Kummasti näit asiasta silti vaivaa, vaikka sulle edes en kommentoinut natsijonneista. Hyvä ettei ahdista.
Järkevä ihminen on sellanen, joka antaa poliisin päättää kuka on rikollinen ja kuka ei, sekä tuomioistuimen tuomita. Natsijonnet eivät ole näin fiksuja, heistä on kivempi mouhota netissä mamuista, jotka ovat ihan kaikki rikollisia, siis aivan kaikki. Kaikki.
Hehhehheh, oi voi sentään.
Itekin voisin heittäytyä yhtä "järkeväksi" kuin natsijonnet ja kutsua kaikkia persuja rikollisiksi, mä sentään tunnen rikollisperseitä ihan oikeestikin, että tää ei oo ees mitään mutua ja mv-hapatusta. Ihan hyvin tuun muuten näidenkin kanssa arjessa toimeen. Ei ongelmaa.
Kaikki ihmiset on mulle samalla viivalla, kunnes alkavat vittuilemaan. En jaottele ulkomuodon tai statuksen perusteella. Kaikki on lähtökohtaisesti perseestä, mutta olen hyvin ystävällinen jos mulle ollaan ystävällisiä.
Tällä pääsee pitkälle.
Järkevä ihminen on sellainen, joka ottaa kantaa ja yrittää vaikuttaa sellaisiin asioihin, joita pitää oikeana ja järkevänä/ei pidä oikeana järkeävänä.
Ei siihen poliisia tarvita?
Ei meidän talous tule kestämään, jos me otamme tänne paljon tulokkaita. Eivät he työllisty (tästä on ihan faktaa, lue).
Enkä minä toivo, että hyvinvointi ajetaan alas. Se on väistämätön tosiasia, että näin tulee tapahtumaan, jos me otamme liikaa tulokkaita.
Miksi tukisin asiaa, joka sotii kaikkea kannattamaani vastaan?
En minä toki tulokkaita mistään syytä, mutta en aio omilla toimillani millään tavoin tukea siinä, että he viihtyisivät Suomessa.
Se on tällä hetkellä ainoa keinoni vaikuttaa.
Hallitus on oman kantansa valinnut, mamubisnes on sokaissut heidät.
Suuret setelit on kyseessä, vahvempikin saattaa myöntyä tekemään moraalisesti huonoja ratkaisuja.
EU heiluttelee tahtipuikkoja. Nyt on sellainen tilanne, että Suomen ei ole mitään järkeä jatkaa EU:ssa. Se ei ole kannattavaa.
Oma näkemykseni maahanmuuttopolitiikasta on tukea työperäistä maahanmuuttoa, sekä tuloksekasta ulkomaanapua (tuloksekasta se ei vielä tähän päivään mennessä ole ollut).
YKK:n leireiltä pitää myöskin ottaa pakolaisstatuksella vuosittain väkeä, mutta heidät tulee kotouttaa siihen malliin, että työnteko maistuu (tässä ei olla onnistuttu, eikä tätä olla tarpeeksi edes suunniteltu).
Missä ovat laajat yksityiskohtaisemmat mielipidemittaukset?
Hallituksen tulisi toimia kansan enemmistön mielipiteen mukaan!
Jos se vaatii äänestämistä EU:iin kuulumiseta niin so be it!