petturin tarina...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton_idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton_idiootti

Vieras
olen seurustellu avokkini kanssa jo useamman vuoden. varsinaisesti hänessä ei ole mitään vikaa. ihan mukava mies. olen iältäni jo nainen mutta lapsia en ole halunnut. enkä oikeastaan seksiäkään, tai siis olen minä antanut, kun ei se ole pahaltakaan tuntunut.
joskus nuorempana, teininä nautin seksistä. silloin sain orgasmeja, joko itse hankittuja tai silloisen poikaystävän antamia. niitä en ole saanut enää vuosiin, en edes muistanut miltä ne tuntuivat. jotenkin olin vain kuvitellut muuttuneeni frigidiksi. ajattelin, etten voi enää saada. seksi avopuolisoni kanssa ei ole sytyttänyt minua oikeastaan missään vaiheessa, hän vaan on ihan mukava.

tapasin "väärän" miehen. ihastuin ja tunsin välillämme kemian. suutelimme ja sytyin. yritin jättää tässä vaiheessa avopuolisoni mutta hän ei tähän suostunut. itki ja uhkaili itsemurhalla.
itsekkäästi jatkoin "väärän" miehen tapailua ja petin avopuolisoa rankemman kautta.
seksi "väärän" miehen kanssa oli jotain aivan uskomatonta, aivan kuten olin pelännytkin. koin jotain mitä en enää kuvitellut olevan olemassakaan.
avopuolisoni tekisi tällä hetkellä mitä tahansa, jos vain jäisin hänen luokseen. hän ei tiedä pettämisestä mitään, enkä aio edes kertoa. kauaa en pysty enää tätä kaksoiselämää viettämään.

miten tästä eteenpäin?

Tuon perustella , mitä kirjoitit, lienee ainoa vaihtoehto hypätä "väärän" miehen kelkkaan. Oman itsesi lisäksi rikot ja tuhoat avokkisi mielen jahka kumminkin hänelle selviää mitä olet tehnyt. Paha rasti sinulla, osanottoni.

Pakko sanoa tässä että ei ap`n avokkikaan mikään enkeli ole. Itsemurhalla uhkaaminen (kun toinen haluaa erota) on kyllä todella törkeää kiristämistä ja psyykkistä väkivaltaa!

Ap`lle toivon voimia eroamiseen! Helppoa se ei varmasti ole tuollaisesta uhkailijasta erota!

olisiko "avuttoman_idiootin" (vaikka vaikuttaa että ei nyt ihan avuton ole kun löytää toisen) kannattanut jutella "ihan kivan miehen" kanssa siitä että seksi ei ole ihan sitä mitä hän toivoo, yleisestihän on tiedossa että kaikki naiset eivät ole samasta puusta eikä välttämättä pidä samoista asioista kun toiset. minun mielestäni seksi parisuhteessa on tottakai TÄRKEÄÄ mutta on siinä paljon muutakin. Eikä "ihan kiva mies" voi missään vaiheessa oppia tyydyttämään "avuttoman_idiootin" tarpeita/fantasioita jos niistä ei kerro. Miehelle kertominen siitä mistä itse tykkää on ehkä paras tapa saada sitä mitä itse tahtoo, tuppisuuna pysyminen ei kannata!

"avuttoman_idiootin" kannattaisi varmaan myös miettiä sitä että mitä tulevaisuudeltaan tahtoo, onko parisuhde "ihan kivan miehen" kanssa sellainen että sen eteen kannataisi tehdä TÖITÄ ja ruveta puhumaan asioista. sitä en tiedä että miten mies suhtautuu pettämis asiaan jos saa sen jossain vaiheessa selville mutta sehän on sitten sen ajan murhe... niin ja kannattaa myös miettiä tarkkaan että onko "väärä" mies sittenkään se oikea...

että ihan kiva ei yleensä riitä.

Sun pitää nyt vaan itse päättää mitä oikeastaan elämältä haluat. Miten näet tulevaisuuden nykyisen miehen kanssa tai ilman häntä.

Mieheltäsi on kyllä aika ala-arvoinen veto tuo itsemurhalla uhkailu. Itselleni se olisi ehdoton punainen vaate. En todellakaan suostuisi ottamaan vastuuta toisen elämästä, enkä voisikaan sitä tehdä. Mutta kukin toki tyylillään.