Pidätkö pipoa?

Kävin tänään kaupungilla ja pisti silmään miten nykyään murrosikäiset kyllä pitää pipoa mutta tämä oma ikäluokka painelee kylmänviileesti päät paljaana näillä kovilla pakkasilla. Itse pidän aina talvisin pipoa ja heräs kyllä ihmetys onko muiden aivot jo osin jäässä kun tuolla lailla leikkivät oman päänkopan kanssa. Terveydestä pidetään muuten huolta jumpilla yms mut sit tällainen????? Eivät vissiin tiedä miten pahaa tuhoa pakkanen saa aikaiseksi...siis mikä saa muuten fiksut ihmiset toimimaan näin? Sekö että kampaus sotkeentuu? HELLOU!!!!!
 
Pidän pipoa, kun ulkoilen lasten kanssa, mutta työ vaatii tietyn edustuslookin ja aamulla en missään nimessä lätsäisi pipoa korville, kun töissä ei ole mahdollisuuksia fiksailla tukkaa heti aamusta. Mulla on usein huppu ja kaulaliina sopivasti ylhäällä korvissa. Eikä palella.
 
kukkerikuu
Kyllä yleensä, mutta töissä kun ei voi hiuksia laittaa ja jotenkin järjestyksessä pitää olla niin mulla on sellainen huivinkaltainen, jonka kietaisen päälle ja joka ei ihan hiuksia lyttää.
 
no kyllä näillä pakkasilla ja tuulilla on pipo oltava, vieläpä korvaläpällinen malli. Lyhyen matkan voin mennä vaikka huppu tai pelkät korvaläpät päässä mutta jos lenkille tai kauppaan lähen niin pipo päähän vaan ehdottomasti.
 
Pipo on päässä useimmiten. Lasten kanssa ulkoillessa aina ja silloin kun tukka on ihan lätässä enkä jaksa yrittää viritellä sitä mitenkään niin on niin helppo vaan vetästä pipo päähän ja marssia kauppaan :) Jos menen yksinäni jonnekin niin saatan jättää pois, jos pakkasta ei ole nimeksikään.
 
hopeakäpälä
aikuisiällä en ole koskaan pitänyt saati omistanut pipoa, kotona ulkoillessa pidän pantaa korvien suojana ja jos oikein tuulee/on kylmä laitan vielä lisäksi hupun päähän
 
Mä olen nykyään ihan innoissani pipoista. Teinarina eikä vielä parikymppisenä ei kyllä tullut harrastettua. Joku kauhea husky-pipo kolmella tupsulla oli tosi makee jossain vaiheessa.

Mutta nyt, pipo on jees, mulla on monenlaisia.
 

Yhteistyössä