Pettäminen ja taudit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saastakasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saastakasa

Vieras
AIDS, hepatiitti, herpes simplex, klamydia, kondylooma, kuppa, neekerisankkeri, pehmeä sankkeri, tippuri...

Kun petätte kumppanianne makaatte ihmisen kanssa, jonka kanssa kumppaninne ei ole päättänyt maata. Te pakotatte kumppaninne jakamaan mikrobikantansa limakalvokontaktin kautta tämän tuntemattoman kanssa.

Kun sitten tartutatte sukupuolitaudin tietämättömään kumppaniinne on tekonne suoraan verrattavissa pahoinpitelyyn tai pahimmassa tapauksessa jopa murhaan.

Kyllä te jengiä olette...

Alkuperäinen kirjoittaja Saastakasa:
AIDS, hepatiitti, herpes simplex, klamydia, kondylooma, kuppa, neekerisankkeri, pehmeä sankkeri, tippuri...

Siinäpä syitä olla sekstaamatta. Oma apu paras apu, kun ei voi olla satavarma että naisella ei ole mitään tuliaisia. Mitä parisuhteella edes tekee? Ennemmin tai myöhemmin se muuttuu nalkutuksen ja vittuilun suoksi. Parempi ihmisen olla yksin.

Kondomikaan ei suojaa sataprosenttisesti sukupuolitaudeilta. Kondomi ei myöskään suojaa esim. satiaisilta eikä kondomi anna suojaa jos esim. suuseksiä annetaan ilman kondomia. Esimerkiksi huuliherpes voi tarttua suuseksissä alapäähän.

Mieli tekisi välillä pettää, mutta aina olen saanut sen tunteen taltutettua. Onneksi netissä olevista seksikaupoista voi tilata kaikkea kivaa viihdykettä, jos kaipaa "vierasta". Lisäksi pettämisen tunne liittyy usein tylsäksi käyneeseen parisuhdeseksiin, joten sen vuoksi kannattaa aina välillä kokeilla jotain uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja mikään ei 100 %:sta:
Mieli tekisi välillä pettää

Tätä en voi ymmärtää. Ei minun tee mieli pettää kun olen parisuhteessa. Jos parisuhteessa seksi muuttuu tylsäksi, olet väärässä suhteessa. Tai vaadit kuuta taivaalta. Tai olet sekaisin.

Vähemmän viinaa ja enemmän empatiaa sitä puolisoa kohtaan. Alkaa seksikin maistua.

Alkuperäinen kirjoittaja Saastakasa:
Kun petätte kumppanianne makaatte ihmisen kanssa, jonka kanssa kumppaninne ei ole päättänyt maata. Te pakotatte kumppaninne jakamaan mikrobikantansa limakalvokontaktin kautta tämän tuntemattoman kanssa.
.

..."kun"? Eikö sinun pitäisi sanoa "Jos petätte..." En minä ainakaan ole koskaan pettänyt, enkä sellaista suunnittele, enkä jätä pettämättä tautiriskin vuoksi vaan siksi, että rakastan puolisoani ja jos hän on maailman paras, niin miksi etsisin jostakin jonkun, joka ei ole maailman paras.

Alkuperäinen kirjoittaja mikään ei 100 %:sta:
Kondomikaan ei suojaa sataprosenttisesti sukupuolitaudeilta. Kondomi ei myöskään suojaa esim. satiaisilta eikä kondomi anna suojaa jos esim. suuseksiä annetaan ilman kondomia. Esimerkiksi huuliherpes voi tarttua suuseksissä alapäähän.

Näin kun sinkkuna näitä juttuja lukee, niin eipä ole elämä helppoa. Ja kai sitä nyt sinkutkin saavat harrastaa seksiä. Mieluummin eri ihmisten kanssa, jos ei halua sitoutua johonkuhun.

Itse olen pettänyt vaimoani vähintään sadan naisen kanssa, joista valtaosa prostituoituja, eikä ole yhtään sukupuolitautia tullut. Käytän tietenkin aina kondomia, mutta noin 1/3 annan tatin paljaalla suuhun imettäväksi. Lisäksi muutamat pidemmät vakisuhteet sinkkunaisten kanssa menee yleensä ilman kortsua naisen ehkäisyä käyttäen. Pesen jälkikäteen munat hyvin, niin ei ole huolta muistakaan tarttuvista jutuista. Elämässä on ihania nautintoja joista kieltäytyminen on kieltäytymistä itse elämästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Petturson:
Itse olen pettänyt vaimoani vähintään sadan naisen kanssa, joista valtaosa prostituoituja, eikä ole yhtään sukupuolitautia tullut. Käytän tietenkin aina kondomia, mutta noin 1/3 annan tatin paljaalla suuhun imettäväksi. Lisäksi muutamat pidemmät vakisuhteet sinkkunaisten kanssa menee yleensä ilman kortsua naisen ehkäisyä käyttäen. Pesen jälkikäteen munat hyvin, niin ei ole huolta muistakaan tarttuvista jutuista. Elämässä on ihania nautintoja joista kieltäytyminen on kieltäytymistä itse elämästä...

