Pidättekö raskauskeijun erittäin herkkiä liuskatestejä luotettavina?

• Viestiketjun aloittaja "yksi"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
..Viikosta toisee negaa näyttää, vaikka menkat jo kaksi viikkoa myöhässä. Tosin nii näytti apteekin oma testikin. Mää en nyt välttämättä toivois olevani raskaana ja siksi on aika ärsyttävää.

Mun täytyy kommentoida valitettavasti, että en pidä.

Mulla oli noita "erityisen herkkiä" joilla malttamattomana testasin jo 2 päivää
ennen menkkojen alkua kun aavistelin olevani raskaana. (Ovistestit muuten
näytti plussaa jo tossa vaiheessa :p)
Sit kun menkat oli 1 päivän myöhässä, testasin taas ja negaa näytti.
Onneksi se oli viimenen testi ja vielä epäilevänä hain ihan tavallisen
testin apteekista. Tein samasta pissasta sillä ja siihen tuli HETI vahva plussa.

"..."
no en ny tie.. testi näytti erittäis haaleaa haamua/negaa pitkään, kun taas sitten hain citymarketista toisenlaisen liuskatestin, siihen tuli heti kirkuvan punainen viiva :O todella outoa.. vielä ku tän erittäisherkän testin piti nimensä mukaan olla ERITTÄIN herkkä.. ni kai siinä ois aikasemmin pitäny näkyä punaisempi viiva? mut si tosiaan tommonen normi testi oli ihan kirkuvan punainen.-.

Itellä raskausyritystä takana jo 2 vuotta ja saldona muutama keskenmeno :(
Itsellä käytössä nuo samaiset Raskauskeijun testit ja joka nega kierroksella näyttänyt täysin negaa ja noina raskautumiskierroilla alkanut näyttämään selvää haamua jo dpo 10 eli mulla ainakin toimii kuten pitää eli on herkkä. Kirkuvan punainen tuo testi oli heti kun menkatki oli myöhässä. Käytän myös Clearblueta toisena varmennuksena mukana. En usko että olet raskaana vaan kierto on vain venynyt.

piupo
Tuore kokemus viime viikolta.

Menkkojen piti alkaa perjantai- sunnuntaina. Kierrossa muutaman päivän heitto. Ti-to testasin joka aamu erittäin herkällä ja aina nega. En uskonut tulokseen, koska oireet olivat selviä. Perjantaiaamuna tein Cittarin tavallisen testin ja viiva tuli välittömästi tummanpunaisella. Eli erittäin herkkien testien olisi pitänyt antaa ainakin haamua, jos toimisivat kunnolla.

"vieras"
Mun mielestä noi erittäin herkät testit sais heittää romukoppaan, tein eilen apteekin omalla ja frist signalin testit ja apteekin omaan tuli huomattavasti selkeempi viiva kuin tuohon herkkään testiin.

anonym
Ei olleet mullakaan luotettavia. Kesällä oli vauva toiveissa ja tein negatiivisia testejä useampaan kertaan kesä-heinäkuussa, kunnes plussasin elokuussa. Nyt ekassa ultrassa viikot hyppäsi heti kerralla 5 viikkoa eteenpäin. Vauvan koon mukaan raskaus on alkanut jo tuolloin kesä-heinäkuussa, jolloin tein ainakin 3 negatiivista raskauskeijun "erittäin herkkiä" testejä...

Yhteistyössä