petturi sulhanen?!

• Viestiketjun aloittaja "morsian"
  • Ensimmäinen viesti
"morsian"
pakko avautua johonki ku vituttaa niin helvetisti toi "tuleva" mies. Kävi kajaanissa kaverillaan pitkän viikonlopun. Jäi kiinni useasta eri valheesta ku kyselin kompakysymyksiä, siksi että on joskus vuosia sitten pettänyt mua venäjällä ryssä naisen kanssa. Kiisti käyneensä venäjällä nyt. Katoin passia salaa: oli menny sinne 19.3 ja takas tullu 20.3 eli tänään, ja on ollu yötä siellä.. kiisti ensin edes käyneensä, sit sanoi et kävivät tankkaamassa auton ja tullissa möhlineet noi päivämäärät...... no enpä usko!! nyt vannoo ikuista rakkautta ja kiistää mitään tehneensä.

häät oli suunniteltu alkukesälle, kaikki valmiina paitsi luotettava mies jeejee. vittu!

ja kyllä mä tiedän, ettei tullissa paljo möhlitä..!

ja meillä yhteinen pieni lapsi, siks viimeseen asti katon läpi sormieni tämmöstä. jos oltas lapsettomia, oisin jo lähtenyt!

"aloittaja"
en todellakaan tajua miks olen näin vitun tyhmä, että alan uskoa noihin valheisiin... miten toinen voi olla niin vakuuttava puheissaan, en tajua. kysyinkin, miks helvetissä haluat naimisiin jos puuhaat tommosta, ei mulla ole mitään annettavaa...

väittää edelleen kivenkovaa, että on vaan tankkaamassa käyny ja röökiä ostamassa, ettei ymmärrä miten väärät päivämäärät passissa.. sama päivämäärävirhe viime vuonna :(

voi ei :(
Kuulostaa ihan mun exältä. Mä vaan "uskoin" ne kaikki valheet, kaikki ne mitä ihmeellisimmät selitykset kaikesta. Joo, yli 12 vuotta meni hukkaan niitä kuunnellessa kun ajattelin et lasten takii pakko vaan sietää. En tiedä kuinka monta kertaa petti oikeesti mutta kun toisen kerran jäi varmuudella kiinni ni sillo lens ukko pihalle vaatesäkin kera!

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";23405462]en todellakaan tajua miks olen näin vitun tyhmä, että alan uskoa noihin valheisiin... miten toinen voi olla niin vakuuttava puheissaan, en tajua. kysyinkin, miks helvetissä haluat naimisiin jos puuhaat tommosta, ei mulla ole mitään annettavaa...

väittää edelleen kivenkovaa, että on vaan tankkaamassa käyny ja röökiä ostamassa, ettei ymmärrä miten väärät päivämäärät passissa.. sama päivämäärävirhe viime vuonna :([/QUOTE]

Usko pois, ryssävahdilta lähtis työpaikka ja siperia odottais jos ne siellä vääriä päiviä lätkis passeihin. Kyllä siellä kuule on yötä oltu ja pussit käyty tyhjäämässä oikein perin pohjin.

"just"
[QUOTE="eee";23405598]Soita tulliin ja kysy onko MITENKÄÄN mahdollista, että siellä tekisivät tuollaisen virheen. Jos ei ole, niin äijä pihalle.[/QUOTE]

Kaikkea tekin uskotte, ei todellakaan ole mahdollista, ja vielä muka samalle tyypille kahdesti peräkkäin, hei haloo! Ei tässä tartte minnekään soitella, selvä peli toi on.

kurjaa
Haluisit varmaan uskoa miestäsi, mutta tiedät totuuden!!!!!! Helppo ulkopuolisena sanoa että jätä tollanen sika, mutta kun lapsikin on niin ei helppo päätös sinulla! TSEMPPIÄ!!!

"eee"
[QUOTE="just";23405637]Kaikkea tekin uskotte, ei todellakaan ole mahdollista, ja vielä muka samalle tyypille kahdesti peräkkäin, hei haloo! Ei tässä tartte minnekään soitella, selvä peli toi on.[/QUOTE]

En minä uskokaan, mutta jos ap vaikka haluaisi varmistua asiasta. Sit ei ainakaan jää mietityttämään, et oliko väärä päätös jättää mies, vaikka on lapsetkin ja kaikki. Sais olla varma, että tulli ei ole erehtynyt vaan mies kusettaa.

Saisko siitä miehen kaverista puristettua mitään ulos?

"hmm"
Tiedät kyllä mitä on tapahtunut. Toivottavasti myös tiedät, että jos annat nyt toisenkin kerran anteeksi, miehesi tietää että voi pettää sinua milloin vain ilman pelkoa seurauksista jos jää kiinni. :(

drr
"Suomalainen tarvitsee aina Venäjälle viisumin. Viisumin hankkiminen ilman kutsua on mahdotonta. Matkatoimistot, jotka välittävät Venäjän viisumeita, hoitavat aina myös kutsun hankinnan. Tästä syystä matkatoimiston käyttäminen viisumin hankinnassa on usein kaikkein helpoin keino.

Erilaiset viisumimahdollisuudet Venäjälle ovat:

* Yhden vierailun viisumi, max 30 pv.
* Kahden vierailun viisumi, max 90 pv.
* Vuoden viisumi,(vanha) rajoittamaton määrä vierailuita,(uusi) 180 pv, joista puolet ensimmäisen puolivuoden aikana ja puolet toisen vuosipuolikkaan aikana. "

Yhteistyössä