pettynyt palstaan

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen
Olen etsinyt ystäviä 1,5vuotta,yksi on siunaantunut tähän mennessä(sekin ns.sattumalta)ja muutti toiselle paikkakunnalle eli eipä nähdä kovin usein. enää en täältä etsi,täältä ei saa mitään kun ei voida edes vastata.Sinä joka vastaat tähän että aina ei kemiat toimi,kunpa ne toimisi edes yhden viestin verran että voisi ehkä siitä tietää,mut usein pitää mennä pintaa syvemmälle.mieti ennen kuin laitat ilmoituksen,tarvitsetko ystäviä oikeasti ja onko niille aikaa jne.
 
Samaa mieltä..

Joku tuolla aikaisemmassa kyselyssä vastasi ettei ne kemiat aina käy yksiin... MUTTA voiko sen tietää kysymällä lapsen/ lapsien ja äidin iät sekä mahdollisen työpaikan tai koulutuksen????

Näin kävi juuri minulle, ei otettu yhteyttä enää kun vastasin juuri tuollaisiin kysymyksiin..

Olinko liian nuori vai vanha, oliko lapseni kenties väärää sukupuolta ja väärän ikäisiä, olinko liian vähän vai paljon koulutettu??? Olisin halunnut edes saada jonkinlaisen vastauksen vaikkei yhteydenpito olisi kiinnostanutkaan..
 
palleero
mulle kävi kans köpelösti, olin varmaaan "liian vanha". joensuun yksinäinen laita yv:tä kerro itsestäs ja laita yhteystietoja, meilaillaan ja tutustutaan. mulle ei ikä, näkö eikä koko ole esteenä...
 
Lahdesta jos joku kaipaa ystävää, niin tänne vaan viestiä!! =) minulle kanssa ikä, koko, näkö ym. ei merkkaa mitään, kunhan juttuun tulee, ja kemiat toimii!! ja sitähän ei voi tietää kun tutustumalla, vai mitä? B)
Ite oon esikoista tähän maailmaan maaliskuussa odotteleva, melko yksinäin naisen alku...kaikki tässä kaupungissa olevat kaverit kun on opiskelijoita, niin meillä tää elämäntilanne on aikas eri tällä hetkellä...ja kun päivät on vapaat, ni ois kiva kun ois seuraa... :D

eli kirjottele sinä kuka kaipaat täältä seuraa!!!!


tuittu@hotmail.com
 

Yhteistyössä