Ei sulla mitään vaimoo oo. Oot senverran yksinkertanen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ukkomies-45:

Ei sulla mitään vaimoo oo. Oot senverran yksinkertanen.

Eivät miehet kommentoi miesten tekemisiä- Olet akka pahimmasta päästä

Miehet saattavat leveillä sillä, ettei taudit ole heihin tarttuneet lukuisista, monenkirjavistakin seksisuhteista huolimatta. No, venäläisessä ruletissakin voi säilyä hengissä - tuurilla. Silti sitäkään ei kannattaisi mainostaa kokeiltavaksi.

Toivoisinkin asiantuntevaa, mieluiten oikean asiantuntijan näkemystä seuraavaan kysymykseen. Onko miesten riski saada seksitauti pienempi kuin naisilla? Pidin ensin tuon Pettursonin kirjoitusta provona, mutta aloin miettiä asiaa.

Seksitaudit tarttuvat limakalvokontaktissa. Miesten limakalvon kosketuspintahan on normaalissa heteroseksissä aika vähäinen verrattuna naiseen. Naisen koko sukuelinten alue, ulkoiset sukuelinet ja vagina ovat limakalvoa, johon mies työntyy suurimmaksi osaksi ihollaan, nahkapintaisella peniksellään. Kun mies aina, suojaamattomassakin yhdynnässä laskee ulospäin, niin nainen on vastaanottaja, siispä myös tautien vastaanottaja. Naiselle peseytyminen ja vaikkapa antiseptisen (bakteereja ja viruksia eliminoivan) pesuaineen käyttö koko intiimialueelle on myös vaikeampaa kuin miehillä. Mies voinee siten olla tautin ulkoinen kantaja, ehkäpä itse sairastumatta, mutta vie taudin yhdynnässä naiseen.

Myös naisen miehelle antamassa suuseksissä ilman kondomia on naisen suun limakalvo vasten miehen penistä. Tartunta on laajan limakalvopinnan ja suun ja huulten haavaumien vuoksi silloinkin naiselle mahdollisempi kuin miehelle. Prostituoidut harvemmin edes suutelevat, eikä mies yleensä käytä prostituoitujen palveluja antaakseen itse naiselle suuseksiä. Joten miehen suojaamattomat limakalvot joutuvat harvemmin tartunnoille alttiiksi.

Todellisuudessa kondomikin suojaa enemmän miestä kuin naista. Sillä kondomin ulkopintaa mieskin usein koskettelee käsin ja epävarmasti käytettynä ja paikalleen laitettuna taudin aiheuttaja voi päästä kondomin pinnalle ja siten tartuttaa naisen suuseksissä tai yhdynnässä.

Senpä vuoksi tuollainen julkea välinpitämättömyys ja vastuttomuus seksuaalisessa kanssakäymisessä ja suhteessa naisiin, mitä esim. Petturson tuossa aiemmin toitotti, on jotensakin kaameaa luettavaa.

Nimerkki erwonille!
Eikö juuri miesten pitäisi kommentoida toistensa näkemyksiä ja suhtautua kielteisemmin, jos joku on piittaamattomia seksitautien mahdollisuuksista. Eihän miehellekään tarvita kuin yksi epäonninen huono tuuri ja tauti voi tappaa. Samoin kuin yksi luoti riittä veneäläisessä ruletissakin.

Aina on parempi vaaksa vaaraa, kuin kumin kanssa!

70-luvulla kun naitiin, niin ainoa pelko oli että mimmi tulee paksuksi. Osa sitä halusikin, että olisi saanut ainakin naimisiin tai edes elatusvastuuseen korkeaan ammattiin opiskelemassa olevan nuoren miehen. Siksi sainkin pääsääntöisesti panna paljaalla.

80-luvulla tuli homojen keksimä aids. Joku hinttari oli älynnyt mennä panemaan HIV-apinaa Afrikassa ja sitten heti perään jotain Görania. Siitä se lähti. Nyt kärsitään melkein koko porukka.

Jos ei pane homoa, prostituuttia, piikkihuumetta käyttävää narkomaania tai porilaista naista, niin sukupuolitaudin saantiriski on minimaalinen!

Onneksi olkoon, että noinkin vähä-älyistä jannua on onnistanut. Että ihan paljailla olet päässyt luistelemaan. Harmi vaan, kun suuret puheet ei ole aivokapasiteettia kasvattanut.

Faktahan on, että miehet saattavat kantaa useimpia sukupuolitauteja oireettomina ja oireet ilmenevät sitäkin pahempana tartutetulla naisella. Että vaikka se pikkuinen nakki ei kirvelisi eikä tuottaisi epämääräisiä näppyjä tai töhnää, voi siinä silti olla tauti.

