Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä kohtaa olen sanonut että mies haluaa naimisiin mun kanssa enää ???
Eikä hän minulle mitään vakuuttele.
Mitenhän pystyn salaamaan jonkun tuommoisen asian jos toinen soittelee perään ja kyselee missä olen mistä tulen jne ?? Voin sanoa ettei todellakaan mies anele. Eikä todellakaan tuommoista lakasta millään pois !
Jösses.. Ja todellakin olen itse nyt todella epävarma haluaako tuo mies oikeasti olla ! Jos ei halua niin sitten se on siinä. En mä anele että hän sanois mua hyväks ihmiseks jne.
Haluaa yrittää olla vielä mun kanssa mutta uskon että hänkin sisimmissään tietää ettei tuu onnistumaan. Ja tiedän että hän on mun kanssa enää vaan sen takia että pelkää yksin jäämistä ! Että kyllä tässä on paska olo yhdellä jos toisellakin.
Helvetti sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24022024:Jos suhde on huono,eikä siltä saa mitä haluaa ja tarvitsee..miksi sitä jatketaan ja petetään toista ( satutetaan toista ) sen sijaan,että ensin lopetettaisiin suhde...!?
Toki, mutta nyt taidat purkaa sitä syyttömiin. Mun mielestä täällä on ollut hyvin asiallisia vastauksia, tarkoituksena auttaa sua. Olihan tuo yllä oleva vähän kovalla kädellä kirjoitettu, mutta siinäkin oli paljon asiaa, joita kannattaa miettiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24022024:Jos suhde on huono,eikä siltä saa mitä haluaa ja tarvitsee..miksi sitä jatketaan ja petetään toista ( satutetaan toista ) sen sijaan,että ensin lopetettaisiin suhde...!?
Aika mustavalkoisesti monet kirjoittavat, mahtavatko olla kovinkin nuoria vielä? Minun nykyisessä parisuhteessani ei ole petetty, ainakaan tietääkseni. Mutta jos mies pettäisi kuten ap, eli eksyisi vieraaseen sänkyyn ja katuisi sitä, ei se olisi syy särkeä perhettä. Vihainen olisin varmasti ja ukko saisi huutia, mutta lopujen lopuksi tässä elämässä on monenlaisia sävyjä ja tilanteita. Ei voi sanoa, etteikö pettäisi, vaikka rakastaisikin toista. Varsinkin pitkässä parisuhteessa. Ei tietenkään se ole oikein, mutta hullua tuomita rakkaus ja sitoutuminen yhden teon perusteella. Toisen luottamuksen voi pettää monella tavalla, miksi seksi olisi se pahin?
Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni, kullakin on oikeus omaansa.
Jo mies haluaa vielä yrittää, ap, ja ITSE haluat myös, niin ei se teidän suhde ole tuhoon tuomittu.
Tähän sellaista vain, että ketjussa on mun tuntuman mukaan ollut enimmäkseen niitä vastauksia, joissa on annettu ohjeita parisuhteen säilymiselle. Harvemman vastauksessa on edes neuvottu ap:tä eroamaan, ainoastaan kerrottu mitä omalla kohdllaan tapahtuisi. Omalla kohdallani tuokin vain siitä syystä, että halusin herättää ajatuksia siitä kuinka vakavaa ja turhaa pettäminen on, ilman mitään syyllistämistä.
Mun mielestä se rakkauden syvin tunne tms puuttuu jos pettää, ja tämä johtuu siitä miten tunnen. Kuulostaa tosi kornilta, mutta vuosien yhdessäolon jälkeen rakastan miestäni niin syvästi, ettei tuo tunne antaisi missään vaiheessa mahdollisuutta pettää. Ehkä kaikki ei tuolla tavalla tunne koskaan, ja ajattelevat rakkauden lievemmäksi tunteeksi. Sitä en tiedä.
Mutta ilkeäksi enkä loukkaavaksi ole yhtään kommenteistani tarkoittanut. En lyö lyötyä.