Pettynyt

• Viestiketjun aloittaja Onko mun miehellä toinen?
  • Ensimmäinen viesti
"Lissu"
Jos siinä kuvassa on ollut äiti ja lapsi, ja tekstinä "<3 kulta", niin kuvittelisin tuon tekstin viittaavan lapseen. Eli äiti siis kutsuu lastaan kullaksi sydämen kera. Miksi ihmessä siitä ei saisi ihan viattomasti tykätä, olisin itsekin voinut tykätä?

Onko mun miehellä toinen?
^^ Ei ollut kuva ja teksti yhdessä, vaan eri päivityksiä.

Nyt mä huomasin, että mies on vaihtanut uudelleen eilen illalla sähköpostinsa salasanan. Ihmettelin siis siitäkin hänelle eilen, miksi ihmeessä on vaihtanut ja nyt uudestaan.

Alkaa kyllä mennä aika hulluksi.

Kyllä mä haluisin luottaa ja uskoa mieheen enemmän kuin mitään. Meillä on kaksi lasta ja 10 yhteistä vuotta. Mies on hyvin perhekeskeinen ollut ja muutenkin ihana aviomies.

En enää keksi miten voisin penkoa asiaa enemmän, kun kaikki salasanat on nyt vaihdettu. Tokihan mies nyt hoitaa muutenkin asiansa salassa jos jotain salattavaa on.

Lapset on miehelle tärkeintä maailmassa ja uskonkin ettei heidän takiaan edes saisi sanottua totuutta, vaikka mieli muualle tekisi.

Siis mitä mä voin tehdä. En mä mikään tyhmä ja sinisilmäinenkään halua olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko mun miehellä toinen?;26222000:
^^ Ei ollut kuva ja teksti yhdessä, vaan eri päivityksiä.

Nyt mä huomasin, että mies on vaihtanut uudelleen eilen illalla sähköpostinsa salasanan. Ihmettelin siis siitäkin hänelle eilen, miksi ihmeessä on vaihtanut ja nyt uudestaan.

Alkaa kyllä mennä aika hulluksi.
minkä ihmeen takia sun pitäisi tietää miehesi sähköpostin salasana??kokeiletko epätoivoisen kirjautua joka päivä hänen sähköpostiin?

minkä ihmeen takia sun pitäisi tietää miehesi sähköpostin salasana??kokeiletko epätoivoisen kirjautua joka päivä hänen sähköpostiin?
No me on 10 vuotta tiedetty toisemme salasanat ja satunnaisesti (toki luvalla) käytetty myös toistemme sähköposteja. Eikä tässä ole ollut mitään kummaa. Koskaan en ole tuntenut tarvetta sinne katsoa. Eilen vaan alkoi epäilyttää nuo tykkäämiset facebookissa ja päätin katsoa miehen sähköpostiin. Vaan enpä päässyt koska oli 6kk sitten vaihtanut salasanansa. Mies sanoi eilen, että voit katsoa lisää sinne yksi merkki perään. Ja tänään taas uteliaisuus kasvoi.. Ja 13 tuntia sitten on taas salasana vaihdettu.

Ei ihminen jolla ei salattavaa ole vaihtele sitä noin.

ohhei.
Pitää kyllä sanoa että ei helppoa ole miehelläsikään..
Jos kerran fb-tykkäämiset on aihe tuollaisille epäilyille.. huhhuh.
Kymmeneen vuoteen et oo epäillyt mutta fbn takia nyt sitten epäilet? Älytöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko mun miehellä toinen?;26222160:
No me on 10 vuotta tiedetty toisemme salasanat ja satunnaisesti (toki luvalla) käytetty myös toistemme sähköposteja. Eikä tässä ole ollut mitään kummaa. Koskaan en ole tuntenut tarvetta sinne katsoa. Eilen vaan alkoi epäilyttää nuo tykkäämiset facebookissa ja päätin katsoa miehen sähköpostiin. Vaan enpä päässyt koska oli 6kk sitten vaihtanut salasanansa. Mies sanoi eilen, että voit katsoa lisää sinne yksi merkki perään. Ja tänään taas uteliaisuus kasvoi.. Ja 13 tuntia sitten on taas salasana vaihdettu.

Ei ihminen jolla ei salattavaa ole vaihtele sitä noin.
kyllä mäkin vittuuntuisin,jos mua epäiltäis jostain pettämisestä noinkin naurettavista syistä ja ihan vaan ärsyyttäkseni vaihtaisin salasanaa kertomatta sitä uutta salasanaa..tosin,en tiedä mieheni salasanaa eikä hän mun,koska meillä ei ole mitään syytä tsekkailla toistemme sähköposteja.

