Pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petetty"

Vieras
Sain tänään kuulla,että mieheni on pettänyt minua yhteisen ystävämme kanssa n. 3-4 vuotta sitten. Sängyssä olivat kaksi kertaa.. Olin tiennyt, että he olivat lähetelleet joskus viestejä ja tavanneet pari kertaa, mutta minun on annettu ymmärtää, että muuta ei ole ollut, ja olin tämän antanut anteeksi. Miten toimisitte minun asemassa nyt? Meillä on vuoden ikäinen lapsi, enkä tiedä ollenkaan mitä pitäisi tehdä. Auttakaa ihmiset.

Onko se varmasti ohi? Kun se on yhteinen tuttu, sulla on kaksi kertaa enemmän anteeksi annettavaa, jos meinaat antaa sillekin anteeksi.

Varmaan kestää aika kauan, että luottamus paranee, kun asiaa pidettiin noinkin kauan salassa. Olettaisin, että saattaisit saada luottamuksen takaisin 8 vuodessa, jos enää lisää uutta petosta ei sinä aikana paljastu.

Juttu on ohi, viilensin välit tähän "ystävään" jo silloin kun kuulin tekstailusta/tapaamisista. Mies oli tehnyt sitten jossain vaiheessa naiselle selväksi, että rakastaa minua eikä halua heidän enää tapaavan ollenkaan ilman minun seuraa. Miten voikin tuntua näin pahalta? Luulin että tätä tapahtuu vaan elokuvissa.

Toisaalta ystävän lojaalius ei koskaan edes tarvitsisi (minun mielestä) olla niin korkea, kuin mitä puolisolta odotetaan. Siksi luulisi,että ystävälle olisi helpompi antaa anteeksi, kuin puolisolle. Puolison rike on tavallaan isompi, kuin sen ystävän.

Mun mielestä inhottavimman tosta tekee se, että sun puoliso ei ole kertonut sulle kaikkea. Sun ystävä ois ehkä kertonut, jos olisitte olleet väleissä? Miten asia tuli nyt ilmi 4 vuoden jälkeen?

Hei!
Tahdon kaikella kunnioituksella sanoa että UNOHDA koko mies/lapsesi isä! Jos hän kerran pettää ystävänne kanssa niin luuletko ettei tekisi sitä tuntemattoman kanssa? Kyllä tekee ja pettää sinua useasti nyt ja tulevaisuudessa...

Ihminen on vaan heikko ja houkutukset ovat monelle LIIAN suuret :( Hän tulee toistamaan tekonsa, lupaan sen.

Mutta jos voit unohtaa hänen syrjähyppynsä kerta kerran jälkeen niin tehkää sopimus ettei hän kerro missä on kuksinut ja antaa sinun uskoa täydelliseen suhteeseenne. Kuullostaa karulta mutta toimii monessa perheessä. "Työmatkat" ja "reissut" ovat ties ja mitä mutta kun et niistä tiedä niin olet onnellinen ja tunnet itsesi täydelliseksi naiseksi.

Onnea ja elä omaa elämääsi... mitä muut sitten sanovatkin :)

[QUOTE="petetty";22185244]Sain tänään kuulla,että mieheni on pettänyt minua yhteisen ystävämme kanssa n. 3-4 vuotta sitten. Sängyssä olivat kaksi kertaa.. Olin tiennyt, että he olivat lähetelleet joskus viestejä ja tavanneet pari kertaa, mutta minun on annettu ymmärtää, että muuta ei ole ollut, ja olin tämän antanut anteeksi. Miten toimisitte minun asemassa nyt? Meillä on vuoden ikäinen lapsi, enkä tiedä ollenkaan mitä pitäisi tehdä. Auttakaa ihmiset.[/QUOTE]

Miksi miehesi päätti kertoa, jotenkin tulee tunne että miehesi etsii ulospääsyä suhteesta ja odottaa että jätät hänet. Mitään muuta motiivia en keksi tuollaisen jutun kertomiselle.

[QUOTE="Rico";22185277]Lisään tähän, että korkean statuksen omaavilla miehillä on varaa kertoa tälläisiä asioita, muiden kannattaa pitää mölyt mahassaan.[/QUOTE]

Jaa, mun mielestä hyvä juttu, että kertoi edes vihdoin. Ja mun mielestä kannattaa antaa anteeksi niin pian vaan, kuin pystyy, jos ei halua erota tuon takia. Luottamuksen takas saaminen voikin olla hankala juttu.

[QUOTE="Rico";22185277]Lisään tähän, että korkean statuksen omaavilla miehillä on varaa kertoa tälläisiä asioita, muiden kannattaa pitää mölyt mahassaan.[/QUOTE]

Eli itsekkäillä ja omahyväisillä idiooteilla ja narsisteilla.

Yhteistyössä