Pidättekö keittiössä saippuaa? Jos ette miten tulette toimeen ilman?

  • Viestiketjun aloittaja Tsäpädäpä
  • Ensimmäinen viesti
sama täällä, tiskipöydällä on saippuaa. tällä hetkellä dovea, normisti jotain saippuakaupasta ostettua ihanuutta :D

ja erikseen on käsienpesun jälkeiseen kuivaukseen tarkotettu pyyhekki.
 
vieras
Pesen kädet kylppärissä saippualla. Jos pitää huuhdella vain välillä - esim omenan kuorimisen jälkeen- teen sen pelkällä vedellä keittiönhanan allla. Taikinaiset kädet pesen aina kylppärissä kynsiharjan kanssa.
 
tää kysymys on niin mulle.
just nimittäin eilen asettelin nestesaippuapullon sievästi tiskiainepullon viereen, sillä kun tulee pihalta sisälle niin useimmiten suunta on heti keittiö eikä kylppäri. käsienpesu siis sujuu kivemmin pumppupullosta tulevalla saippualla ku tiskiaineella lutraten.

eli siis kyllä pidän :D
 
Meillä on pumppupullossa reippaasti laimennettua fairya keittiössä.
Sillä kädet pesen jos ruoan laiton lomassa pestään.
Samasta pullosta saa kätevästi tiskiharjaankin jos joku käsitiski astia pestävänä.
 
ap
Mun äiti ei pidä, eikä suostu laittamaan vaikka olen vihjannut... siellä kun tulee oltua lasten kanssa usein ja keittössä häärättyä niin sieltä pitää sit aina vessaan lähteä kun ei viitsi fairylla pestä. Kiva että muutkin pitää, et toi äippä on vaan tollanen vanhanajan lahopää.. =D
 
On meillä nestesaippua myös keittiössä, sellanen pumppupullo. En oikein osaa olla ilman, kun tarvii usein käsiä pestä... Ei siitä tiskiainepurkista o niin kätevä ja hygieninen ottaa. Käsipyyhe löytyy myös, astiapyyhkeet on sit erikseen.
 
Mulla on sekä nestesaippuapullo että pumppupullo, jossa on tiskiainetta. Mutta koska tuo pumppupullo on helpompi käyttää, pesen käteni sillä ja saippua saa olla siinä vieressä ihan rauhassa... :xmas: Niin ja käsipyyhe mulla roikkuu myös heti altaan vieressä keittiössä, astiapyyhkeet on erikseen.
 
ei ole keittiössä saippuaa, jos kädet on likaiset (siis muusta kuin ruoanlaitosta johtuvassa liassa ) niin en halua et käsiä pestään keittiön lavuaareissa, vaan silloin mennään vessaan käsipesulle, ja ruokaa kun laitetaan niin pelkkä vesipesu keittiössä riittää..parempi pesu sit vessassa jos ei pelkällä vedellä puhtaaks lähde..
 

Yhteistyössä