Pettynyt

  • Viestiketjun aloittaja Onko mun miehellä toinen?
  • Ensimmäinen viesti
Onko mun miehellä toinen?
Mies jätti eilen facebook profiilinsa auki, eikä ne mitään suuria salaisuuksia ole meillä olleet. Monesti on tarkasteltu jotain juttuja toistemme sähköposteista ja salasanat on kummankin tiedossa. 10 vuoteen en ole kokenut tarvetta tutkia omin lupineni mitään vaikka olisin toki voinut.

Huomasin sitten hänen työkaverinsa toiselta paikkakunnalta tökänneen häntä facebooksissa su aamuna klo 9. Ja mies oli sen poistanut, mutta näkyi sielllä maapallossa. Menin sitten katsomaan naisen profiiliin ja mun mies oli siellä tykkääjänä sydän kuvan päivityksessä, toisessa jossa päivityksenä "<3 kulta" ja yhdessä kuvassa jossa nainen on lapsensa kanssa.

Mies on käynyt talven aikana muutaman kerran työn merkeissä tuolla paikkakunnalla ja sitten kerran yhden autorempan tiimoilta reilun vuorokauden.

Kysyin asiaa mieheltä ja mitään suhdetta ei ole kuulemma, eikä kiinnostusta naiseen.

Kyllä vaan niin monta asiaa menee yksiin, että pelkään olevani oikeassa.

Miten itse näkisitte tuollaisista päivityksistä tykkäämiset?
 
PH
Ikävä kyllä minäkin epäilisin... Miksiköhän ihmeessä miehesi tykkäilisi päivityksistä jne. Seuraile tilannetta hetken aikaa rauhassa ennenkuin alat syyttämään. Totuus tulee aina esiin jossain vaiheessa. Jaksamista.
 
Onko mun miehellä toinen?
Niin ihan varmasti totuus tulee ilmi jossain vaiheessa, kauhean vaikea vaan jäädä sitä hetkeä odottelemaan :(

Miehen mielestä noissa tykkäämisissä ei ole mitään pahaa, niistä oli tullut hänelle hyvä mieli ja sen vuoksi oli tykännyt.

Mä oon kuulemma vähän tyhmä, kun tuollaisten perusteella alan epäillä.
 
miekin
Minäkin sanoisin, että aikamoiset johtopäätökset jostain kuvien tykkäämisestä :D Mutta joo, jos see on tapahtunut Facebookissa, niin se on totta ja jos ei sitä naamakirjassa ole, sitä pole olemassakaan..... Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset!
 
Onko mun miehellä toinen?
Voi olla hätäisiä johtopäätöksiä. Kyllähän tuo on varmaan tykännyt vaikka mistä päivityksistä, mutta tällä naisella sydämmen kuvasta ja tekstistä kulta. Mun mielestä ei nyt niin kaikkein sopivinta tai sitten mä vaan oon tyhmä.
 
Jos mun sivullani lukee "<3 kulta" niin se tarkoittaa sitä, että joku mun kultamussuistani on ollut erityisen ihana ja kultainen tänään...eli joko mies, joku lapsista tai koirat.

Eikä siitä tykkääminen tarkoita sitä, että tykkääjällä olisi munhun suhde.
 
Onko mun miehellä toinen?
Huomasin muuten, että mies on vaihtanut sähköpostien salasanat muutama kuukausi sitten.

Ja siis haluan uskoa miestä, mutta millä näistä ajatuksista pääsee eroon, kun kerran ovat vallan saaneet, huh :/
 
noh..
No kyllähän tuo on erittäin epäilyttävää..ja suuri osa naisista aika sinisilmäisiä ja helposti höynäytettäviä, anteeksi nyt vain. En jaksa uskoa, että miehet tykkäilisivät "kultasydän" -päivityksistä, elleivät satu itse olemaan se kulta. Toinen seikka mikä puhuu tämän puolesta, miksi tökätä työkaveria klo 9 sunnuntaina, ellei satu olemaan todella hyvä ystävä/salarakas. Ja miksi poistoyritys ellei mitään salattavaa? Ja tähän päälle vielä salasanojen vaihto, miksi juuri nyt? Tietenkin mies kieltää kaiken suoraan kysyttäessä, vaikka olisikin kiinnostusta naiseen/ suhde.

