Pidättekö Rosson ruoista?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En pidä, viimeksi minun uuniperunani ei ollut uunia nähnytkään ja miehen ruoassa oli vihannesten seassa muovipussin kulma :D Huoltsikkaruoan tasoista.
Jaiks :x

Minä olen nimittäin niin sivistymätön, että olen vissiin elämäni aikana vain kerran käynyt Rossossa, vaikka se tuossa lähellä seisookin :D Jotenkin onnistunut aina kiertämään kyseisen paikan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Jaiks :x

Minä olen nimittäin niin sivistymätön, että olen vissiin elämäni aikana vain kerran käynyt Rossossa, vaikka se tuossa lähellä seisookin :D Jotenkin onnistunut aina kiertämään kyseisen paikan.
Olen siinä mielessä epäreilu, etten unohda tuollaisia pikkulapsuksia vaan valitsen jonkun toisen paikan yhä uudelleen, jos joku minut pettää :D Ja olen ihan varma, että teen itse parempaa ruokaa, kuin Rosson liukuhihna-annokset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Pannupitsat on hyviä, ja pihvit+lisukkeet. mut pastat on ällöjä :x
Mun mielestä taas se vuohenjuustopasta on ihan best! :D
miusta broileripasta oli ennen hyvää mut nyt muuttivat sitä ja ei enää niin maukasta..
yleensä kyllä tykkään rosson pöperöistä..varsinkin alkusalaatti ja sen kanssa se sinappisalaattikastike :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Pannupitsat on hyviä, ja pihvit+lisukkeet. mut pastat on ällöjä :x
Mun mielestä taas se vuohenjuustopasta on ihan best! :D
miusta broileripasta oli ennen hyvää mut nyt muuttivat sitä ja ei enää niin maukasta..
yleensä kyllä tykkään rosson pöperöistä..varsinkin alkusalaatti ja sen kanssa se sinappisalaattikastike :p
Eiku se valkosipulikastike on ihan parasta! :p
Niissä pastoissa on ihan ällö paljon kermaa... :x
 
Pömppiäisten äiti
No, onhan ne annokset ja sisustus vähän sellaisia nukkavieruja. Perheen kanssa kyllä kiva käydä, kun on leikkipaikka ja muutenkin mutkaton tunnelma. Hinta-laatusuhde ei ihan paras mahdollinen, mutta ei nyt huonoinkaan. Jälkiruoka on aina varma valinta... :p
 

Yhteistyössä