A
apuja..
Vieras
Meillä 6vuotta täyttävä poika, joka puetuttais ittensä aina jollain. aamusta ei pue päälle vaikka pyydetään ne. sitten kun on kauppaan menon aika niin jos vaadin poikaa itse pukemaan, sanoo ettei pue ja saa kamalan raivarin. eikä pue. Nyt pyysin poikaa että tulee luokseni että puen (päästäisin helpommalla) poika vaan juoksenteli pitkin asuntoa eikä tullut, sanoin että lasken kolmeen jonka jälkeen poika joutuu itse pukemaan, laskin kolmeen ja laitoin lastenohjelmat pois päältä ja sanoin että nyt pukee sitten itse. Nyt raivonnut tuossa tunnin, heittelee vaatteitaan ja sanoo ettei pue. AINA sama kun pitäs itse pukea. päiväkodissa pukee nätisti, kotona vaan käyttäytyy näin. Joka kerta kun pitäis pukea, tilanne menee siihen että saa raivarin eikä suostu pukemaan vaikka kuinka yritän kannustaa. tuntuu että helpommalla pääsis kun vaan pukis puolesta, mutta ei sitäkään loputtomiin voi tehdä.
Toinen raivarin paikka on kun lelut pitäs kerätä, mutta sitä ei onneksi tarvitse niin usein ..
Toinen raivarin paikka on kun lelut pitäs kerätä, mutta sitä ei onneksi tarvitse niin usein ..