Myin erään netin kirpparipalstan kautta hyväkuntoisen Travallen Remu-toppahaalarin hintaan 20e, laitoin siitä 4kpl valokuvia ja kuvauksen kunnosta.
Haalari oli tahraton ja täysin ehjä, yhden talven käytetty. Kaupat sovittiin postitse, postikuluja sain 8e.
Nyt ostaja reklamoi minulle, että haalarin takapuolessa on pieni reikä, ja hän haluaa että palautan minulle maksetun summan hänen tililleen, ja saan puvun takaisin postitse.
Olen täysin varma, että puku oli ehjä, sitä käytettiin viime kevääseen asti, pestiin käytöstä poistamisen jälkeen, ja ennen myyntiin laittoa kokeilin haalarin vielä pitävän joka paikasta vettä. Mitään reikää VARMASTI ei ollut haalarissa, kun sen myin ja postitin.
Tiedän, ettei minun ole mikään pakko yksityishenkilönä palauttaa rahoja eikä ottaa haalaria takaisin! Lupasin kuitenkin toimia niin hyvää hyvyyttäni, ja nyt kaduttaa, koska olen varma että haalari on mennyt rikki ostajan kotona, esim. pakettia avatessa tms.
Mitä muut tekisivät tässä tilanteessa? Paketti on kai jo matkalla takaisin!
Haalari oli tahraton ja täysin ehjä, yhden talven käytetty. Kaupat sovittiin postitse, postikuluja sain 8e.
Nyt ostaja reklamoi minulle, että haalarin takapuolessa on pieni reikä, ja hän haluaa että palautan minulle maksetun summan hänen tililleen, ja saan puvun takaisin postitse.
Olen täysin varma, että puku oli ehjä, sitä käytettiin viime kevääseen asti, pestiin käytöstä poistamisen jälkeen, ja ennen myyntiin laittoa kokeilin haalarin vielä pitävän joka paikasta vettä. Mitään reikää VARMASTI ei ollut haalarissa, kun sen myin ja postitin.
Tiedän, ettei minun ole mikään pakko yksityishenkilönä palauttaa rahoja eikä ottaa haalaria takaisin! Lupasin kuitenkin toimia niin hyvää hyvyyttäni, ja nyt kaduttaa, koska olen varma että haalari on mennyt rikki ostajan kotona, esim. pakettia avatessa tms.
Mitä muut tekisivät tässä tilanteessa? Paketti on kai jo matkalla takaisin!