Taidat olla sama joka eilen kyseli niitä neuvoja fb'tä koskien..? Kun miehen profiili oli jääny auki?

Mä vaihtaisin kanssa salasanat, jos mieheni käyttäisi mun tunnuksia. (Mies tietää mun salasanat kyllä.) Syy vaihtoon olisi loukkaantuminen. Joku yksityisyys tulee säilyttää, vaikkei salattavaa olisikaan. Mua jopa ällöittäisi, jos joku tonkisi ystävieni ja mun välisiä juttuja, koska ne eivät todella kuulu muille. Puoliso on puoliso, mutta ei ketään voi omistaa ja toisen joka jutusta perillä olla. Täytyy osata luottaa, tai täytyy lähteä pois. Epäily on kamalaa, ja taatusti suuttuisin jos mua kuulusteltaisiin ja epäiltäisiin sekä syyteltäisiin. Kysyminen on jees, mutta vastaukseen on tyydyttävä ja luotettava.

Jokseenki kuulostaa tuo "suhde" nyt vähän vainoharhaiselta.
Ja mitä miehesi hellittelyyn tulee, ehkä hän oikeasti vaan rakastaa sinua eikä kestä olla riidoissa?
10vuotta on pitkä aika. Pakkohan teillä on olla vahva tunne side, jos te edelleen toisianne ikävöitte.
Anna tilaa miehellesi puhua, älä sorru syyttämään. Kuuntele. Kerro tunteistasi. "Anteeksi, mutta minusta tuntuu että..." on aika hyvä lause aloittaa, vaikkei tunteitaan anteeksi tule pyydelläkkään. MUTTA, jos miehelläsi on jotain salattavaa sittenkin, ainakin hän tuntee pahoja omantunnon tuskia kun vaimo on niin ihana. ;)

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
"jeps"
Mun mielestä jossain dokumentissä pettämisestä joku perheterapeutti sanoi, että 90% tapauksista, jolloin toinen osapuoli uskoo toisen pettävän, tämä epäilijä on oikeassa. Sit asia erikseen on nämä vainoharhaiset foliohattutyypit. Mut jos 10 vuotta olet luottanut, en oikein usko sua kovin vainoharhaiseksikaan.

Mä näkisin, että jokin 'kuudes aisti' on saanut sut epäilemään, joku mitä mies on sanonut tai tehnyt ja alitajuntasi ymmärtää viestin, mut et pysty sitä todistamaan. Paskamainen tilanne. Nyt on omissa käsissäs, mitä teet, mut mä luottaisin intuitioon.

Olen joskus aiemminkin kysellyt mieheltä kuka joku nainen on jos on hänelle facebookin kommentoinut tai tykännyt. Ilman sen kummempia epäilyksiä ja mieskin on multa kysynyt. Ne on olleet työkavereita, koulukavereita tms. Koskaan itselle ei ole tälläistä fiilistä yhdestäkään tullut.
Jotenkin noi kulta ja sydänpäivitykset meni nyt yli, miehen reaktiot, vaihtuneet salasanat ja tuolla paikkakunnalla hänellä on juuri noita yön yli työreissuja ollut puolen vuoden sisällä.

noh..
Alkuperäinen kirjoittaja Onko mun miehellä toinen?;26222024:
Siis mitä mä voin tehdä. En mä mikään tyhmä ja sinisilmäinenkään halua olla.
No hieman vinkkejä siitä mitä lisäselvityksiä voit vielä tehdä, vaikka näistä varmaan joku pillastuukin:

Näppäimistökuunteiljan asennus kotona oleville tietokoneille. Näkee ihan kaikki mitä koneella on kirjoitettu.

Et ole maininnut miehen puhelimesta mitään, löytyykö sieltä vihjeitä? Naisen puhelinnumeroa, viestejä, kuvia? Naikkonen voi olla myös talletettu salanimellä puhelimeen. Puhelimeenkin voidaan asentaa kuuntelija sekä GPS-jäljittäjä. Vaatii tietenkin sinulta pääsyn puhelimeen. Puhelinlaskun puheluerittelyistä voi selvitä jotain.

Jos mies on muuttunut varovaiseksi hän ei välttämättä pidä naiseen yhteyttä enää kotikoneelta. Samoin saattaa käyttää tietenkin kakkospuhelinta, jota säilyttäisi työpaikallaan, ja jossa on prepaid-liittymä.

