""Pettävät"" miehet, hoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silja

Vieras
Tapasin miehen, sekä minä että hän elämme tahoillamme parisuhteessa. Osoitin ensin kiinnostustani. No, tapasimme kahvittelun merkeissä. Mies antoi pitkälti ymmärtää olevansa kiinnostunut, sekä sanoin että teoin (emme menneet sänkyyn, mutta...). Tapasimme seuraavan kerran, mutta mies kertoi ettei hänellä ole tarvetta jatkotapaamiseen. Sanoi kuitenkin soittavansa minulle ja pyysi että saisi joskus lähteä kahville kanssani. Eli sanat ja teot menivät aivan ristiin, epäili lisäksi minun vain leikittelevän hänellä Mitä pitäisi päätellä? Kokemuksia??

Et sä täältä vastausta saa. Soita miehen vaimolle ja kysy mitä se ukko oikeen meinaa. Meneekö se sun kanssa sänkyyn vai ei. Pane kova kovaa vastaan, kyllä se totuus jostain löytyy.

""Tapasin miehen, sekä minä että hän elämme tahoillamme parisuhteessa. Osoitin ensin kiinnostustani. No, tapasimme kahvittelun merkeissä.""

No siis mitä sinä oikein häneltä odotat?
Olette molemmat varattuja.
Se meinaa sitä, että teidän suhde olisi pettämistä.
Joko mies on periaatteessa kiinnostunut , mutta ei halua alkaa pettämään, tai sitten hän on pettäjä mutta ei ole kiinnostunut pettämisesta juuri sinun kanssasi.

Jos hän on pettäjä, ja sinä olet pettäjä, niin lopputulos on se että olette molemmat täyspaskoja, jotka ei loppupeleissä voi luottaa edes toisiinsa, vaikka suhde tulisikin. Sekö olisi sitten kiva?

Muista, että vaikka harkitsisi ja suunnittelisi pettämistä ohimennen, niin vahinkoa ei ole tapahtunut niinkauan kuin sitä ei ole tapahtunut.

Omasta mielestään ""rehellinen"" ihminen on pettävä paska siitä hetkestä lähtien kun ryhtyy käytännössä pettämään.

MItä sinä siis oikein haluat? Haluatko ohimenevän ja hankalan suhteen salailuineen ja kieroiluineen, vai haluatko olla rehellinen ihminen joka ansaitsee rehellisen miehen.

Jos hän ei ole kiinnostunut pettämään akkaansa sinun kanssasi, niin kunnioita sitä asiaa, muuten käy niin, että mies ottaa sulta kyytiä, mutta kunnioitusta et saa.

Kumpaa haluat- hetken mulkkua vai jotain pysyvämpää.

Jos haluat nyt mulkkua ja myöhemmin pysyvää, niin voin kertoa että molempia ei voi saada yhtäaikaa.

Nunnakin voi olla 50 vuotta luostarissa nunna, ja huorauksen ajattelu ei asiaa muuta.
Mutta kun nunna huoraa niin ei siitä enää nunnaa tule uudestaan.

Yhteistyössä