Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Mahtaako kaikkim muumit vaeltaa laakosssasi? Luuletko tosiaan, että kaikeillä yh-äideillä on vapaita sinkkuiltoja? Kaikkien lapsien isillä ei ole halua tai mahdollisuutta tavata lapsiaan, se niistä vapaista sinkkuilloista. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin työntekeminen? Vaikka sinä olet katkeroitunut työtön, ei se suinkaan tarkoita, että jokainen yh olisi sossun tai kelan tukien varassa elävä. Seuraavan kerran kun kirjoitat tänne, niin kytke toki yhteys aivojen ja näppärien pikku sormiesi välillä päälle.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Mitähän siinä voisi menettää...? Vaikka elämänkumppanin ja parisuhteen mikä on joillekin kuitenkin tärkäe asia. Sen että on toinen aikuinen arkea jakamassa, toinen joka voi osallistua kotitöihin, viedä lapsia hoitoon ja hakea sieltä. Se aikuinen keskustelukumppani iltaisin, joku jonka kanssa jakaa ajatuksensa ja huolensa sekä ilonsa lapsista. Jonkun joka hoitaa kotona ns. miesten työt. Sen jonkun joka hyvinkin lyhyellä varoitusajalla tarjoaa sinulle sen vapaaillan. Ehkä ison osan perheen tuloista jne.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
No just olin kirjottamassa aikalailla samaa kun vastasit. Tiedän mitä mulla on tällä hetkellä, ja osaan arvostaa sitä. Vois mennä huonomminkin.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitähän siinä voisi menettää...? Vaikka elämänkumppanin ja parisuhteen mikä on joillekin kuitenkin tärkäe asia. Sen että on toinen aikuinen arkea jakamassa, toinen joka voi osallistua kotitöihin, viedä lapsia hoitoon ja hakea sieltä. Se aikuinen keskustelukumppani iltaisin, joku jonka kanssa jakaa ajatuksensa ja huolensa sekä ilonsa lapsista. Ehkä ison osan perheen tuloista jne.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Ai LISÄÄ vapaa-aikaa vaikka niitä jatkuvasti kun oot yh..Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitähän siinä voisi menettää...? Vaikka elämänkumppanin ja parisuhteen mikä on joillekin kuitenkin tärkäe asia. Sen että on toinen aikuinen arkea jakamassa, toinen joka voi osallistua kotitöihin, viedä lapsia hoitoon ja hakea sieltä. Se aikuinen keskustelukumppani iltaisin, joku jonka kanssa jakaa ajatuksensa ja huolensa sekä ilonsa lapsista. Jonkun joka hoitaa kotona ns. miesten työt. Sen jonkun joka hyvinkin lyhyellä varoitusajalla tarjoaa sinulle sen vapaaillan. Ehkä ison osan perheen tuloista jne.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Joo öhö öhö ehe ehe vitun palikka.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Ai LISÄÄ vapaa-aikaa vaikka niitä jatkuvasti kun oot yh..Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitähän siinä voisi menettää...? Vaikka elämänkumppanin ja parisuhteen mikä on joillekin kuitenkin tärkäe asia. Sen että on toinen aikuinen arkea jakamassa, toinen joka voi osallistua kotitöihin, viedä lapsia hoitoon ja hakea sieltä. Se aikuinen keskustelukumppani iltaisin, joku jonka kanssa jakaa ajatuksensa ja huolensa sekä ilonsa lapsista. Jonkun joka hoitaa kotona ns. miesten työt. Sen jonkun joka hyvinkin lyhyellä varoitusajalla tarjoaa sinulle sen vapaaillan. Ehkä ison osan perheen tuloista jne.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Voi kuule kyllä sit on vaikeaa olla yh, jos pitää ees joskus pitää OMAT lapset kotonaankin..
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Joo öhö öhö ehe ehe vitun palikka.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Montako vrk vuodesta pidät lapsias yksin? Rehellisesti?Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitähän siinä voisi menettää...? Vaikka elämänkumppanin ja parisuhteen mikä on joillekin kuitenkin tärkäe asia. Sen että on toinen aikuinen arkea jakamassa, toinen joka voi osallistua kotitöihin, viedä lapsia hoitoon ja hakea sieltä. Se aikuinen keskustelukumppani iltaisin, joku jonka kanssa jakaa ajatuksensa ja huolensa sekä ilonsa lapsista. Jonkun joka hoitaa kotona ns. miesten työt. Sen jonkun joka hyvinkin lyhyellä varoitusajalla tarjoaa sinulle sen vapaaillan. Ehkä ison osan perheen tuloista jne.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Ai LISÄÄ vapaa-aikaa vaikka niitä jatkuvasti kun oot yh..
Voi kuule kyllä sit on vaikeaa olla yh, jos pitää ees joskus pitää OMAT lapset kotonaankin..
mitä vittua sä palikka sekoilet?Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Joo öhö öhö ehe ehe vitun palikka.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Montako vrk vuodesta pidät lapsias yksin? Rehellisesti?Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitähän siinä voisi menettää...? Vaikka elämänkumppanin ja parisuhteen mikä on joillekin kuitenkin tärkäe asia. Sen että on toinen aikuinen arkea jakamassa, toinen joka voi osallistua kotitöihin, viedä lapsia hoitoon ja hakea sieltä. Se aikuinen keskustelukumppani iltaisin, joku jonka kanssa jakaa ajatuksensa ja huolensa sekä ilonsa lapsista. Jonkun joka hoitaa kotona ns. miesten työt. Sen jonkun joka hyvinkin lyhyellä varoitusajalla tarjoaa sinulle sen vapaaillan. Ehkä ison osan perheen tuloista jne.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Ai LISÄÄ vapaa-aikaa vaikka niitä jatkuvasti kun oot yh..