pettämisen halu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskotonko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskotonko

Vieras
En ole ikinä kuvitellutkaan olevani ""yksiavioinen"" ja olen edellisiä kumppaneitani pettänyt kun olen tiennyt etten jää kiinni. Nykyisessä suhteessa olen ollut jo vuosikausia, elämä on kuin väljehtynyt tiskivesi. Mieli tekee mennä flirttausta pidemmälle.. löytyykö kohtalon kumppaneita?
Olen siis nainen, en mies! ;)

Miksi?
saat tehdä mitä haluat muutenkin, niin mihin tarvit vakituista tyttökaveria, jotta voit salata pettämisen?

jos kerran saat naisia siihen pettämiseen, niin miksi et saisi niitä silloinkin, vaikka et lupaa kenellekään mitään?
Nussit vaan menemään, niinku nytkin.

Edellisellä hyvä kommentti; mihin tarvit puolisoa, eikö olisi parasta harrastaa ilman salailua ja pettämistä? Vai onko puolisossa taloudellinen hyöty ja lasten hoitoapu. Ennen kaltaisesi naiset harrastivat seksiä vapaasti, mutta he asuivat lastensa kanssa, eivätkä pettäneet ketään.
Petturille ei kannata tarjota kodin etuisuuksia.

Olen itsekin ""syyllistynyt"" moiseen naisena!

Mietin vain jälkeenpäin, mitä jäi käteen?

Ei mitään. Paitsi huono omatunto ja inho itseäni kohtaan.
Olen toiminut kuin huora, sillä erolla, että miehet saaneet ja tietty minäkin jotain. Tosi noloja juttuja jälkeenpäin ajateltuna.

Mutta silti ihmisarvoa kohottavaa toimintaa tuollainen ei missään nimessä ole!!!

Häpeän ja rakennan epärehellisissä merkeissä liittoamme. En edes kaipaa näitä ""paneskelutuokioita"". Toivottavasti selviän noista jutuista, paha mieli edelleen.

Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka kaipaavat vain persettäsi. Sitä se vain. Minuakin vain käytettiin hyväksi. En voisi yhdenkään kanssa rakentaa mitään. Panoseurana hyvä, mutta rajansa kaikella.

Hyvää jatkoa ja kesää kaikille. Hyvin toisilla menee, kun ei tarvitse edes maksaa. Hyvinkin kelpoisia aviovaimoja tyrkyllä rattoisiin panohetkiin.

Jos pidät elämääsi väljähtyneenä tiskivetenä, luuletko sen pettämisestä paranevan?

Ota nyt järki käteen ja ajattele aivoillasi äläkä alapäälläsi.
Hanki jokin muu harrastus, jolla saat elämääsi sisältöä.

Tiedän fiiliksen, josta puhut. Tällä kertaa olin kiven kovaa päättänyt olla uskollinen, niin paljon miestäni rakastan.

Mutta niinhän siinä kävi, upsista hei vaan kun herra oli muualla ja eukko kännissä kuin käki. Se tavallinen stoori.

Sen verran voin neuvoa, älä mene flirttailua pidemmälle. Yritä panostaa asioihin kotona, tehkää jotain hauskaa yhdessä makkarin ulkopuolella sekä sielläkin.

Yli vuosi omasta hairahduksesta ja kadun sitä edelleenkin. Ja ainainen pelko, että asia paljastuu jotenkin.

Sanotaan näin, ainoa hyvä asia mitä pettämisestä voi seurata on se kun ymmärtää sen rakkaan vierellä olon uhatuksi. Hyvä muistutus siitä kuinka paljon sitä toista rakastaakin! Mutta tätä tunnetta kannattaa lämmitellä ihan muualla kuin toisen miehen kanssa.

oisko syytä katsoa peiliin ja miettiä mitä haluat elämältäsi...
kenties ""saippua"" väljähtyneeseen tiskiveteen kotona vois tehä terää!!! enpä usko ett on vaan ukkos syy, ett on välehtyny... pettämisestä ei kotiolot parane.