On kahdenlaisia naisia, sellaisia jotka haluavat ottaa asiasta selvän, ja sitten on niitä jotka eivät kestä todellisuutta ja haluavat ummistaa silmänsä ja valehdella itselleen. Jos olisin sinä, tutkisin asiaa lisää, mutta antaisin miehen ymmärtää että uskon hänen selityksensä, toistaiseksi. Tosin on todnäköisesti nyt jo muuttunut varovaisemmaksi kun on huomannut että epäilet, ei ikinä kannata paljastaa mitään ennen parempia todisteita.
 
Onko mun miehellä toinen?
En mä halua mitään mieheltä kieltää. Kunhan pisti silmään nuo sydämmistä tykkäämiset, salasanan vaihdot. Ja nyt kun enemmän asiaa mietin, niin onhan mies ollut etäisempikin tässä jonkun aikaa.
 
noh..
Eikä missään nimessä pidäkään kieltää, eihän niin voi tehdä eikä se mitään auta. Päinvastoin, sitä kautta voit ehkä saada jatkossa lisäinformaatiota, jos ovat huolimattomia.
 
Wippy
Itse ainakin tykkäilen toisten naisten päivityksistä jos ne on iloisia. Tuossa sydänpäivityksessä nainen selvästi ilmaisee tyytyväisyytensä omaan kultaansa. Tykkäilen hyvin usein tuollaisista päivityksistä. Ei kukaan kutsu julkisesti kullakseen varattua miestä facebookissa. Tarkistappa uudestaan ja huomaat aika monen muunkin tykänneen siitä päivityksestä.
 
miekin
On kahdenlaisia naisia, sellaisia jotka haluavat ottaa asiasta selvän, ja sitten on niitä jotka eivät kestä todellisuutta ja haluavat ummistaa silmänsä ja valehdella itselleen. .
Ja sit on myös sellaisia, jotka vaikka luottavat siihen puolison sanaan ;) Ja sellaisia, jotka sitten saavat suhdeteoriaan aikaiseksi vaikka siitä, että mies katseli kassaneitiä sekunnin liian pitkään.... ;)

Minä en tajua, että miksi siihen miehen sanaan ei voisi luottaa? Minulla itselläni on aika paljon miespuolisia kavereita naamakirjassa ja saatan tykätä vaikka ja mistä statuksista ja kuvista. Mutta ei mulla kyllä yhdenkään kanssa ole suhdetta :D Ja olisin aika pahasti loukkaantunut, jos mieheni ei luottaisi minun sanaani ja lähtisi jostain tälläisestä epäilemään uskottomuutta :O
Olen varmaan sinun mittapuun mukaan sitten se, joka ei kestä todellisuutta, koska luotan mieheeni :D Olen huomannut, että tälläisiä kommentteja laukovat yleensä mustasukkaiset ja omistushaluiset ihmiset ;) Esim. yksi mun kaveri sai kehitelty aikamoisen tarinan siitä, että mieheni meni kertauksiin ja hänellä hajosi puhelin ensimmäisenä päivänä. Mun kaveri oli ihan varmaa, että mun mies ei edes ole kertauksissa, että viettää nämä parisen viikko jossain huoraten ja ties mitä. Ja koska puhelin oli "muka" rikki, niin en saisi edes yhteyttä häneen...... :D Aikamoinen mielikuvitus, sanoisin minä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Onko mun miehellä toinen?
No itseasiassa siitä sydämmen kuva päivityjsestä ei ollut tykännyt kuin mun mies ja pari naista.