Ohessa tietoa idiooteille: http://www.health.fi/tartuntatautiliitto/sptaudit.html

"70-luvulla kun naitiin, niin ainoa pelko oli että mimmi tulee paksuksi." Niin, ja sen vuoksi käytettiin kondomia. Siinä samalla vältettiin pahimmat seksitaudit. Jos vahinko sattui, sai seksitaudinkin, ei siitä enempää puhuttu. Siihen aikaan ei edes yleisemmin tiedetty, että on myös kalmydia, herpes, kondylooma. Niihin ei kuole, mutta tauteja ne kuitenkin ovat ja voivat vaikeuttaa normaalia elämää, myös syntyvien lasten elämää.

Kondylooma on joidenkin tilastojen mukaan 2/3 osalla naisista. Mikä lie miesten vastaava osuus? Kesäisten uutisten mukaan klamydia on selvästi lisääntynyt nuorilla naisilla, entäpä miehillä? Sukupuoliherpestä oli jo 70 -luvulla. Opiskelijakaverini sai jo nuorena tartunnan tutulta miesystävältään ja ainakin hänen seksielämäänsä se on invalidisoinut. Mieten lie miehen elämään vaikuttanut?

Monien miesten asenne seksitaudin mahdollisuuteen on ylimielinen. Ehkäpä asetelma on sama kuin raskauden pelossakin. Ongelma jää naiselle. Ellei hänkään piittaa niin, kuka sitten? Yhteiskunta sentään pitää huolta joukkotarkastuksista ja testaa raskaana olevat naiset. Onneksi Venäjä ei ole vielä EU-maa, joten pitempiaikaista viisumia varten pitää miestenkin käydä HIV-testeissä. Edes jossain kannetaan huolta! Mutta vastuuttomuutta ja tyhmyyttähän eivät poista tarkastukset, mikään ehkäisy eikä lääke.

Tässä vähän lääkäriltä kuultua faktaa: yleisesti puhutaan että sukup. taudit tarttuvat herkästi, mutta tämä ei pidä paikkaansa eikä eteenkään HIV:n kanssa. Miehellä on vielä pienempi riski saada se naiselta kuin toisinpäin. Leviäminen vaatii käytännössä verta, vaikka eritteissäkin on todettu kyseistä virusta. Omasta fyysisestä kunnosta ja hygieniasta huolehtimalla pystyy vähentämään tartuntariskiä kaikkien sukup. tautien kohdalla. Tietenkin jos huono tuuri käy, niin tauti voi tarttua herkästi, mutta suuseksi, jos antavalla osapuolella ei ole ientulehdusta tai haavoja suussa, riski on käytännössä 0. Käyttämällä kondomia yhdynnässä riski on 0.

Ihania nussimisia kaikille, tämä poika painaa taas tänään vierasta...

Minkähän alan oma lääkäri olikaan kyseessä? Jo yksi kondomi ei paljoa auta jos se rullaa
vieraassa koko ajan sivuun eteen ja taakse. Eli taudit tarttuu ja ihan takuulla..

Ukko-miehen kanssa samoilla linjoilla. Tuntuu vahvasti siltä, että kuvittelet sadat salasuhteesi. Tuskin olet edes vaimoa itsellesi saanut. Taidat oikeasti olla näitä ujoja ja arkoja peräkammarin poikia, jotka luovat itselleen täällä oman mielikuvitus elämän, jossa sinä olisit se mahtisonni joka naisi kaikkea mikä liikkuu.

Siis mikä "saavutuksistani" tuntuu ihmeellisestä. Se että minulla on vaimo, vai se että olen ollut sen lisäksi sängyssä yli sadan naisen kanssa? Kyllä noita huoria tuolla liikkuu ja jokainen maksukykyinen mies saa niin monelta kuin lopakko vaan kestää. Itselläni on lisäksi pidemmällä aikavälillä ollut muutamia sivusuhteita ei-maksullisten kanssa, mutta pääasiassa noiden iloisten tyttösten...

Siis mikä "saavutuksistani" tuntuu ihmeellisestä. Se että minulla on vaimo, vai se että olen ollut sen lisäksi sängyssä yli sadan naisen kanssa? Kyllä noita huoria tuolla liikkuu ja jokainen maksukykyinen mies saa niin monelta kuin lopakko vaan kestää. Itselläni on lisäksi pidemmällä aikavälillä ollut muutamia sivusuhteita ei-maksullisten kanssa, mutta pääasiassa noiden iloisten tyttösten...
Missä puhutaan sinun saavutuksistasi?

Yli sadan naisen kanssa sängyssä. Mahdollista hyvinkin, mutta se että sitä täytyy täällä inttää ja toitottaa, on outoa. Joidenkin mielestä voit olla jopa aloittelija naintipuuhissasi. Miksi on niin tärkeää että kaikki saavat tietää nainti partnereidesi lukumäärän?

Yhteistyössä