V
vierailija
Vieras
Mä tapasin kesällä miehen, johon ihastuin ja meillä oli juttua.. Pikku hiljaa alkoi paljastua ettei mies puhunutkaan totta. Hänellä ei ollut lapsia kuten oli väittänyt ja naimisissakin oli. Mies kertoi, että pettämistä on ollut puolin ja toisin pitkään ja asuneensa työhuoneellaan jo kauan. Tämäkin osoittautui valheeksi. Lopetin miehen tapailun, kunnes hän yhtäkkiä otti uudelleen minuun yhteyttä ehdotellen seksiä.
En lähtenyt tähän tietenkään mukaan.
Mietin miten ihmeessä, joku tuollaista harrastaa? Miehen puheista kävi ilmi, että on harrastanut suhteita usein ja lähinnä seksin vuoksi. Hän pelkäsi todella paljon vaimonsa saavan tietää asiasta, joten uhkailikin, jos ikinä kertoisin.
Heillä on ollut pitkä suhde, jotain 15vuotta, mutta tämä menee ihan yli ymmärrykseni. Miten joku pystyy tuohon kerta toisensa jälkeen? Valehtelee kaikille saadakseen ilmeisesti huomiota ja seksiä?
Voiko vaimo olla niin tietämätön ettei asia ole hänelle tullut edes mieleen?
Itse aloin pohdiskella asiaa, kun tuntui koko ajan, että jokin ei ole nyt niinkuin pitäisi.. Eikä sitten ollutkaan!
En lähtenyt tähän tietenkään mukaan.
Mietin miten ihmeessä, joku tuollaista harrastaa? Miehen puheista kävi ilmi, että on harrastanut suhteita usein ja lähinnä seksin vuoksi. Hän pelkäsi todella paljon vaimonsa saavan tietää asiasta, joten uhkailikin, jos ikinä kertoisin.
Heillä on ollut pitkä suhde, jotain 15vuotta, mutta tämä menee ihan yli ymmärrykseni. Miten joku pystyy tuohon kerta toisensa jälkeen? Valehtelee kaikille saadakseen ilmeisesti huomiota ja seksiä?
Voiko vaimo olla niin tietämätön ettei asia ole hänelle tullut edes mieleen?
Itse aloin pohdiskella asiaa, kun tuntui koko ajan, että jokin ei ole nyt niinkuin pitäisi.. Eikä sitten ollutkaan!