Pettäjille kysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turisti

Vieras
Jäikö pettäminen 1 kertaan, satunnaisesti vaiko tuliko siitä suhde.

Miksi petätte?

Mietittekö seurauksia?

Tiedostatteko että pettäminen voi johtaa eroon?

Podetteko huonoa omaa tuntoa?

Jos olette pettäneet miten se paljastui vai onko se salassa edelleen?

Mitä olette tehneet että saisitte luottamuksen takaisin?

antakaa vain rönsyillä jos mieleen tulee jotain asiaan liittyvää tai asian vierestä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 19:35 turisti kirjoitti:

Miksi petätte? vanha suola janotti

Mietittekö seurauksia? en siinä vaiheessa

Tiedostatteko että pettäminen voi johtaa eroon? kyllä

Podetteko huonoa omaa tuntoa? kyllä

Jos olette pettäneet miten se paljastui vai onko se salassa edelleen? kerroin itse

Mitä olette tehneet että saisitte luottamuksen takaisin? yrittänyt näyttää että olen muuttunut ja rakastan vain häntä

antakaa vain rönsyillä jos mieleen tulee jotain asiaan liittyvää tai asian vierestä
toivottavasti auttoi,mitä sitten haetkin tällä? ;)

Aiemmassa suhteessa petin kerran. olin alkanut seurustelemaan 16-vuotiaana ja se oli ansimmäinen vakava suhteeni. Aloitin seurustelun vaikka en kummemmin ollut kiinnostunut koko tyypistä. kun aikaa kului, niin kiinnyin tyyppiin.

Sitten kerran olin TODELLA humalassa kavereiden kanssa liikkeellä ja eteen sattui mukava tyyppi. Vietimme illan yhdessä, emme harrastaneet seksiä. En ajatellut silloin yhtään mitään.

Seuraavana aamuna kun muistin mitä olin tehnyt, tunsin niin hirveää syyllisyyttä etten ole ikinä aiemmin enkä jälkeen sellaista tuntenut. Muutaman päivän kuluttua kerroin poikaystävälleni mitä olin tenhyt. Olimme eron partaalla, mutta kai liian kiinni toisissamme.

Päätimme yrittää vielä. Suhde muuttui ahdistavaksi. En voinut käydä missään. Puhelimen käyttökin oli hankalaa. Aina piti kaikki selvittää toiselle. Jos kotimatka kesti joskus kauemmin (vaikka 10min), niin siitä tuli hirveä tenttiminen. Syyllisyydentunto kesti kauan ja sopeuduin kaikkeen, koska minä olin se joka oli suhteen pilannut.

Jossain vaiheessa aloin ymmärtää ettei se ole oikeaa elämää. En rakastanut avomiestäni enää, olinko lie rakastanutkaan. Hain ja sain oman asunnon ja erosimme. Tuntui kuin olisin ollut vapaaksi päässyt häkkilintu. Elämä tuntui ihanalle.

Nyt elän uudessa suhteessa, olemme naimisissa ja meillä on lapsi. Mies tietää menneisyydestäni. Olemme molemmat ehdottomasti sitä mieltä, että pettäminen on kielletty ja jos sitä tapahtuu niin ero samantien.

\

Miksi petätte? tyytymätön omaan tilanteeseen tai omaan mieheen, uuden viehätys, ei uskalla irtautua suhteesta vaan haen kipinän näin

Mietittekö seurauksia? en juuri...paitsi jos itse olen ihastunut toiseen niin mietin

Tiedostatteko että pettäminen voi johtaa eroon? ei johda jos en itse halua sitä..e jää kiinni eli periaatteessa siis en tiedosta

Podetteko huonoa omaa tuntoa? hyvin vähän...

Jos olette pettäneet miten se paljastui vai onko se salassa edelleen? salassa edelleen ja kaikki tapaukset

Mitä olette tehneet että saisitte luottamuksen takaisin? olemalla oma itseni ja jäämättä kiinni..

\
Jäikö pettäminen 1 kertaan, satunnaisesti vaiko tuliko siitä suhde. suhde tuli en jäänyt koskaan kiinni

Miksi petätte? olin nuori 18v ja kihlakumppani ei kiinnostanut enää..rakastuin täysin joka johti sitte pettämiseen

Mietittekö seurauksia? no en oikeistaan olin aika onnellinen silloin

Tiedostatteko että pettäminen voi johtaa eroon? no toisaalta toivon jääväni kiinni että olisin päässyt irti mutta myöhemmin erosin hänestä

Podetteko huonoa omaa tuntoa? no ei todellakaan .

Jos olette pettäneet miten se paljastui vai onko se salassa edelleen? on salassa, mutta kuulin kaverilta että se epäili sitä mutta ei varmaan tietää

Mitä olette tehneet että saisitte luottamuksen takaisin? ei mitään...

Yhteistyössä