Pettämissivustot, satoja tuhansia käyttäjiä - mitä kertoo suomalaisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Victoria Ashley
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei olla kumpikaan.

Vaikka avarakatseinen yleensä olenkin niin näitä tälläsiä en ymmärrä, enkä kannata.

Kertoo ihmisistä sen, että me emme ole yksiavioisia. Emme ole koskaan ollutkaan. Kristinusko on koittanut pakottaa ihmiset luonnottomaan muottiin. Muottiin ei mahu ja tämä on tulos. Esimerkki yksiavioisuudesta on pulut. Kun puoliso kuolee niin koskaan ei tule uutta kumppania tilalle. Joskus toinenkin kuolee suruun. Ihminen suree vuoden ja nussii uutta. Näin se vaan menee, kuuluu ihmisluontoon.

[QUOTE="vieras";28531654]Kertoo ihmisistä sen, että me emme ole yksiavioisia. Emme ole koskaan ollutkaan. Kristinusko on koittanut pakottaa ihmiset luonnottomaan muottiin. Muottiin ei mahu ja tämä on tulos. Esimerkki yksiavioisuudesta on pulut. Kun puoliso kuolee niin koskaan ei tule uutta kumppania tilalle. Joskus toinenkin kuolee suruun. Ihminen suree vuoden ja nussii uutta. Näin se vaan menee, kuuluu ihmisluontoon.[/QUOTE]

Höpö höpö! Jos ihmiset olisi tarkoitettu moniavioisiksi, niin sun teorian mukaan ei saisi esiintyä mustasukkaisuutta. :D Sun teorian mukaan kaikki olisi sallittu, sillä jos jonkun ihmisluonto on vaikka sellainen, että tulee tehtyä jotain rikollista herkästi, niin sehän on sitten luonnollista vain, koska sehän on vain luonnollista. :D Mitään ei voida luokitella rikoksiksi, jos tarpeeksi moni rikkoo jotain sääntöä, koska silloin se on vaan luonnollista. Niinkö? :D

Mitäs muita esimerkkejä sulle keksisin... No, on varmasti olemassa eläinlajeja, joille ei maistu tippaakaan alkoholi, mutta koska niin monelle ihmiselle maistuu, niin ihmiset on oikeasti luotu alkoholisteiksi. Eikö? :D Moni ihminen myös ajaa herkästi ylinopeutta, vaikka moni eläin kammoksuisi tilannetta, jossa joutuisi liikkumaan epänörmaalia nopeammin, mutta ihmiset ovat siis luotu liikkumaan ylinopeudella, koska niin moni sitä harrastaa? :D

Suositut suomalaiset pettämissivustot

Ei tuo nyt mielestäni mitään sen kummempaa kerro suomalaisista. Eiköhän sama meininki ole muuallakin. Ehkä monilla on ollut harhaluuloja ihmisten uskollisuudesta, ja sen vuoksi näiden palvelujen suosiota päivitellään ja ihmetellään. En usko, että uskottomuus on pettämissivustojen myötä ainakaan hurjasti lisääntynyt.

kyllä tuntuu tää niin surulliselta. en oo itse koskaan nähnyt tarvetta pettää miestä. flirttaillut olen ja siitä tullut kiva olo, mutta en menisi sen pidemmälle. Minua petetty jok ikisessä suhteessa. Kaikissa salaa. Ekassa suhteessa miehelllä oli toinen samaan aikaan, seurusteli siis kahden ihmisen kanssa samaan aikaan. Toisessa suhteessa ja liitosta (josta myös lapsi) taisi mies olla seksiaddikti. Osasin epäillä, tai pelätä pahinta, mutta en uskoa. Mies petti useasti eri naisten kanssa, mutta epäilyilleni (jotka mies kielsi) sain varmistuksen vasta eromme jälkeen, kun hänen kaverinsa uskalsivat kertoa minulle totuuden ja myöhemmin myös ex tunnusti petoksensa. Kolmannessa suhteessa mies petti kännipäissään kerran, mutta katui sitä syvästi ja oli hajota palasiksi sen jälkeen. Suhteemme kesti sen kuin ihmeen kaupalla. Olen jollain tasolla antanu anteeksi. Mutta edelleen sisältä rikki. Ei kokemusta miehestä johon olisin voinut luottaa. Se on surullista. Tunnen oloni turvattomaksi. En tiedä missä on ihmisen moraali? Kyllä, luonnossa useat nisäkkäät urokset eivät ole yksiavioisia vaan puksivat paksuksi milloin kenetkin. Ihmisille on kuitenkin luotu myös kyky ajaella -älykkyys ja mahdollisuus terveeseen tunneälyyn ja moraaliin. Jos haluaa maata monen kanssa- pitääkö sitä mennä suhteeseen? Olkoon sinkku? Jos haluaa suhteeseen, jossa voi pettää, tehkööt sen kumppanin kanssa rehellisyyden nimissä, joita kutsutaan vapaasuhteiksi. Molemmat saa "pettää". Pettäminen on särkeny monen ihmisen sydämen, monen lapsen perheen. On inhimillistä ihastua elämänsä aikana useampaan henkilöön. Mutta jokainen älykäs olento voi päättää mitä ihastumisen tunteelleen tekee. Ajatus ei ole yhtä kuin teko. Ajatus on vain ajatus.

tämä että asiaa varten pitää luoda sivusto, kertoo siitä ettei ahneudella ole rajoja. Ja se että sivustolle riittää käyttäjiä: kertoo siitä, että ihmisillä ei ole enää mitään häpyä! Eniten kuitenkin nämä ihmiset jotka pettävät - pettävät itseään. Sääli heitä.

Ihminen on pettänyt kumppaniaan aina. Olen jutellut asiasta esimerkiksi iäkkään anoppini kanssa. Anoppi muistaa, että monissa tuttavaperheissä miehellä oli toinen. Tuolloin vain asiat olivat toisin. Vaikka nainen tiesi pettämisedtä, niin hän ei voinut lähteä. Naisten työssäkäynti ei ollut itsestäänselvyys ja näin ollen ei vaimolla ollut taloudellista itsenäisyyttä. Lähteä ei vain voinut. Miehen salasuhteesta saatettiin tietää yleisesti, mutta asia annettiin olla. Anoppi kertoi myös tilanteesta toisinpäin. Anopin paras ystävä sai lapsen. Koskaan ei tiedetä, oliko lapsi aviomiehen vai alivuokralaisen. Ystävä ja tämän mies jo kuolleet.

[QUOTE="vieras";28531550]Ei se mitään suomalaisista kerro vaan ihmisistä yleensä. Ei pettäminen ole mikään suomalaisten kansallinen erityispiirre.[/QUOTE]

Peesi.

Uskon että moni on rekisteröitynyt uteliaisuus mielessä niinku minä.., siis siihen että mikä tää juttu oikein on. Tarkoitukseni ei missään vaiheessa ollut/tule olemaan pettäminen.

Yhteistyössä