Petyin, kun miehen työkaveri ei olekaan kiinnostunut minusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beibe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beibe

Vieras
Meillä on erään mieheni työkaverin kanssa ollut sellaista pientä flirttiä... Tai aina kun hän on joskus meillä käynyt kylässä olen aistinut, että keskusteluissamme ja katseissamme on jotain sellaista.... Rakastan toki miestäni enkä silleen oikeasti ole kiinnostunut tästä työkaverista, mutta tämä flirtti on tuntunut ihan hyvältä, nostanut itsetuntoani, joka on ollut aika maassa synnytyksen jälkeen (jääneiden kilojen ansiosta).... En siis ole aina tuntenut itseäni yhtä kauniiksi kuin ennen synnytystä, mutta nämä mieheni työkaverin katseet ja eleet ovat saaneet minut taas tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi.

Tai pitäisi nyt sanoa KUVITTELEMANI katseet ja eleet. Sillä olen ilmeisesti keksinyt mielessäni vaan koko flirttailun. Mies nimittäin kertoi tässä jokunen päivä sitten (mies ei siis tiedä, että olen kuvitellut tämmöistä flirttiä), että olivat töissä ukkoporukalla puhuneet millainen on kenenkin unelmanainen. Ja tämä kyseinen työkaveri oli kertonut haaveilevansa tosi laihasta naisesta -oli kuvaillut vielä tarkemminkin millaisesta. Ja siitä kuvailusta olen minä todella kaukana! Varsinkin nykyisissä mitoissani.

Se sai minut tuntemaan itseni naurettavaksi hölmöksi, joka kuvittelee läskeinensä, että joku muka voisi olla kiinnostunut... :(

Tyhmää kai surra tällaista. Mutta nyt on taas itsetunto nollassa. Ja laihdutuskuuri saa alkaa!

no on se hyvä että ihan sen miehes työkaverin takia rupiat laihuttamaan.... elä kuiten sen takia mitä joku mies sanoo vaan ihan ittes takia!

Minä muistan, kun joskus nuorena (yläasteella, lukiossa) kuvittelin vaikka kenen aina olevan muka minusta kiinnostunut... Joskus sitten rohkaisin mieleni ja lähestyin näitä poikia, mutta AINA tulin torjutuksi. Olin siis vain tosiaan kuvitellut heidän kiinnostuksensa. Silti vaan aina uskalsin lähestyä uusia "minuun ihastuneita" :) Aika typerää...

Nykyisen mieheni sitten tapasinkin niin, että meillä oli tavallaan vain yhdenillan juttu -heti baarissa tavattuamme sänkyyn.... Mutta siitä se sitten muuttuikin ihan oikeaksi suhteeksi :) Ja olen sitä mieltä, ettei tuommoisita "ihastumista" tule koskaan mitään. Siis että toisiaan muka katsellaan ja ollaan kiinnostuneita ja salaa rakastetaan ja unelmoidaan ja sitten joskus ehkä rohkaistutaan tehdään aloite....

Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
No joku säteilyhän siussa pitää olla että "vieras" mies tuollaisia kertoo, hm? ;)
Haaveilu ja omat ei-aina-niin-järkevät kuvitelmat kunniaan! Mamat on hot!

Eikun siis OMA mies kertoi tuon mitä olivat puhuneet... Selitinkö sekavasti :(

Et kai tosissasi sen takia laihduta, että vastaisit miehesi työkaverin unelmia, pitäisi pikemmin miettiä mikä on oma unelmasi tai oman miehesi.
Toisaalta on kiva jos saa ihailua osakseen, mutta oletkohan nyt tosiaan ottanut tuon liian tosissasi, kun noin mielesi pahoitat.
Kiinnitä huomiosi ja flirttisi ennemminkin omaan mieheesi, silloin saat enemmän iloa, ja ihan konkreettisesti palautetta ( enempi sutinaa kahden.. ;) ) ja siten sitä itsetuntoasikin kohotettua.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Et kai tosissasi sen takia laihduta, että vastaisit miehesi työkaverin unelmia, pitäisi pikemmin miettiä mikä on oma unelmasi tai oman miehesi.
Toisaalta on kiva jos saa ihailua osakseen, mutta oletkohan nyt tosiaan ottanut tuon liian tosissasi, kun noin mielesi pahoitat.
Kiinnitä huomiosi ja flirttisi ennemminkin omaan mieheesi, silloin saat enemmän iloa, ja ihan konkreettisesti palautetta ( enempi sutinaa kahden.. ;) ) ja siten sitä itsetuntoasikin kohotettua.

No en nyt varsinaisesti tämän työkaverin takia laihduta... Mutta että saisin taas itsetuntoni takaisin. Ja ehkä siksikin tuntui tuo kuviteltu flirtti niin hyvältä, kun oma mies ei enää silleen huomioi... Ja ennen lasta ja raskausaikaa saatoin esim. baarissa saada huomiota osakseni. Nyt kun en käy missään, ei kukaan minulle huomiota osoitakaan. Ja erehdyin kai kuvittelemaan, että joku vihdoin olisi taas osoittanut... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joo, haavenainen on ehkä laiha mutta kun tunteet ja silmät saattaa silti hakeutua vähän uhkeampaankin. Ja flirtti voi alkaa ;)

Juu, olen minäkin ihastunut sellaisiin miehiin, jotka eivät varsinaisesti vastaa ihannemiestyyppiäni :) Luonne tekee paljon...

Ehkä sen huonon itsetunnon takia kuvittelet ettei näin voisi olla, mutta ihana persoona tulee kaiken muun edelle! Niin, ja et sie mitenkään sekava ollut, itse lukaisin tekstin nopeasti :) Ja mitä siihen tulee että miehesi niin sanoi... Ehkä hän on huomannut flirtin ja mustasukkaisuuden ruma peikko nostaa päätään? :p

Uusimmat

Yhteistyössä