Jatkoin nyt tutkiskelua, eikä mun mies ole kyllä tykännyt yhdenkään meidän yhteisen kaverin romanttisista päivityksistä. Miksi siis tuon naisen, jonka on omien sanojensa mukaan tavannut kolmesti työn merkeissä.

Kyllä mä hiukan ole mustasukkainen perusluonteeltani, mutten missään nimessä 10 vuoteen ole tuntenut tarvetta epäillä miestä mistään.
 
Onko mun miehellä toinen?
Kysyin tosiaan asiaa eilen mieheltä ja se veti kauheet raivarit, vähän säikähdinkin reaktiota. Huusi, ettei hänen tarvitse mitään vakuutella ja selvitellä.
Oli matkalla töistä kotiin ja matkan aikana koitin hänelle soittaa muutamaan kertaan, aina varattuna puhelin. Sitten kotiin tultuaan oli ihan yli lempeä ja selitti asiaa joka suunnasta kuunteli mun ajatuksia ja tuntemuksia. Pyysi uskomaan luottamaan. Halasi ja kysyi mitä voi tehdä, etten moista miettisi.
Illalla lähti työreissuun ja soitti matkalta, että on ikävä. Ei ole sellasta tehnyt aikoihin. Illalla puhuttiin ja lässytti puhelimessa ihan eri malliin kuin tässä viime aikoina muuten. Aamullakin vielä soitti ja halusi selittää asiaa.

Nyt kun mietin, niin miksi hänellä on kuitenkin aikamoinen tarve selittää koko ajan?
 
nähty ja koettu
Jos ei ole salattavaa, ei ole syytä hermostuakaan ylenpalttisesti. Oma mies käyttäytyi just noin koko viime syksyn ja lopulta paljastui, että sillä oli suhde mun kaverin kanssa. Ilmoittajana oli sen kaverin mies. Kiinnijäämisenkin jälkeen homma jatkui ja mulle uskoteltiin että se oli loppunut. Aina vaan paljastui, että mulle valehdeltiin ja esitettiin asioiden olevan toisin kuin ne oli.
 
noh..
Ja sit on myös sellaisia, jotka vaikka luottavat siihen puolison sanaan ;) Ja sellaisia, jotka sitten saavat suhdeteoriaan aikaiseksi vaikka siitä, että mies katseli kassaneitiä sekunnin liian pitkään.... ;)
Ei pidä liioitella. Kassaneidin tuijottelusta kiinni jäänyttä miestä voidaan perustellusti epäillä kassaneidin tuijottelusta ja ulkoisesta kiinnostuksesta. Sehän voi hyvin jäädä pelkästään sille tasolle.

Tuossa ap:n jutussa on kuitenkin liian monta tekijää jotka puhuvat saman asian puolesta. Sydänpäivityksestä tykkääminen on, no, kovin naismaista. Satunnaisen kaverin yksittäisestä kuvasta tykkääminen tuskin kertoo sinällään paljoakaan. Asiat riippuvat kuitenkin monesta seikasta. Esim. jos miehellä on kaksikymmentä naispuolista kaveria, ja se tykkää ainoastaan yhden naisen kaikista kuvista ja sydänpäivityksistä, etkö pitäisi sitä yhtään outona?

Tarkoitin todellisuuspakoisilla siis sellaisia naisia, joilla on oikeasti syytä epäillä jotain. En tunne miestäsi. Jos hän ei ole tehnyt mitään epäilyttävää, en sanoisi sinua todellisuuspakoiseksi, vaan pikemminkin kaverisi vaikutaa vainoharhaiselta. Ellei sitten ole tosiaan niiin että miehesi on oikeasti jäänyt joskus kiinni valehtelusta, pettämisestä, tai että asiassa olisi muitakin pettämiseen viittaavia tekijöitä, ja sinä haluat vain ummistaa silmäsi asialta.
 

Yhteistyössä