Phil&teds Navigator

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pirre"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pirre"

Vieras
Onko kenelläkään Phil&tedsin vanhempia (2012-2013) Navigator vaunuja. Ostin sellaiset juuri käytettynä ja nyt ihmettelen kuinka vauva sinne oikein mahtuu. Aluksi menee ihan ok... mutta muutaman kuukauden ikäisenä. Kun sisaristuin on siinä päällä niin se kolo vauvan jaloille näyttää olevan todella pieni. Vauva ei ainakaan mahdu siellä liikuttamaan jalkojaan? Nyt meillä on vauvalla vain lämpöpussi alla, mutta on varmaan pakko ostaa kantokoppa, kun en tiedä kuinka saan vauvan muuten ujutettua sinne väliin enää kun se tästä vähän kasvaa. Mahtuuko XL kantokoppa sinne ihan hyvin?

Onko siis jollain ihan kokemuksia näistä vaunuista ja vauvan mahtumisesta? Toivottavasti joku osaisi kommentoida :D

Aika ahtamista se on. Kantokopan kanssa vain vähä helpompaa kuin ilman sitä. Kantokopassa lisäks kiinteä se etuosa, joten tällä kelillä liian kuuma. Kannattaa laittaa kantokoppa sitten ensin vaunuihin ja sit vasta sisaristuimeen isompi kaveri. Ei se siellä paljon mahdu jalkoja heiluttelemaan. Meillä ikä 4-5 kk oli hankalin, sit siirryttiin alas istuimeen.

Sisaristuimen saa aika kellalleen, eli kannattaa lapsi siirtää sinne alas sitten jo ennen 6kk ikää (itse laitettiin 5kk iässä). Ihan samanlainen se on kun vaik auton turvakaukalo siinä mielessä. Pitkään ei tietty oo hyvä siellä nukkua.

Meillä on erimerkkiset phil and tedsit, mutta mä oon aina ne lastannu niin että ensin vauva ja sitten se sisaristuin siihem päälle. En oo saanu minkäänikäistä ujutettua sieltä takaa kyytiin. Tosiaan 3-5kk ikäisen vauvan kanssa saattaa olla hankalaa jossei seenää jaksa koko aikaa nukkua muttei osaa istuakkaan. Mut äkkiä se sitten jo menee sisaristuimeen.

Yhteistyössä