innokkaalta, ehkä jopa omistushaluinen. Pian et saa tehdä mitään. Kahlittuna hellaan, menette naimisiin ja synnytät lapsia.

Etsi joku tasokkampi, sinun tasoisesi tyyppi eikä mikään seksinvonkaaja. :) :)

Me juteltiin netissä nykyisen mieheni kanssa KUUKAUSI ennenkuin tavattiin. Tapaamishetkellä oli paljon puhuttavaa, molemmat olivat ihastuneita jo netissä. Siinä vierähtikin sitten 6h abc:lla :D

Ei tosiaankaan heti mitään tapaamista, netissä tutustumista ainakin se viikko/kaksi viikkoa ensin.

Mulle yksi mamma ehdotti että kaksi viikkoa viestitellään ennen kuin mennään kahville. Kerroin heti että en ole odottamassa. Jos on niin epävarma ihminen ettei toista uskalla tavata julkisella paikalla niin olkoot. Kenenkään kotiin en tietenkään ole heti tuppautumassa. Ja ne muutamat kerrat kun on heti kotio kutsuttu pistivät kyllä hiukan mietityttämään että onko siellä nyt ihan täys päinen vastassa.

En o koskaan nettideittaillut, mut isot pojat on kertoneet, et hommassa on sääntönsä:

Kumpikin tietää, et toisella on deittiprofiili, joten ei pidä ihmetellä jos toisella on tiedossa muutamat muutkin treffit.

Ekat treffit julkisessa paikassa josta tarvittaessa pääsee turvallisesti ja hyvin vikkelästi karkuun.

Pakkeja ei tartte perustella.

Jos joku on parin viestin perusteella tuppautumassa kotiin, niin menköön omaansa.

• Tykkää
Reactions: Freiya ja Puuhippa
Kerran yksillä nettitreffeillä käyneenä kovin suurta kokemusta ei ole mutta kerron mielipiteeni kuitenkin. Mun yksi ystävä ehti tavata n. 100 miestä ennen nykyistä avomiestään, joten siltä pohjalta sanoisin, että voi olla hyväkin tavata heti. Olisi mielestäni kamalaa muodostaa mielikuva ihmisestä pelkän kirjoittelun kautta useammaksi viikoksi ja sitten jos ekalla tapaamisella tyyppi ei ulkoisesti vaikuttaisikaan lainkaan oikean tyyliseltä tai olisi kaukana siitä jo muodostuneesta mielikuvasta olisi pettynyt tai jotenkin huijattu olo.
Muutaman viestin vaihtaisin jotta selviää onko mies ihan ok juttujen perusteella ja sitten treffit kahvilaan. Äkkiä selviää haluaako tapailua/kirjoittelua jatkaa vai päättääkö homman ennen ihastumista kuviteltuun kirjoittelukaveriin.

Just yhdestä tuollaisesta ahdistavasta tyypistä pääsin (toivottavasti) eroon. Viestejä saattoi tulla päivässä sellaiset 30, vaikka sanoin, etten pysty töistä vastaamaan, niin sitten ollaan ihan "huhuu, missä olet?" Voi dilledong!

Ei kai ala etunimi M- kirjaimella..?

Suomi24:n treffipalstasta, mulla on siellä kuvallinen profiili. Yhden kanssa vaihdoin muutaman viestin. Oli kiinnostunut, kertoi itsestään sellasia tavallisia juttuja. Johonki sen viestii olin vastaamassa ja siitä tuli ilmotus et on joko poistanu tai piilottanu profiilinsa tjsp. No muutaman päivän päästä se ilmesty takas ja sitte sitä ihmettelin ja kerroin, et pidän em. käytöstä kummallisena.... noo sieltä alko tulla viestejä jossa haukku ja syyti kaikkea kakkaa... estin sen niin teki uuden profiilin ja jatko samaa linjaa.. en oo nyt hetkeen käyny kattomas jatkaako.

No deitti no 2. Ihan kivan olonen heppu, ei kuvaa profiilissa. Muutama viesti vaihdettiin. Kun kyselin kuvaa ilmotti, et pystyy laittaan sen vaan mun kännykkään.. laitoin numeron ja kuvaa alko tulla. Eka tavallinen, toka ilman vaatteita koko komeudessa takaa ja silloin laitoin et too much information thanks... johon vastas et ai et saanut kuvaa auki lähetänn uudestaan :laugh: voi kärsimys. Ilmotin ennen uusia kuvia mahdollisesti sen veitikasta, et älä lähetä enää enempää mitään kuvia. Johon tää tyyppi, et aijaa ei tainnu kiinnostaa vai??

Yhteistyössä