Entäs työmatkat sitten. Onko mahdollisuutta seurata miestä tai laittaa joku seuraamaan puolestasi? Monet jotka epäilevät puolisoaan palkkaavat myös yksityisetsivän. Saattaa maksaa kyllä aika sievoisen summan.

Ehkä mä voisin miehen puhelin katsoa, mutta eiköhän se ole jo poistanut jos poistettavaa on ollut.

Ei ole mahdollista seurata miestä. Eikä nyt oikein innosta nuo muutkaan vaihtoehdot.

On vaan tyydyttävä jatkamaan keskusteluita, vaikka en millään usko että mies myöntäisi. Ensinnäkään kukaan ei ikinä uskoisi, että hän voisi pettää. Olishan se aikamoinen häpeä. En edes itse ennen kuin nämä ajatukset nyt sattumien summana nousi mieleen.

Moniin keskusteluja jatkettiin.. Luotiin haistoin ja intin toisesta ja juurikin tästä Facebookin naisesta. Mies lopulta myönsi ihastuneensa viime vuoden loppupuolella tähän naiseen. Nainen ei ole tietoinen hänen ajatuksistaan ja on kuulemma ihan parisuhteessa tahollaan. Mies ei ole kuulemma enää ajatellut naista kuukausiin, jep jep. Mitään heidän välillään ei kuulemma ole koskaan ollut.

Puhelimen sain ihan luvalla tutkia, eikä siellä mitään ollut.

Vitsit mikä sattuneen summa ja juuri oikeaan naiseen törmäsin raveissa. Miehellä on varmaan 150 muutakin naista siellä kaverina.

Ja sitten pitäis miettiä voiko tuohon nyt alkuunkaan luottaa. Itse ajattelin, profiilin perusteella että nainen on yksinhuoltaja. Ja niitä reissua siellä toisella paikkakunnalla on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko mun miehellä toinen?;26225287:
Moniin keskusteluja jatkettiin.. Luotiin haistoin ja intin toisesta ja juurikin tästä Facebookin naisesta. Mies lopulta myönsi ihastuneensa viime vuoden loppupuolella tähän naiseen. Nainen ei ole tietoinen hänen ajatuksistaan ja on kuulemma ihan parisuhteessa tahollaan. Mies ei ole kuulemma enää ajatellut naista kuukausiin, jep jep. Mitään heidän välillään ei kuulemma ole koskaan ollut.

Toivottavasti asia on niin kuin miehesi kertoi.
Mielestäni kumminkin haiskahtaa siltä, että miehesi ei halua että syytät naista tai otat yhteyttä tuohon naiseen.
Itse päätät mitä haluat uskoa, vaistosi kuitenkin oli oikeassa.
Minä sain kiinni ex-mieheni kun ihan pokkana vaan jankkasin tietäväni että on toinen, ja olinkin oikessa..

"vieras"
No jos mun mies tykkäis jostain toisen (mulle vieraan) naisen kuvasta, jossa sydän ja teksti "kulta", niin ihmettelisin kyllä asiaa. Mutta se nyt johtuu siitä, ettei mieheni ole mikään kukkakuvista tykkäävä muutenkaan, miksi ihmeessä olisi nyt yhtäkkiä sitten muuttunut. Eli jos aloittajan mies on pehmomiehiä, niin turhaan epäilet, mutta jos on aikaisemmin tykännyt ainoastaan traktorin tai vastaavien kuvista, niin ihmettele ihan rauhassa vaan ääneen.

ei jumalauta
Jotkut naiset ovat facebookin suhteen aivan sairaita. Hankkikaa apua, eihän tollanen voi olla tervettä jos jostain saatanan tykkäilyistä tullaan mustasukkaiksi ja epäillään pettämistä.

Toivon että tää on provo mutta tiedän kyllä että tuollaisia ihmisparkoja oikeasti on pilvin pimein.

• Tykkää
Reactions: Tara74
^^Luitteko edes mihin on päädytty?

Mies pari tuntia sitten töistä kotiin tullessaan myönsi ihastuneensa tähän naiseen.

Kyllä tuo mies pehmokin on, mutta jotenkin juuri tuon naisen päivityksissä kiinnitin huomioni ja osuinkin oikeaan suuntaan.

Ja mistäs mä tosiaan tiedän, haluaako vaan suojella tuota toista. Etten ottais yhteyttä tai syyttelis mistään. Eilen ei ollut ketään eikä mitään naista ja tänään oli jo ihastuminen.. Mitä huomenna?

Yhteistyössä