-peukku-

  • Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti
ohhoh
olisiko sinun aika hiukan muuttaa käsitystä itsestäsi ja miettiä mitä kirjoittelet. tuossa tre avauksessa pahoitit varmasti monen mielen joka olisi halukas tapaamiseen, mutta tuon sinun kommentin jälkeen ei taida moni olla enää siihen innostunut. jos et halua tavata uusia ihmisiä, pidä se omana asianasi, ok?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 10:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 10:47 NeitiNasu kirjoitti:
Voi pyhä lehmä tein kanssanne. :whistle:
Ihan turha aina puolustella peukkua. Soittiko sut apuun , vai kuinka ? :kieh:
Kuule ei olla tässä soiteltu viime päivinä. Mutta peukun alkuperäinen viesti tuohon toiseen ketjuun on ihan täysin asiallinen ja fiksu, jossa ei ole moitteen sijaa. Teillä on pakko olla asenneongelma tai jonkin sortin muunlainen vaiva kun aina kaiken käännätte päälaelleen. Ärsyttää suunnattomasti, että viitsitte. :kieh:
 
ujo
Jos tälläinen ujo ihminen suunnittelee lähtevänsä mukaan tapaamiseen ja sitten lukee tuollaisen kommentin kuin peukun oli,ei ujo uskallakaan. Tuleen sellainen olo,että ei siellä minua kaivata,kun ei haluta uusiin ihmisiin tutustua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 11:02 UJO kirjoitti:
Jos tälläinen ujo ihminen suunnittelee lähtevänsä mukaan tapaamiseen ja sitten lukee tuollaisen kommentin kuin peukun oli,ei ujo uskallakaan. Tuleen sellainen olo,että ei siellä minua kaivata,kun ei haluta uusiin ihmisiin tutustua.
Juurikin niin. Siksi taitaa olla parempi, ettei suvaitsemattomat tiukkapipot vaivaannu paikalle ollenkaan ( peukku & kumppanit, tarkoitan ). Saavat muut rauhassa tavata toisiaan. ;)
 
sipuli
Mun mielestä peukun kommentissa ei ollut mitään pahaa, olisi ilmeisesti pitänyt tekosyyn varjolla jättää tulematta ettei porukka taas vedä herneitä tästä nenään.
Mä en itsekkään pidä isoista tapaamisista,vaan pienemmistä missä pystyy oikeasti peräti juttelemaan kaikkien kanssa.
Enkä itsekkään suuriin tapaamisiin lähde,joten kai mäkin olen nyt läpimätä ja saastutan asenteellani Lahden tapaamiset.
Ja eiköhän se ole hyvä jättää tulematta jos ei isoista pippaloista tykkää vai sittenkö täytyy ilmoittaa että koko perhe kipeänä,ei päästä tulemaan..
Rehellisyyttä aina odotetaan mutta kuitenkin siitä saa,täällä ainakin, aina kuraa niskaan, ja toi peukun kommentti oli musta hyvinkin fiksusti kirjoitettu,ei loukkaavaan sävyyn.
Itse en olisi siihen edes kiinnittänyt huomiota jos ei siitä olisi hälyä nostettu.
Hohhoijaa,ihan oikeasti, ei kaikesta ihan oikeasti tarvitse vetää hernepeltoa nokkaansa,ihan oikeasti.
 
Harmaavarpunen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 11:02 UJO kirjoitti:
Jos tälläinen ujo ihminen suunnittelee lähtevänsä mukaan tapaamiseen ja sitten lukee tuollaisen kommentin kuin peukun oli,ei ujo uskallakaan. Tuleen sellainen olo,että ei siellä minua kaivata,kun ei haluta uusiin ihmisiin tutustua.
Saamaa mieltä olen kuin UJOkin.....tuli tunne että minua ei tapaamisessa kaivata. En ole suuttunut tai vetänyt herneitä nenään peukun kommentista,minulle vain tuli tunne että sinne ei haluta minua etten vain kasvata joukkoa liian suureksu.
 
yrttitarhurikatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 14:04 Harmaavarpunen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 11:02 UJO kirjoitti:
Jos tälläinen ujo ihminen suunnittelee lähtevänsä mukaan tapaamiseen ja sitten lukee tuollaisen kommentin kuin peukun oli,ei ujo uskallakaan. Tuleen sellainen olo,että ei siellä minua kaivata,kun ei haluta uusiin ihmisiin tutustua.
Saamaa mieltä olen kuin UJOkin.....tuli tunne että minua ei tapaamisessa kaivata. En ole suuttunut tai vetänyt herneitä nenään peukun kommentista,minulle vain tuli tunne että sinne ei haluta minua etten vain kasvata joukkoa liian suureksu.
Hyvänen aika teitä ihmisiä. Käännätte jonkun sanomiset päälaelleen. Peukkuhan sanoi että HÄN ei tule paikalle jos sinne ilmestyy liuta muita ihmisiä. Mutta mikä estää TEITÄ menemästä? Mikä loukkaus se on TEITÄ kohtaan jos joku sanoo että ei kiitos en halua mennä tilanteeseen missä vilisee akkaväkeä? Kysehän oli YHDEN henkilön MIELIPITEESTÄ.
 
