Pettämistäkö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lasketaanko pettämiseksi jos aviomies lähettelee toisen naisen kans viestejä missä kertoo kaipaavansa, haluaa suudella häntä, pyytää käymään jolloin aikoo huolehti ja hoivata tätä naista sen aikaa..
Lähettelee kuvia.
Olenko liian mustasukkainen ku epäilen mieheni jatkavan hommaa koko ajan
 
Huomasin viestin mikä tuli...
Oli jättänyt luurin pöydälle ja olin vieressä ku yks noista viesteistä tuli..
Ukko on myös tavannut multa salaa ex kumppaniaan...
Saattaa olla yön pois kotoa
 
Jos mun mies tuollaisia viesteja lahetettaisi muille kuin mulle, niin olisi entinen mies silta istumalta. Kylla, katsoisin tuon pettamiseksi ja ottaisin eron.
 
Puhuttiin silloin asiasta mutta sama salamyhkäinen toiminta puhelimen kans jatkuu.. pitää äänettömällä ja vilkuilee koko ajan. pitää puhelinta vaan taskussa ja ottaaa vessaankin mukaan. puhelimen soidessa hiippailee jonnekin muualle puhumaan ja on keskellä yötä kännykkä kourassa sohvalla. kun kysyy mitä tekee niin kuulemma vaan pelaa. jos menee viereen vilahtaa kännykkä kiinni ja kuoret sulkee ja tunkee taskuun.. mun puhelinta käyttää ku omaansa mutta sen luuriin ei saa koskea. nytkin hilpas ulos puhumaan
 
Puhuttiin silloin asiasta mutta sama salamyhkäinen toiminta puhelimen kans jatkuu.. pitää äänettömällä ja vilkuilee koko ajan. pitää puhelinta vaan taskussa ja ottaaa vessaankin mukaan. puhelimen soidessa hiippailee jonnekin muualle puhumaan ja on keskellä yötä kännykkä kourassa sohvalla. kun kysyy mitä tekee niin kuulemma vaan pelaa. jos menee viereen vilahtaa kännykkä kiinni ja kuoret sulkee ja tunkee taskuun.. mun puhelinta käyttää ku omaansa mutta sen luuriin ei saa koskea. nytkin hilpas ulos puhumaan

Nooh, jos aiot tuota pettämistä katsella vierestä, niin sinuna tekisin ainakin saman kuin ukkosi eli puhelimeen salainen koodi, jolloin ukko ei siihen pääse käsiksi ja sama vahtiminen. Ukolla ei ole varaa urputtaa puhelinkäyttäytymisestä, kun kerran itsekin tekee niin.
 
Puhuttiin silloin asiasta mutta sama salamyhkäinen toiminta puhelimen kans jatkuu.. pitää äänettömällä ja vilkuilee koko ajan. pitää puhelinta vaan taskussa ja ottaaa vessaankin mukaan. puhelimen soidessa hiippailee jonnekin muualle puhumaan ja on keskellä yötä kännykkä kourassa sohvalla. kun kysyy mitä tekee niin kuulemma vaan pelaa. jos menee viereen vilahtaa kännykkä kiinni ja kuoret sulkee ja tunkee taskuun.. mun puhelinta käyttää ku omaansa mutta sen luuriin ei saa koskea. nytkin hilpas ulos puhumaan
:laugh:

Apinaa koijataan oikein kunnolla. Olitko ajatellut kuinka monta vuotta olla nöyryytettävänä?
 

Yhteistyössä