Taidat olla sama joka eilen kyseli niitä neuvoja fb'tä koskien..? Kun miehen profiili oli jääny auki?
Mä vaihtaisin kanssa salasanat, jos mieheni käyttäisi mun tunnuksia. (Mies tietää mun salasanat kyllä.) Syy vaihtoon olisi loukkaantuminen. Joku yksityisyys tulee säilyttää, vaikkei salattavaa olisikaan. Mua jopa ällöittäisi, jos joku tonkisi ystävieni ja mun välisiä juttuja, koska ne eivät todella kuulu muille. Puoliso on puoliso, mutta ei ketään voi omistaa ja toisen joka jutusta perillä olla. Täytyy osata luottaa, tai täytyy lähteä pois. Epäily on kamalaa, ja taatusti suuttuisin jos mua kuulusteltaisiin ja epäiltäisiin sekä syyteltäisiin. Kysyminen on jees, mutta vastaukseen on tyydyttävä ja luotettava.
Jokseenki kuulostaa tuo "suhde" nyt vähän vainoharhaiselta.
Ja mitä miehesi hellittelyyn tulee, ehkä hän oikeasti vaan rakastaa sinua eikä kestä olla riidoissa?
10vuotta on pitkä aika. Pakkohan teillä on olla vahva tunne side, jos te edelleen toisianne ikävöitte.
Anna tilaa miehellesi puhua, älä sorru syyttämään. Kuuntele. Kerro tunteistasi. "Anteeksi, mutta minusta tuntuu että..." on aika hyvä lause aloittaa, vaikkei tunteitaan anteeksi tule pyydelläkkään. MUTTA, jos miehelläsi on jotain salattavaa sittenkin, ainakin hän tuntee pahoja omantunnon tuskia kun vaimo on niin ihana.