Pian pääsee vaunuostoksille! =)

Mä heitän taikauskot nurkkaan ja aion hankkii hyvis ajoin vaunut ja pinnasängyn.
Äippäpakkauskin tulee jo parin viikon sisään ja autoistuimet on jemmassa pojan jäljiltä.

Kattelin tuolla vaunula.fi:ssä, oih mitä ihanuuksia :p

Josko noita miehen veronpalautusrahoi vielä oottelis ja sit alkais shoppaa! :D
 
samoilla viikoilla
Samoilla viikoilla mennään kuin älyväläys. Ja vaunut on jo hankittu. Tarkoitus oli jättää aika myöhään, mutta sitten tajusin, että huonolla tuurilla olen levossa loppuraskaudesta tai muuten on rankkaa liikkua. Tai lapsi syntyy ennenaikaisesti. Joten lähdimme hyvissä ajoin katselemaan vaunuja, jotta niistä muodostuu käsitys ja sitten kävikin niin, että tuli vastaan sopivat nopeasti, joten siellä ne ovat nurkassa jo odottamassa.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Me ooteltiin niitä turvallisia viikkoja, vaikka mieli tekikin kovasti jo ostaa vaunut. :ashamed:
Ap on siis jo yli viikkojen 20 :D

Itse ostin esikoisen kohdalla vaunut ennen rv 12 :D toisessa raskaudessa en onneksi ostanut koska keskenmeno yllätti rv 14 (se niistä turvallisista viikoista :( ) ja nyt viikkoja 23 enkä ole vielä ostanut :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
joo odottakaa joulun jälkeen, saatte halvemmalla ;)
Jos meinaat tuolta Vaunula. netistä, tuskin heillä ainakaan vaunuissa suurta joulunjälkeisalea on, myivät esim. jo 2008 kuosit pois ja valikoima on nyt jo 2009, ainakin osassa vaunuja. Itse olen tilaamassa sieltä vaunut ja vähän kaikkee muuta pientä veronpalautuksista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Me ooteltiin niitä turvallisia viikkoja, vaikka mieli tekikin kovasti jo ostaa vaunut. :ashamed:
Mitkä on turvalliset viikot? =)
En minä tiedä :D Olin rv 28-30 muistaakseni, kun anoppi vei vaunuostoksille. Ja siis en tuolla mitään sen kummempaa tarkoittanutkaan, itse vaan halusin odotella pidemmälle varmuuden vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Me ooteltiin niitä turvallisia viikkoja, vaikka mieli tekikin kovasti jo ostaa vaunut. :ashamed:
Mitkä on turvalliset viikot? =)
En minä tiedä :D Olin rv 28-30 muistaakseni, kun anoppi vei vaunuostoksille. Ja siis en tuolla mitään sen kummempaa tarkoittanutkaan, itse vaan halusin odotella pidemmälle varmuuden vuoksi.
Mulla on lähinnä se, että nyt alkaa joulujutut tosissaan, lahjojen hankinnat jne, sitten ollaankin jo vuodessa 2009 ja oven takana on synnytys.
Tuntuu, että aika menee ihan kauheen nopeesti!
Tota poikaa oottaessa ei tollasta tunnetta (muistaakseni) ollut, mutta nyt päivät vaan menee ohi, joten siks aattelin hyvis ajoin hankkii noi, ettei tarvi supistusten kanssa juosta kaupoilla :D Tai lapsivedet housuis.

Ja jos jotain vielä tapahtuis vauvalle, niin se tapahtuis vaikken ostaiskaan tarvikkeita.

Niin ja nyt on viikkoi 27+2 joten hiukan enemmän niitä sit tos ens kuun alus on, jos verorahoja oottelen.
 

Yhteistyössä