Pidättekö yhteyttä miehiinne työpäivän aikana?

Jos toimistossa niin ei valttamatta soitella.Tai mies saa soittaa kun aina vaaraan aikaan soitan. Jos reissussa niin mies soittelee kerran paivassa joko kannykalla tai sateliittipuhelimella, spostiakin laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Ankka :
Välillä väkisinkin törmätään käytävillä :D
Voi kamalaa, ootte samassa työpaikassa!

Meille tulis avioero, jos joutuisin ukon kanssa samaan paikkaan, sillä kun on tapana pomotella omassa työssään ja minä en voi sietää sellaista... Onneks ei oo pelkoa joutua samaan duuniin :D :LOL:
 
eipä juuri, ellei tule jotain tosi tärkeää tietoa esim. lapset sairastuu tai tulee mutkia matkaan muuten vaan tai jos ukolle pitää ilmoittaa kauppalista.

lähinnä ukko häiriintyy jos sille turhanpäiväsistä soittelee.
 
En mutta mies pitää minuun. Siis miehellä sellainen työ että ei voi pitää kännykkää aina mukana/päällä. Joten soittelee minulle aina välillä jos on jotain erityistä olenko muistanut tai miten siellä voidaan jos joku lapsista on sairas ym...
Jos minulla tulee jotain asiaa niin pistän viestin ja mies soittaa takaisin sitten kun voi.
 
kuu
Vain jos on tärkeää asiaa. :) Mies voi soittaa joskus jotakin turhempaakin, jos hänelle sattuu selainen tyhjä tauko, mutta yleisesti ottaen työpäivä on mun mielestäni sellaista omaa aikaa, että ei sitä sovi koko ajan häiritä ja keskeytellä.
 
Pikku Ankka
Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Ankka :
Välillä väkisinkin törmätään käytävillä :D
Voi kamalaa, ootte samassa työpaikassa!

Meille tulis avioero, jos joutuisin ukon kanssa samaan paikkaan, sillä kun on tapana pomotella omassa työssään ja minä en voi sietää sellaista... Onneks ei oo pelkoa joutua samaan duuniin :D :LOL:
Noh, me ollaan onneksi eri osastoilla ja tehdään melko eri hommia :) Eli ei varsinaisesti olla tekemisissä, vaikka välillä nähdäänkin :)
 
En pidä. Joskus saattaa mies soittaa, mutta silloin hän on tauolla. En edes tiedä hänen tauko aikojaan...
Mutta soitellaan kyllä päivittäin ja silloin kun kumpikaan ei ole töissä. Joskus tekstailleen minun ollessa yövuorossa ja miehen päästyä töistä (pääsee yöllä klo 24 ). Mies on satojen kilometrien päässä töistä niin silläpä sit soitellaan päivisin.
Itseasiassa mies just soitti ja ilmoitti olevansa sairaslomalla keuhkoputkentulehduksen vuoksi.
 

Yhteistyössä