ujo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 15:17 yrttitarhurikatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 14:04 Harmaavarpunen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 11:02 UJO kirjoitti:
Jos tälläinen ujo ihminen suunnittelee lähtevänsä mukaan tapaamiseen ja sitten lukee tuollaisen kommentin kuin peukun oli,ei ujo uskallakaan. Tuleen sellainen olo,että ei siellä minua kaivata,kun ei haluta uusiin ihmisiin tutustua.
Saamaa mieltä olen kuin UJOkin.....tuli tunne että minua ei tapaamisessa kaivata. En ole suuttunut tai vetänyt herneitä nenään peukun kommentista,minulle vain tuli tunne että sinne ei haluta minua etten vain kasvata joukkoa liian suureksu.
Hyvänen aika teitä ihmisiä. Käännätte jonkun sanomiset päälaelleen. Peukkuhan sanoi että HÄN ei tule paikalle jos sinne ilmestyy liuta muita ihmisiä. Mutta mikä estää TEITÄ menemästä? Mikä loukkaus se on TEITÄ kohtaan jos joku sanoo että ei kiitos en halua mennä tilanteeseen missä vilisee akkaväkeä? Kysehän oli YHDEN henkilön MIELIPITEESTÄ.
Ujona ihmisenä tulkitsen että en kelpaa peukun porukkaan eli vetäydyn taka-alalle ja annan peukulle mahdollisuuden mennä. näin siis käyttäydyn minä,joka olen hyvin ujo. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 15:22 UJO kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 15:17 yrttitarhurikatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 14:04 Harmaavarpunen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 11:02 UJO kirjoitti:
Jos tälläinen ujo ihminen suunnittelee lähtevänsä mukaan tapaamiseen ja sitten lukee tuollaisen kommentin kuin peukun oli,ei ujo uskallakaan. Tuleen sellainen olo,että ei siellä minua kaivata,kun ei haluta uusiin ihmisiin tutustua.
Saamaa mieltä olen kuin UJOkin.....tuli tunne että minua ei tapaamisessa kaivata. En ole suuttunut tai vetänyt herneitä nenään peukun kommentista,minulle vain tuli tunne että sinne ei haluta minua etten vain kasvata joukkoa liian suureksu.
Hyvänen aika teitä ihmisiä. Käännätte jonkun sanomiset päälaelleen. Peukkuhan sanoi että HÄN ei tule paikalle jos sinne ilmestyy liuta muita ihmisiä. Mutta mikä estää TEITÄ menemästä? Mikä loukkaus se on TEITÄ kohtaan jos joku sanoo että ei kiitos en halua mennä tilanteeseen missä vilisee akkaväkeä? Kysehän oli YHDEN henkilön MIELIPITEESTÄ.
Ujona ihmisenä tulkitsen että en kelpaa peukun porukkaan eli vetäydyn taka-alalle ja annan peukulle mahdollisuuden mennä. näin siis käyttäydyn minä,joka olen hyvin ujo. =)
Jotenkin tuntuu että tämä Ujo ja muut jotka vastaavanlaisesti kommentoi, ovat sellaisia joiden ei olisi ollut alunperinkään tarkoitus tapaamiseen mennä, kunhan näkivät mahdollisuuden mistä nostattaa turhaa riitaa :whistle:
 
Täytynee nyt väliin kysästä että onko niissä tapaamisissa sitten ollut niin kauhea ryysis?Itse en ole ikinä ajan sopimattomuuden takia paikalle päässyt vaikka mieli olisi tehnyt.Muistaakseni jostakin vain joskus olin lukevinani että osalllistujat olisivat toivoneet enemmän ihmisiä paikalle....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 10:55 Hari Mao kirjoitti:
Täytynee nyt väliin kysästä että onko niissä tapaamisissa sitten ollut niin kauhea ryysis?Itse en ole ikinä ajan sopimattomuuden takia paikalle päässyt vaikka mieli olisi tehnyt.Muistaakseni jostakin vain joskus olin lukevinani että osalllistujat olisivat toivoneet enemmän ihmisiä paikalle....
Minä olen vasta kerran ollu ja meitä oli silloin ihan mukavasti paikalla; vartoos..olikohan meitä 6äitiä silloin(?) :whistle: =) Seur.kerralla oli kuulemma ollu peräti 4äitiä ;)
Mua itseäni ei haittaa vaikka olis kuinka ja paljo väkeä,mutta ymmärrän kyllä hyvin ettei kaikki tunne oloonsa kotosaks isossa väkijoukossa..
 

Yhteistyössä