pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä tapasin kesällä miehen, johon ihastuin ja meillä oli juttua.. Pikku hiljaa alkoi paljastua ettei mies puhunutkaan totta. Hänellä ei ollut lapsia kuten oli väittänyt ja naimisissakin oli. Mies kertoi, että pettämistä on ollut puolin ja toisin pitkään ja asuneensa työhuoneellaan jo kauan. Tämäkin osoittautui valheeksi. Lopetin miehen tapailun, kunnes hän yhtäkkiä otti uudelleen minuun yhteyttä ehdotellen seksiä.
En lähtenyt tähän tietenkään mukaan.
Mietin miten ihmeessä, joku tuollaista harrastaa? Miehen puheista kävi ilmi, että on harrastanut suhteita usein ja lähinnä seksin vuoksi. Hän pelkäsi todella paljon vaimonsa saavan tietää asiasta, joten uhkailikin, jos ikinä kertoisin.
Heillä on ollut pitkä suhde, jotain 15vuotta, mutta tämä menee ihan yli ymmärrykseni. Miten joku pystyy tuohon kerta toisensa jälkeen? Valehtelee kaikille saadakseen ilmeisesti huomiota ja seksiä?
Voiko vaimo olla niin tietämätön ettei asia ole hänelle tullut edes mieleen?
Itse aloin pohdiskella asiaa, kun tuntui koko ajan, että jokin ei ole nyt niinkuin pitäisi.. Eikä sitten ollutkaan!

Ehkä pettäminen on vaan joillekin helppoa eikä siitä mitenkään välitetä. Voi olla ettei vaimo ole huomannut mitään tai jos on niin ei hänkään siitä välitä. Itsekin voi vaikka miestään pettää. Suhteista kun ei aina tiedä millaisia ne ovat.

Ehkä pettäminen on vaan joillekin helppoa eikä siitä mitenkään välitetä. Voi olla ettei vaimo ole huomannut mitään tai jos on niin ei hänkään siitä välitä. Itsekin voi vaikka miestään pettää. Suhteista kun ei aina tiedä millaisia ne ovat.

Tuntuu ettei itse pystyisi tuohon.
Kun mä sain tietää millanen tää mies on, hänestä tuli tyly eikä hän kyllä muutenkaan osannut kovin hyvin huomioida minua. Jotenkin pohdin hakeeko hän tällaisella vain itselleen hyvää oloa ja itsetunnon pönkitystä.
Päättelin siitä, kun pelkäsi niin asian paljastuvan vaimolleen ettei vaimo hyväksyisi asiaa.
Tuli oikein paha olo vaimon puolesta, jos tietäisi mitä mies tekee selän takana.
Ei ole mielestäni minun asia sitä hänelle kyllä paljastaa. Se tuntuisi kostamiselta.
Kun valheet paljastuivat, mies kehui miten paljon hänellä on ollut naisia ja miten kirjoittelee naisten kanssa. Etenkin nuorien naisten. Tätäkin väitettä epäilen, kun otti minuun vielä yhteyttä.